Однією з найбільш поширених скарг, які я чую від блогерів, це те, що як би ретельно вони не працювали, вони не можуть підняти відвідуваність свого блогу, наприклад, вище 100 відвідувачів на добу. І це дійсно важко, тому що необхідно старанно працювати, навіть знаючи, що це може і не дати очікуваного результату.

Якщо ви опинилися саме в такій ситуації, ось вам проста стратегія, яка безумовно збільшить трафік на ваш блог. А ви поб’єте рубіж не тільки в 100, але і в 1000 відвідувачів на добу! Насправді, стратегію потрібно використовувати, навіть якщо у вас і так хороша відвідуваність, але досягнута платними методами.

Просто слідуйте цим чотирьох кроків. Нехай це буде вашим планом на два з половиною години щодня! Зрозуміло, якщо у вас є більше вільного часу, просто пропорційно збільшуйте витрачається на кожен пункт.

Крок Перший: «Забійні пости» (1 година на день)

Витратьте одну годину на мозковий штурм, дослідження і напишіть «забійний» пост (так само називається линкбайтингом).
Але пам’ятайте, що ваша мета – робити один «забійний» пост щотижня. Якщо це занадто складно, постарайтеся робити це не щотижня, а, наприклад, раз в два тижні. Отже, щодня ви будете витрачати годину на створення частинами такого посту. Іншими словами, розраховуйте витратити на «убойнік» близько 5-10 годин старанної роботи.

Якщо ж ви, як кажуть, «не в темі», то «забійний» піст — це не більш ніж довга і добре оформлена і структурована стаття, метою якої є дати вашим відвідувачам багато корисної інформації. Якщо у вас блог про веб-дизайн, можна написати пост в дусі «100 фришных ресурсів для дизайнера».

А ось ще парочка ідей для відмінних постів:

  • Створення великого списку джерел корисної тематичної інформації,
  • Написання докладного мануала, що допомагає людям зробити щось,
  • Пошук рішення загальної проблеми у своїй тематиці і пост про це, або
  • Глибокий аналіз теми, яка дуже затребувана серед людей конкретної тематики

Коли на ваш свеженаписанный «забійний» пост підуть відвідувачі, вам захочеться відповідної реакції, в дусі: «Ох, йопт! Ось це так! В закладки. Піду напишу про це на своєму блозі в Твіттері. Нехай інші теж це дізнаються!». Досягніть цього!

Крок Другий: Серфінг (30 хвилин у день)

Серфінг просто необхідний, особливо якщо ви тільки починаєте. 30 хвилин в день, які ви виділите на це треба витратити з розумом:

  • На інших коментування блогів схожої тематики,
  • Посилання на пости блогерів вашої ніші, і
  • На спілкування з іншими блогерами через e-mail, IM, Twitter і т. д.

Запам’ятайте, що ваша мета – побудувати хороші дружні відносини. Тому не варто звертатися до людей тільки з думкою, що вони можуть вам допомогти в розкрутці вашого блогу. Спілкуйтеся з людьми, тому що ви поважаєте і цінуєте їх працю і тому, що удвох ви зможете домогтися чогось більшого, ніж поодинці.

Крок Третій: Розкрутка і просування (30 хвилин у день)

Першим ділом розкрутка повинна стосуватися ваших «забійних» постів. Кожен раз, коли ви публікуєте щось подібне, необхідно «проштовхнути» пост будь-яким способом. Ось так, наприклад:

  • Розкажіть людям з вашої компанії пості (навіть якщо не отримаєте від них беклинков),
  • Розкажіть про піст блогерам і вебмайстрам в схожої тематики у вашій,
  • Попросіть друзів запостити посилання на пост в сервіси закладок букмаркинг),
  • Попросіть друзів зробити ретвіт,
  • Зробіть анонс на форумах і соц. мережах. Дайджест.

Якщо ще залишився час варто витратити його на SEO, SMM та просування блогу в цілому, починаючи від підбору ключових слів, закінчуючи просуванням своєї сторінки на Facebook і гостьовим блогінгом.

Крок четвертий: Звичайні пости (30 хвилин у день)

Як людина не може прожити без хліба і води, так і блог не може жити одними лише «убойниками». Звичайні пости, це та рутина, про яку вам доведеться писати в процесі відпочинку від «забійних» постів. Наприклад, ви можете опублікувати «забійний» пост в понеділок, а звичайні пости у вівторок, середу, четвер та п’ятницю. Ось парочка ідей для постів:

  • Пост з посиланнями на інші пости різних блогів і ваші думки про те, що ви думаєте про це,
  • Новинні пости про що-то в темі, цікавою вашим читачам,
  • Пости з відповідями на запитання читачів, націлені на продовження дискусії,
  • Пости про нових сайтах і фішки, які ви виявили і які будуть корисні для читачів.

А поки ваші «забійні» пости є основою для просування блогу і джерелом нових передплатників, звичайні пости будуть створювати різноманітність. Читачам це дуже подобається!

Джерело: Даніель Скокко почав вести блог Daily Blog Tips у 2006-му році. Він публікує статті про дизайн, маркетингу, пошукової оптимізації, копірайтинг, веб-інструменти і т. д.
Джерело: 4 Steps to Increase Your Blog Traffic.

Що хочеться додати від себе. Це дійсно корисна стаття, особливо для початківців блогерів. Це основи від яких і варто «танцювати» далі при складанні більш докладного плану просування свого блогу.

І до речі. Ця стаття (англійський варіант) входить в список 50 кращих SEO постів за 2009 рік. На вірите? Дивіться тут. А якщо так, то варто обов’язково звернути на неї увагу, і, можливо, прочитати другий раз.

Дорогі читачі, прошу зробити ретвіт посту, ну і, звичайно, залишити свій коментар.

PS Це перша стаття в моєму перекладі з TOP50, протягом цього місяця я викладу ще 9 перекладів статей. Разом цілих 10 супер-корисних постів. Обов’язково підписуйтесь на оновлення, щоб бути в курсі.

З повагою, Олександр Алаєв