Веселого дня, друзі! Вітаю з чудовим днем – 1 квітня. Ви вже пораділи тому, що «Я — перший»? Ммм? І я перший, і ти перший, і всі ми перші сьогодні! Позитив нам дарують з усіх боків. А ще сьогодні означає, що закінчився березень, цілий місяць, протягом якого велася робота, ставилися експерименти, що робилися дослідження. Одним із досліджень було вирахувати, а наскільки ефективний дайджест своїх блого-постів на різних ресурсах для вебмайстрів: спільнотах, соц. мережах, форумах. І таки так, я зробив це, і тепер можу розкрити карти перед вами, мої читачі.

Сьогодні я розповім про те, де і як найефективніше розміщувати свої анонси, розповім про нюанси і хитрощі. Буде цікаво.

Всього за березень я написав на блозі 18 постів. Дуже хороша цифра, я вважаю, в середньому це навіть більше ніж один пост в два дні. Велика частина постів отримала анонс в дайджестах. Якщо б я рекламував всі пости, ефект був би більше, але не кожен пост варто висвітлювати широкому загалу, а лише найкращі і корисні, інші нехай залишаються вашим постійним читачам і передплатникам.

Але не буду лити воду, перейдемо відразу до справи. Протягом березня я анонсував пости у всіх відомих мені соц. мережах і форумах. Ось список:
Форуми: talk.maulnet.ru, bgtalk.ru, armadaboard.com, bloggers.su, webmasters.ru, mmgp.ru
Соц. мережі: grabr.ru, webice.ru, community-seo.ru, webdigg.ru, showblogs.ru, www.kohtekct.ru, uzeit.ru, webfairy.ru, seomaster.name
Місця, які мені відомі, але в них не анонсувався з різних причин:
blogistica.ru – дуже хотілося пробитися, але реєстрація закрита, саппорт мовчить.
goldenseo.ru (форум), web20.su/forum (форум), gameover.by (форум), 4seo.biz (форум), make4you.net (форум), seominds.ru (соціалка, реєстрація закрита, саппорт мовчить), korica.info (соціалка, а ще на неї антивірус лається) — ще або вже не актуальні із-за низької відвідуваності та ефективності.

Ще один дуже ефективний спосіб розповісти про своїх постах – публікація в тематичних спільнотах ЖЖ. У цьому місяці я туди нічого не відправляв, так і минулого місяця. Останні публікації були в січні, але досі йде стабільний трафік в 200 чоловік щомісяця.

Twitter – не знаю, відносити до соціалкам чи ні, але трафік з нього у мене не великий на даний момент, 83 людини у березні. Але це в 2 рази більше ніж у лютому, а все попереду!

Давайте все це подивимося на таблиці статистики від LiveInternet

Дуже радує зростання за всіма напрямами. Але так і повинно бути при правильній стратегії розкрутки блогу. До того ж відвідуваність всіх ресурсів збільшується, а значить і трафік теж. Приємно це усвідомлювати, але головне, щоб це усвідомлювали і творці ресурсів і постійно їх поліпшували.

Тепер хочеться окремо зупинитися на кожному об’єкті дослідження

  • talk.maulnet.ru – лідер хіт-параду. 468 переходів за березень. Чудовий форум, досить доброзичливий народ, є, звичайно, екземпляри, але в цілому дуже гарне враження. З мінусів – закрита реєстрація, але можна без проблем отримати инват. Я отримав свій ще в 2009 році від самого Данила. Дерзайте, воно того варто.
  • grabr.ru – соціальна мережа, створена відомим Димком. Лідер серед соціальних мереж для вебмайстрів. 360 переходів. Хороший трафік, але і дуже велика плинність, не встигнеш опублікувати анонс, як він тут же виявляється надлишковим на другу сторінку іншими анонсами. Варто грамотно вибирати час постінга. У годину-пік можна отримати максимум трафіку і навіть не буде шкода, що анонс виїхав з першої сторінки. Я роблю саме так. Вибираю час між 12 і 14 годинами по Москві. Так само не зайвим буде вибитися в кращі статті, вони відображаються у правій колонці, ТОП 5.
  • webice.ru – соціальна мережа, розвивається дуже високими темпами, і, я думаю, в наступний місяць вийде в лідери, обігнавши grabr.ru. Хороший трафік, плинність набагато менше, тому що кожен анонс проходить модерацію і якщо ви оформили його не дуже добре, то можете забути про його публікацію на головній. Картинка, анонс 350-700 символів і 3 ключові фрази – ось що потрібно для успіху.
  • bgtalk.ru – молодий форум, за словами творця (Сергій Токарєв) призначений спеціально для блогерів. Мирна, доброзичлива обстановка. Раніше я там проявляв активність, але потім набридло, та й часу не вистачає. Гарне місце для анонсування своїх постів.
  • armadaboard.com – великий серйозний форум, зі своїми заморочками і глюками. Трафік середній і то, ймовірно, з-за хорошій відвідуваності ресурсу. У користувачів імунітет до дайджесту. За словами постійних користувачів, блогерів з їх анонсами там не люблять; дуже хочуть, щоб розділ «Дайджест» видалили.
  • community-seo.ru – ще одна соціалка для вебмайстрів. Трафік низький. Віддача від анонсів маленька, якщо ваш анонс не потрапив на головну сторінку трафік нульовий. Єдиний спосіб відрізати частину аудиторії – потрапити всіма правдами і неправдами на головну сторінку. А там ваші анонси можуть висіти тижнями і навіть місяцями. Але навіть це не дає бажаного ефекту. Моя думка – проект вмирає.
  • bloggers.su – Зовсім новий форум. З’явився в кінці лютого – початку березня. Поки набирає обертів. Але відчуття, що далеко не поїде. Аудиторія – блогери-початківці. Коли переростуть з новачків, будуть сидіти на інших ресурсах. Особисто я б зробив так. З мінусів – дитячий дизайн, юзабіліті страждає, багато фішок не реалізовано та інші дрібні недоліки. З плюсів – нестандартний підхід, хоча саме з нього випливає більшість мінусів. Дайджест мало хто читає, всі варяться у власному соку.
  • webmasters.ru – грандіозний стартап, розробники вище всяких похвал. Красиво, зручно, цікаві фішки. Але дайджест не потрібен нікому взагалі, ефективність мінімальна. Всі, мабуть, зайняті набиванням балів, щоб виграти один з масвоок’и ів та інших призів. І так, цей форум мені не подобається. Чому? Не знаю, просто не подобається і все тут.
  • webdigg.ru – соціальна мережа від дуже шанованої мною людини AlexPro (або Бомж Без Коліс, як вам більше подобається). Саша зробив багато хороших сервісів, один його блог чого вартий. Хоч і трафік йде невеликий, але я буду користуватися цією соціалкою і в майбутньому. Саша, респект!
  • mmgp.ru – великий форум – великі проблеми. І дайджест відвідувачів найменше цікавить. Для дайджесту не годиться. Ніхто не спілкується у цьому розділі. Зате посилання добре і швидко індексуються.
  • showblogs.ru – чергова соціальна мережа, яку знають не так багато людей. Мало відвідувачів = мало трафіку. Зате публікувати простіше простого, справа 10 секунд.
  • Про все інше міркувати сенсу не бачу, не варто воно того, щоб навіть час на публікацію витрачати. Хоча якщо вам життєво необхідні півтора відвідувача в день, то можете спробувати.

    І ще кілька загальних рекомендацій, які треба застосовувати скрізь

  • Робіть цікаві заголовки.
  • Пишіть якісне опис, який змусить натиснути на посилання.
  • Не забувайте про картинки.
  • Просіть друзів голосувати за ваші анонси, це допоможе вибитися в лідери і отримати більше трафіку.
  • На формах, залишивши анонс, не забувайте про нього, тих, хто так робить, не люблять. Якщо у когось виникають питання – відповідайте в темі, це дасть додатковий трафік і вас не вважатимуть за робота.
  • Може бути, у вас є, що додати до цього? Відпишіться в коментарях.

    Висновок

    Ось я і розкрив карти, тепер і ви знаєте, де і скільки трафіку можна збирати. І це не межа, все залежить тільки від вашої роботи. Оцінку своїй роботі я дав добре (або 4 за 5-бальною шкалою). Я не намагався вичавити максимум трафіку будь-якими шляхами. Але докладе зусиль теж не мало. Працюйте і ще раз працюйте, друзі.

    Ну а наостанок моя фірмова фішка — красива діаграма, на якій мені задають багато питань. Якщо і цього разу кілька людей запитають, як вбудувати в WP таку штуку, то я вже точно напишу пост про це. А поки що дивимося:

    Чекаю ваших коментарів, побажань і питань. І будь ласка, зробіть ретвіт, і вдячності моїй не буде меж!

    З повагою, Олександр Алаєв