Привіт, друзі. Нарешті трапився апдейт сьогодні і я зміг проаналізувати деякі дані, а саме індексацію розміщених постових через біржу RotaPost.Ru. Ось і хотів би поділитися своїми спостереженнями. А пізніше я напишу пост про те, як і які посилання купую, які блоги вибираю.

З чого б почати… З початку і почну, напевно 😉 Отже, на даний момент я веду 5 проектів в Ротапосте — 2 своїх і 3 робочих.

Початкові дані:

  • Куплено постових: 341
  • Грошей витрачено: ~31000р
  • тіц майданчиків: 0-950, середній тіц 45, в основному майданчики з тИЦ 20-50
  • PR майданчиків: 0-5, середній PR 2.6, в основному майданчики з PR 1-3

А тепер найголовніше, індексація:

  • Індексація в Google: сторінок в індексі – 11 (341), індексація – ~97%
  • Індексація в Yandex: сторінок в індексі – 75 (341), індексація – ~78%
  • Увага! Подивіться абзац в кінці посту з позначкою UPD.

Ну, що скажете? Я думаю, що Google рулить, а от Яндекс зовсім ні!

Звичайно, у списку проаналізованих сторінок є ті, які пережили всього один апдейт (сьогодні), отже, деякі просто не встигли проиндесироваться. Але ось деякі сторінки, які були в індексі до сьогоднішнього дня, випали, що мене трохи засмутило.

За деякими проектами у мене є перетину по майданчиках, тобто ті на яких я розміщував постові для різних проектів. Хороший інструмент для створення блек листа вийшов — майданчики зі сторінками не в індексі у декількох проектів відправляються в бан.

До речі про те, чому я перевіряв на індексацію не самі посилання, а саме сторінки. Я купую постові тільки на нових сторінках, так швидкість індексації швидше, та й посилання, що з’явилася разом з публікацією, більше схожа на природну, ніж посилання, що з’явилася через якийсь час.

Так, що ще цікавого можна витягнути з цифр…
Можна порахувати грошові втрати за непроиндексированные сторінки:

  • Втрати по Яндексу: 6177р
  • Втрати по Гуглу: 779р

Ці втрати можна підсумовувати. Для того, щоб отримати підсумкові втрати, треба враховувати перетину. Перетинань виявилося всього три, на 190р.

  • Підсумкові втрати: 6766р (~22% загального бюджету)

Така ось фігня, хлопці. Я дуже сподіваюся, звичайно, що через кілька апдейтів сторінки увійдуть в індекс, але, тим не менш, вже можна проаналізувати результати й зробити висновки про те, з яких блогів варто купувати посилання, а з яких ні.

Те що я сказав вище, швидше відноситься до розряду «ефективність майданчиків», а не до ефективності просування в цілому. Якщо говорити про це, то я вважаю, що просування вічними посиланнями сьогодні більш цікавий варіант, більш перспективний, особливо для некомерційних запитів.

Постові мають багато переваг перед сапо-посиланнями, виглядають більш природно, розташовані на якісних сторінках, швидше індексуються, часто мають переходи на просувний сайт. Радує ще те, що вебмастера пишуть окремий тематичний пост під постовий, не завжди, але відсотків 15-20 надходять саме так.

Так само приємний момент – сторінки з розміщеними постовими мають власний PR. Це я помітив якраз після недавнього апдейта PR, коли моніторив всі донорські сторінки, це вже багато що говорить про якість майданчиків. В Sape такого не буває.

Якщо говорити про параметр «запит/бабло», то виходить, звичайно, дорого просування кожного запиту (вартість постового 100-300р). Вже не один раз я прикидав окупність «вічних» посилань – виходить рік-півтора-два. І якщо просувається свій сайт або сайт компанії в якій працюєш, іншими словами, все, що не є сайтом клієнта з помісячною оплатою, все це просувати вигідно і потрібно.

У мене сайти бадьоренько в топ йдуть починаючи з тих самих пір, як я почав просувати їх постовими. Засмучує тільки вичерпність блого-ресурсу, тобто, якщо потрібно купити багато посилань, то це не вийде. Але це лише питання часу…

Сьогодні пост без картинок вийшов, але інформативний і, сподіваюся, корисний. Коли буду писати пост про надання рекомендацій до купівлі постових через Ротапост, я врахую аналіз «поганих» донорів і розповім про це детальніше.

Будьте на зв’язку і удачі!

UPD 18.07.2011: Сьогодні провів чергову перевірку беклинков по Яндексу:
Всього перевірено 340 (хз куди загубилася одна посилання в ході перевірки)
В індексі Я: 306
Не в індексі Я: 34
Отже, відсоток індексації 90%! (на момент написання посту, ми пам’ятаємо, показник був 78%)

З повагою, Олександр Алаєв