Сьогодні у нас на порядку денному дуже важлива, я б навіть сказав, першочергове або основна тема. Поміркуємо на тему своєчасності і доцільності різних seo-заходів. Це важливо знати кожному, особливо якщо ви на початку шляху, тільки почали робити проект або він ще в ваших думках.
Приступимо, помолившись.

Компанія під назвою Bruce Clay, Inc. шукала методи, які допомогли б їй наростити посилальну масу / розгорнути соціальну медіа-кампанію / [сюди вставити послугу інтернет-маркетингу]. Але після розгляду веб-сайту, стало ясно, що основа SEO занадто слабка, щоб підтримати якісне ранжування в пошукових системах, не говорячи вже про кампанії побудови посилальної маси.

Справа в тому, що хтось повинен пояснити компанії, що існує ієрархія, яку потрібно розглядати при розробці оптимізованого веб-сайту або маркетингової кампанії.

При прийнятті рішення про те, чому присвячувати ресурси, розуміння цієї ієрархії є важливим кроком. Ось тому в цій статті я об’єднала інформацію, яку можна назвати ієрархією потреб SEO.

Ієрархія потреб SEO іде своїми коренями в ієрархію потреб за Маслоу, відому схему з області філософії, що пояснює різні мотивації поведінки людини.

За версією Маслоу, основні і фундаментальні потреби знаходяться в основі піраміди, а більш високі рівні відображають потреби, які не можуть бути реалізовані, поки не задоволені потреби нижніх рівнів. Наприклад, пріоритетами людини не стануть любов і прихильність (третій рівень), якщо не задоволені їхні фізичні потреби в їжі або житло (перший рівень).

Аналогічно, якщо фундаментальні потреби сайту, такі як якість контенту і архітектура сайту, що відповідає його темі, не забезпечені, недоцільно витрачати ресурси на досягнення більш високих потреб SEO, наприклад побудова посилальної маси.

Тому давайте поступово розберемося в понятті ієрархії потреб SEO.

Аналітика і розвідка

У той час як аналітика і розвідка є першим рівнем піраміди, краще розглядати це як фон для всіх ваших зусиль у сфері Інтернет-маркетингу. Без даних відстеження відвідувань сайту не буде вихідної бази, від якої можна відштовхуватися, вимірюючи ефективність SEO.

Без аналітичних даних практично неможливо зрозуміти, чи відповідає ваш сайт і онлайн-кампанії цільової аудиторії сайту. Навіть якщо ваш веб-сайт складається з однієї сторінки, своєчасний аналіз буде відігравати критичну роль.

Ключові слова і контент

Удосконалення контенту сайту – одвічна проблема кожного сайту. Але буває також важко зрозуміти, з чого почати. Контент визначає, як пошукові системи і користувачі дізнаються, про що ваш сайт, що вони можуть від нього отримати, і в чому його інформаційна цінність. Очевидно, що контент – у формі тексту, відео і т. д. – повинен чітко визначати, для якої аудиторії вона призначена, і яка його тема.

Конкурентний аналіз і визначення ключових слів – важливі етапи розробки контенту сайту. Переконайтеся, що ви задаєте цільові та популярні ключові слова, які відповідають цілям вашого сайту. Потім розробіть цікавий і захоплюючий контент, на основі цих ключових слів і цілей.

Оптимізована архітектура та елементи сторінок сайту

Інформаційна архітектура сайту повинна підтримувати теми контенту сайту. Це в інтересах як відвідувачів, так і пошукових систем. Силоинг (Siloing) – це метод створення розділів контенту сайту, розподілених за темами. Створення внутрішніх посилань і структура каталогу, зміцнююча розділи за темами, визначають чітке відповідність для пошукових систем і спрощують відвідувачам пошук відповідного контенту на сайті.

Аналогічно, елементи веб-сторінок повинні підтримувати вміст сайту та налаштування сервера сайту повинна відповідати пріоритетам пошукового робота для індексування. Хоч це і не видно користувачам, але переваги цієї роботи в основному враховуються пошуковими системами. Пошукові системи враховують такі дані як Meta-теги, Назва (Title), Опис (Description) сторінки і інші елементи, що визначають тему сторінки. Файл robost.txt указує, чи якась сторінка залишатися без індексу, а файл .htaccess дозволяє створювати зручну переадресацію (ЧПУ) для пошукових систем. Постарайтеся допомогти пошуковим системам зрозуміти зміст сторінки з допомогою Meta-даних і визначити, що варто індексувати, а що ні, використовуючи відповідну настройку сервера.

Юзабіліті і оптимізований веб-дизайн

Зручність веб-сайту важливо з точки зору забезпечення цілісність роботи відвідувачів на сайті. Чи знаходять вони з першого рази на сайті те, що шукають? Відповідають станиці їх потребам? Привертає уваги текст і зображення на сайті? Є чітка ієрархія дизайну?

Юзабіліті і різне тестування – це ефективні інструменти для оптимізації перебування користувачів на сайті. Слід спробувати зрозуміти, які перешкоди цьому існують, і які переваги користувачів сайту. Ваша мета – зрозуміти, як працює сайт, наскільки він легкий у використанні, як часто користувачі повертаються на нього, і яке емоційне враження про сайт.

Побудова посилань

Якщо контент, структура і дизайн вашого сайту будуть на вищому рівні, продавці почнуть просити про розміщення посилань та організація може стати активною в онлайнових соціальних спільнотах. Потім перед отриманням вхідних посилань, ви повинні переконатися, що ваш контент вартий уваги.

Посилання – істотна частина успіху SEO і дуже значущий фактор ранжування в пошукових системах. Це дає багато нових можливостей. Існує багато способів досягнення цієї мети: магнітні посилання (прим. пер. — хто розповість, що це таке?), линкбайтинг, запити про розміщення посилань. Але в будь-якому випадку шанси на залучення якісних і важливих посилань зростають у разі якісного контенту: інформативного, цікавого і оригінального, а також у разі тісних взаємин.

Якщо ви займаєтеся пошуковою оптимізацією, оптимізацією в соціальних медіа або будь-якою формою онлайн-маркетингу з метою залучення відвідувачів на сайт, пам’ятаєте, що будь-яка тактика повинна застосовуватися вчасно. Розставте пріоритети для своїх дій і побудуйте свою онлайнову маркетингову кампанію за принципом «знизу вгору».

Про автора: Вірджинія Нессей (Virginia Nussey) — любить денні прогулянки, грає в рок групі і шалено любить свою черепашку, Хикапс (Hiccups).
Джерело: Брюс Клей – професійний SEO-оптимізатор, міжнародний консультант, який виступає і інструктор. Блог компанії “Bruce Clay Inc.” містить інформацію, новини та думок про інтернет-маркетингу, SEO-оптимізації, PCC-кампаніях та аналітиці.
Джерело: SEO Hierarchy of Needs.

Як виявилося такі пости у нас взагалі не користуються попитом. Я про те, що за кордоном пости такого характеру дуже цінуються і знаходять непоганий резонанс. У нас же, в Росії, всім взагалі пофіг на це. Всім подавай «палево тим» і все. Інше по боці.
Цим і відрізняється культура блогінгу і не тільки. І що, питається, ви хочете від цього бидло-товариства?

PS Вибачте, накипіло. Хоч повністю на буржунет переходь. Я розчарований.

З повагою, Олександр Алаєв