Привіт, друзі. Ще один кейс по контекстній рекламі від моїх дорогих колег! На цей раз хлопці вирішили поділитися своїм досвідом налаштування рекламних кампаній для лендинга (який самі і запилили, між іншим) одного з РК в Краснодарі від відомого забудовника Девелопмент-ЮГ.

Передаю слово.

Привіт, мене звати Дмитро, я спеціаліст по контекстній рекламі в веб-студії «АлаичЪ і Ко». Цей кейс про те, як ми просували сайт клієнта за тематикою «продаж квартир-новобудов».

Буду ділитися найпотаємнішим: високою конверсією і низькою ціною заявки.

До нас звернувся клієнт (компанія-забудовник) з завданням по оптимізації рекламного бюджету. Тематика – продаж квартир в новобудовах.

На момент звернення клієнт тільки розлучився з попередніми підрядниками. Вартість заявки становила 1 500 рублів, що не було вигідно, а прийнятним результатом вважалася б заявка до 1 000 рублів. Рекламні кабінети і сайт залишилися у попереднього підрядника. У підсумку сайту у них не було, зате було 5 об’єктів і всього 50 000 рублів на просування.

Порадилися з колегами і прийшли до спільного рішення – розробка зв’язки лендінгем+контекстна реклама з нуля. Регіон Краснодар.

(прим. від Алаича: Справедливості заради, варто відзначити, що попередній підрядник був з СПБ, що так само могло знижувати якість налаштування кампаній, так як в кожному місті і взагалі будь географичкой місцевості є свої особливості, свої «народні» назви, визначення і т. д., про що необізнані не місцеві можуть просто не знати. Втім, це не виправдання, звичайно ж, тому що першим ділом виконавець має задати відповідні питання клієнту для з’ясування ось таких особливостей.)

Склали план робіт

  • Створення та настроювання основного лендинга,
  • Створення та налаштування лендинга для Ретаргетинга/Ремаркетингу,
  • Розробка та інтеграція квіза,
  • Збір і групування семантичного ядра,
  • Створення та налаштування кампаній для пошуку,
  • Сегментування кампаній пошуку з географії,
  • Створення та налаштування кампаній РМЯ/ОКМС,
  • Створення та налаштування кампаній Ретаргетинга/Ремаркетингу.

Беремося за діло! =)

Першочерговим завданням було створення посадкової сторінки на конструкторі platformalp.ru (на питання чому там, відповідаю – у замовника там був сплачений аккаунт) та збір відповідної семантики.

Весь сайт розглядати немає сенсу, покажу тільки найважливіші блоки!

Для швидкого захоплення користувача була додана така штука – Квиз – короткий опитувальник дозволяє отримати контакти клієнта за максимально короткий час!

(прим. від Алаича: особисто мені ця штука не дуже подобається, я вважаю, що вона обманює відвідувачів, не даючи відповіді на питання, не роблячи ніякого розрахунку, але вимагаючи контакти в кінці. Згоден, що коли людина вже відповів на низку запитань, він відчуває себе використаним, побачивши на останньому кроці форму для вказівки телефону. Доводиться залишати, а че – дарма заповнював чи що?!)

Ось такі питання ми підібрали для квіза:

І в кінці форма захоплення. Зверніть увагу! Є зрозумілий заклик до дії і подарунок у вигляді «безкоштовне юридичний супровід».

Останній крок у квизе дуже важливий! Якщо не вказати зрозумілий заклик до дії або зробити його занадто довгим, то це сильно позначиться на конверсії. Ми це відчули на власному досвіді. Подарунок теж важливий!

(прим. від Алаича: ну ось, я ж казав! Ви розрахунку хотіли – залиште ваш телефон. Взагалі-то це вперше я щось критикую в кейсі, який підготували хлопці, але не втримався. Адже Тут головне – результат. А з цією штукою він краще виразно. І хлопці молодці, що не відносяться до речей так упереджено, як я. Завдали замовнику більше користі.)

І, чорт забирай, ця штука працює!

Відео демонстрація об’єктів, що будуються. Покликана зняти заперечення «побудований будинок насправді?».

Приклади планувань + форма захоплення. Працюємо з потребою «знайти підходящий варіант планування».

Всі перераховані елементи зіграли важливу роль у підсумковій конверсії лендинга.

Варто зазначити, що за короткий термін сайт вийшов в топ-3 органічної видачі Google за запитами з назвою житлового комплексу. Без будь-якої участі seo фахівців (без образ, хлопці).

Для кампаній Ретаргетинга/Ремаркетингу ми створили спеціальну посадкову сторінку, на якій було задіяно секретна зброя — котики! =)

У тексті звернення ми намагалися розвіяти сумніви потенційних покупців.

Запрошували подивитися всі самим і поспілкуватися з реальними людьми, які стали покупцями.

Тепер на рахунок семантики

У Краснодарі ринок нерухомості перевантажений (як і всюди, але в Краснодарі особливо). Конкуренція висока і ціна за клік теж.

Як працювати в таких умовах? Потрібен точковий підхід!

Збираючи ключові слова, ми зробили наголос на конкретні запити, пов’язані з купівлею новобудов, запити по районах і вулицях міста.

Ключі з найкращими показниками за ціною кліка і конверсії. (Всі ціни вказані без ПДВ!)

Яндекс Директ Середня ціна кліка Середня ціна конверсії
рк 24 краснодар на вул залізнична 18,47 90,31
рк залізнична 24 23,70 251,06
рк симфонія краснодар 26,79 187,54
рк симфонія краснодар ціни на квартири 17,46 147,28
квартири західний обхід 32,49 292,37
купити квартиру вул ставрополь краснодар 38,90 142,65
квартира на садовій 16,40 317,27
Google AdWords Середня ціна кліка Середня ціна конверсії
+рк +три +богатиря +краснодар 20,42 140,53
+квартири на +40 +років +перемоги +краснодар 23,23 313,56
+квартира +витаминкомбинат +краснодар 21,38 208,48
+придбати +квартиру на +російської +краснодарі 32,30 172,29
+рк +симфонія +краснодар +літер +11 30,36 60,72
+забудовник +прогрес 57,29 57,29
[жк симфонія краснодар ціни] 31,68 31,68

Спочатку були створені кампанії пошуку з гео на Краснодар. Потім масштабували кампанії по гео до Краснодарського краю і Росії.

Приклади конверсійних оголошень:

Наступний крок — створення кампаній типу РМЯ/КМС і Ретаргетінг/Ремаркетинг.

Приклади конверсійних креативів:

Результати по місяцях

Розглядаємо заявки з каналів. Вважаємо тільки унікальні ліди! Ніяких повторів/помилок заповнення/спаму!

Квітень (з 9 по 31)
Травень
Червень
Разом

Місяць
Інформація Це початок нашої роботи і місяць був не повним. Працювали тільки кампанії пошуку. Додали РМЯ/КМС. Моніторимо конкурентів. Регулюємо ставки. Тестуємо креативи. Додали ремаркетинг/ретаргетінг з окремою посадкової сторінкою. Внесли коректування по часу. Розподілили бюджет на конверсійні кампанії. Завдання: знизити вартість ліда з 1500 р. до 1000 р.
Дзвінки 17 81 102 200
Заявки 22 81 73 176
Квизы 13 20 28 61
Всього лідов 52 182 203 437
Ціна ліда 399 685 510 531

Отже, перед нами поставили завдання знизити вартість ліда з 1500 до 1000 рублів, а ми змогли домогтися вартості 531 рубль. А все привернули 437 заявок!

Ми вважаємо, що для новобудов потрібен сайт не на платформі-конструкторі. Але такий сайт коштує багато тисяч рублів. Сайт повинен робитися за участю UI/UX-спеціаліста. Його повинні погоджувати знаючі люди. Але у нас була всього тиждень за яку ми повинні були підготувати лендінгем і запустити рекламу. На нашу скромну думку – ми впоралися із завданням. Так що поки інші забудовники витрачають сотні тисяч бабла на дорогі сайти ми запилили ленгинг за 1 день і отримуємо заявки в 3 рази дешевше.

А головне, що замовник залишився задоволений:

Спасибі за увагу, у мене все!

Діма, дякую тобі і всьому нашому/вашого відділу за кейс. А я хочу сказати для вас, дорогі читачі, що у нас ще багато кейсів в запасі, головне знайти час їх опублікувати. Я навіть спеціально завів нову категорію на блозі — Кейси.

На черзі у нас кейси по доставці квітів (окремо по seo і окремо за контекстом).

До зв’язку! Поки що.

З повагою, Олександр Алаєв