Привіт, друзі. Продовжуємо публікацію кейсів, цього разу ви дізнаєтесь, як можна ефективно просувати сайт по доставці квітів, на прикладі нашого клієнта з Краснодара.

Так вийшло, що квіткова тематика найпопулярніша серед наших клієнтів – вже штук 10 магазинів просуваємо з різних міст і навіть країн. Через тиждень я поділюся з вами кейсом по налаштуванню контекстної реклами для квіткового магазину, а сьогодні про SEO!

Олена – вона у нас спец по квітам і веде всіх клієнтів по даній тематиці – заїла даний пост, так що передаю їй слово.

Адреса сайту: https://krasnodarflora.ru/

Тематика: Доставка квітів

Регіон просування: Краснодар

Цілі:

  • Збільшення трафіку з пошукових систем
  • Максимально широкий семантичний охоплення,
  • Зробити сайт максимально зручним для користувачів.

Проблеми сайту та шляхи їх вирішення

Технічна оптимізація

На початок просування на сайті були присутні багато технічних помилок.

Технічний аудит проводився за допомогою програми ComparseR. До речі, у нас є інструкція про те, як зробити SEO аудит сайту самостійно.

Роботи, виконані в рамках технічної оптимізації:

  • Усунення великої кількості битих посилань і посилань, що ведуть на сторінки з 301 редиректом.
    Наприклад: всі посилання з футера були проставлені некоректно і вели на неіснуючі сторінки.
  • Оптимізація заголовків h1, перенесення стилів css.
    Всі заголовки h1 містили в собі атрибути: color, font-size та ін.
  • Усунення дублів мета-тегів:
    • Усунення дублів h1,
    • Усунення дублів title.
  • Налаштування правил індексації сторінок в robots.txt:
    • До індексації були відкриті всі цільові сторінки robots.txt,
    • Вказана коректна директива Sitemap,
    • Закриті від індексації всі системні розділи, форми, параметри, рекламні мітки,
    • Закриті від індексації все сортування,
    • Відкриті для індексації необхідні для пошукових систем зображення, скрипти та стилі.
  • Оптимізація швидкості завантаження сайту і стиснення зображень.
  • Видалення непотрібних і порожніх блоків, виду: https://krasnodarflora.ru/about/razdel-1/
  • Налаштування CMS Бітрікс:
    • Прибрано дублювання h1 в title,
    • Підключення модуля: SEO Розумного фільтра для опрацювання фільтрів,
    • Усунення дублюючих текстів категорій на сторінках фільтрів.
  • Оптимізація заголовків

    Оптимізація заголовків title:

    Приведення всіх заголовків до виду: Основний просувний ключ + придбати +регіон +назва компанії

    Коригування заголовків h1:

    Додавання основного просувається ключа

    Рекомендуємо до прочитання детальну інструкцію як правильно заповнювати title і оптимізувати його.

    Переїзд на https

    Переїзд проходив за планом *:

  • Був обраний безкоштовний SSL сертифікат від LetsEncrypt,
  • Додано дзеркало https веб-майстрів Яндексу та Google
  • Згенеровано карта сайту з протоколом https,
  • В robots.txt додана карта сайту з версією на https,
  • Налаштовані 301-перенаправлення зі сторінок з http сторінки з https. Налаштовані 301-перенаправлення з усіх дзеркал сайту. Тобто з https://www http://, http://www на основне дзеркало з https:// (інструкція про 301-редирект),
  • В панелі Яндекс.Вебмастер був налаштований: “Переїзд сайту”,
  • Для https версії сайту вказаний регіон в Яндекс.Вебмастере,
  • Для версії сайту https вказана актуальна карта сайту https протоколом в Яндекс.Вебмастере і Google Search Console.
  • * У зв’язку з тим, що параметр Host більше не актуальний в Яндекс, не стали згадувати його в плані вище, щоб не збивати з пантелику новачків.

    Оптимізація сайту під мобільні типи пристроїв

  • Виправлення помилок у верстці, для мобільних типів пристроїв:
    • Меню було винесено в блок що згортається,
    • Налаштування коректного відображення товарів:
  • Фільтр з параметрами: відкривався за замовчуванням і займало кілька екранів. Зробили фільтр прихованим за замовчуванням, кнопка: показати/приховати фільтр була замінена на іконку:
  • Перенесення значків з соц. мережами у футер:
  • Налаштування перегляду товарів у кошику, без прокручування:
  • Опрацювання структури

  • Збір повного семантичного ядра і його кластеризація,
  • Складання розширеної структури сайту, на підставі семантики,
  • Аналіз структури сайтів конкурентів, розширення структури, виходячи з даних аналізу,
  • Впровадження нової структури на сайті.
  • Робота з фільтрами

  • Створення типів властивостей, додавання фільтрів на сайті,
  • Оптимізація сторінок фільтрів:
    • опрацювання мета-тегів,
    • наповнення товарами,
    • текстова оптимізація (не скрізь і за необхідності),
    • перелінковка сторінок seo-фільтрів з розділами.
  • Результат впровадження фільтрів, кожний з яких був оптимізований під відповідний кластер пошукових запитів по всім товарним групам:

    Про те, як робити правильну перелінковку для інтернет-магазинів і каталогів.

    Опрацювання юзабіліті і комерційних чинників ранжирування

  • Додавання кнопки: «Оформити замовлення по телефону»:
  • Додавання блоку в кошику: «Не забудьте додати до замовлення»:
  • Налаштування відображення кількості товарів в кошику:
  • Налаштування пункту на етапі оформлення замовлення: «Найближчим часом замовлення»:
  • Опрацювання сторінки «Доставка» https://krasnodarflora.ru/dostavka/:
  • Опрацювання сторінки «Як зробити замовлення» https://krasnodarflora.ru/how_order/:
  • Впровадження функціоналу оплати карткою.
  • Опрацювання сторінок з високим відсотком відмов. Приклади завдань:
  • Текст листівки: при оформленні замовлення за бажанням клієнт може вказувати текст для листівки. Якщо кількість символів перевищувала 500, при переході до платежу на етапі оформлення замовлення користувача перекидывало на головну сторінку. Проблема була вирішена шляхом збільшення кількості символів у властивостях замовлення.
  • Додавання сайту в програми і ціни, для поліпшення фрагменту:
  • Майбутні роботи по сайту

    • Детальне опрацювання карток товарів,
    • Поліпшення юзабіліті і продовження роботи з комерційними факторами,
    • Робота над розширенням структури.

    Результати робіт

    А тепер найприємніше, на мій погляд – результат нашої роботи 🙂

    Трафік з пошукових систем:

    Порівняння сегментів:

    Загальне зростання трафіку в свята, в порівнянні з 2017 роком:

    14.02.17. 1 124 відвідування з пошукових систем

    14.02.18. 2 038 відвідувань з пошукових систем

    08.03.17. 2 053 відвідування з пошукових систем

    08.03.18. 3 631 відвідування з пошукових систем

    Зовсім трохи статистики з Топвизора:

    На цьому все, дорогі друзі!

    Якщо у вас з’являться якісь питання, сміливо задавайте їх у коментарях. Якщо вам цікаво дізнатися якусь додаткову інформацію по кейсу або сайту, теж питайте, ми додамо її в пост, якщо це не таємно, звичайно 🙂

    А наступний пост у нас буде про контекст для доставки квітів на прикладі відразу двох сайтів – опт і роздріб.

    До зв’язку!

    З повагою, Олександр Алаєв