Привіт, друзі! З новим роком вас, і робітникам і календарним. Ви пам’ятаєте, що я вже дуже давно обіцяв пост про купівлю постових через біржу Ротапост, сподіваюся, ви ще чекаєте такий пост.

Це нарешті сталося, але трохи не так як ви чекаєте – сьогодні гостьовий пост від мого постійного читача і коментатора – Евгенича. Так ось Евгенич великодушно вирішив поділитися своїми ідеями та думками з приводу того, як він купує постові, складає і перевіряє завдання і в цілому працює з системою.

Відразу відповім на ваш можливий запитання: «А де ж твої думки і алгоритми, шановний АлаичЪ?» — не переживайте, я обов’язково напишу і свою посаду. Тим більше даний пост від Евгенича ще дужче кортить мене зробити це. А все тому, що я з самої першої рядка зрозумів, що мій алгоритм покупки зовсім не такий, як буде описано нижче.

Ну ось, сподіваюся я вас заінтригував 😉 Закликаю всіх після прочитання до активного обговорення. А Евгенич постарається відповісти на всі ваші запитання, адже це його посаду! Ну, і я теж, звичайно, підключуся в коментарях.

Введення

Давно назріла необхідність обговорити біржу Ротапост.
Ротапост дозволяє купувати статті, прес-релізи і постові. Останнім часом в окрему групу виділено купівля Твиттеров.
Дозвольте викласти мої думки як оптимізатора (рекламодавця) у цій статті, які відносяться в основному до публікації постових.

Купівля постових

Я не купую постові спеціально. Я чекаю пропозицій від вебмайстрів, а потім розглядаю на дозвіллі всі надіслані мені заявки. Щоб заздалегідь підстрахуватися і захистити себе від безвідповідальних вебмайстрів (яких, на жаль зовсім не мало), я детально описую завдання. У мене обов’язково фігурують наступні пункти:

  • Тільки унікальна стаття для людей. Навіщо мені набір слів (робоперевод) чи передрук з книги? У будь-якому випадку, навіть якщо така сторінка буде проіндексована, вона швидко вивалиться з індексу разом з моєю посиланням.
  • Тільки один постовий на сторінку – ех, я не оригінальний, Ротапост вже зробив це обов’язковою умовою 🙂
  • Наявність тематичного околоссылочного тексту (я перерахую рекомендовані слова по темі мого сайту, які потрібно використовувати)
  • Текст з дотриманням всіх правил російської мови. Я пишаюся тим, що у мене є рідна мова. Причому, мені особливо приємно, що це російська мова – найбільш розвинений мова на планеті. І я хочу, щоб вебмастера поважали російську мову. Якщо у кого-то цинічний настрій, і він не згоден з моєю думкою, я дозволю собі нагадати, що Яндекс дуже добре розбирається в російській мові. Ви хочете кинути йому виклик?
  • Припустимо, вебмастера вже надіслали нам заявки. На що варто звертати увагу при виборі?

  • Тематика майданчики. Якщо тематика збігається із сайтом – оптимістично беремо, в надії, що і пошукові системи схвалять наш вибір.
  • тіц. Повинен бути більше 10, але чим більше – тим краще. Не вірю, що Яндекс може дати тіц просто так.
  • Дивимося на кількість проіндексованих сторінок в Яндексі та в Гуглі. Воно повинно бути приблизно однаково. Однак, чим більше сторінок, тим різниця може бути більше. Наприклад: якщо в Яндексі 100 сторінок, а в Гуглі 200 сторінок (у два рази різниться кількість) – це поганий сайт. Тим не менш, якщо в Яндексі 1000 сторінок, а в Гуглі 30000 сторінок (у 30 разів різниться кількість!) – це хороший сайт.
  • Кількість відвідувань. Чим більше – тим краще. Але нижче 500 – якось не серйозно.
  • Схвалення постових

    Як показала моя практика, для економії коштів (а це питання, напевно, актуальний для кожного!) необхідно особливо відповідально ставитися до оцінки виконаної роботи веб-майстрами. Безвідповідально виконана робота може привести до відмови пошукових систем індексувати сторінку з Вашої посиланням, або до випадання сторінок з індексу через деякий час.

    Я перевіряю виконану роботу за таким алгоритмом.

    Етап I. Перевірка YAP – проіндексованості в Яндекс

    Так як я просуваю свій сайт в ПС Яндекс, для мене найважливіше, щоб Яндекс дізнався про нову статті і «розгледів» посилання на мій сайт в ній. Як правило, на момент перевірки – а я перевіряю виконану роботу раз на 2 дні – приблизно третина сторінок із замовленими постовими вже знаходиться в індексі. До таких сайтів і таким сторінок має бути особливе ставлення, вони потрапляють в мій білий список, і я лише побіжно переглядаю їх копії в кеші Яндекса, щоб переконатися, що нічого кримінального на сторінці немає, і щоб упевнитися, що Яндекс дійсно дізнався про мою посилання. Якщо все в порядку, то така робота, безумовно, схвалюється і тепер можна приступити до детальної перевірки решти сайтів.

    Етап II. Детальна перевірка

    На другому етапі я вручну перевіряю виконану роботу серед решти завдань після першого етапу. Доводиться відкривати кожну статтю в окремому вікні, шукати на ній свій постовий, оцінювати його адекватність.

    Я перевіряю наступні критерії, якщо вони порушені, завдання відправляється на доопрацювання.

  • Текст не містить ненормативної лексики. Чесно зізнаюся, я не знаю, як відносяться пошукові системи до ненормативної лексики. Але особисто я ставлюся погано. Крім того, я не вірю, що людина, що пише кепською мовою, може створити гідний сайт (який буде проштовхувати мій).
  • Текст (і сайт) не повинен містити «дорослої» інформації. Так як просувається мною сайт не «дорослого змісту», я не хочу, щоб на мене посилалися «дорослі» сайти. Зауважте, всі пошукові системи чітко розділяють інтернет на «нормальні» сторінки та сторінки «з полуничкою» — значить, оптимізаторам теж варто дотримуватися цього поділу.
  • Постової містить тематичний текст навколо посилань. Мене цікавлять посилання по темі мого сайту, тому я дуже скрупульозно перевіряю текст навколо посилань – він повинен вносити релевантність. Захоплені дифірамби без конкретики про моєму сайті навряд чи підвищать релевантність в очах Яндекса. Вже краще нехай посилання буде просто вписана в текст. Якщо не вистачає якоїсь деталі, я пишу вебмайстру ввічливе лист з проханням доповнити постовий.
  • Унікальність тексту. Перевіряємо цей показник з допомогою Миратулс. Сервіс важкий, повільний, але перевіряє добре. Його незаперечний плюс – можна відправити всі завдання на перевірку за один раз, і піти прийняти душ і випити чашку кави – ось тільки тоді будуть виконані всі перевірки. Так, так, відразу все. Маленька селянська хитрість: коли я копіюю текст зі сторінки джерела, я виділяю статтю від першого слова (не від заголовка) до постового (текст постового не повинен увійти) – це дозволяє перевірити унікальність саме голого тексту статті.

    У цьому важливому пункті (4) я хотів би розглянути деякі деталі:

    • Унікальність тексту за даними Миратулс низька (менше 60%) – сміливо можна писати вебмастеру, що його стаття не унікальна і вимагати розміщення в новій статті. Колеги, звертаю вашу увагу на те, що платити за таку роботу просто немає сенсу. Навряд чи ця сторінка взагалі колись увійде в індекс. А якщо увійде, то швидко вискочить. Якщо є можливість відхилити таку роботу – сміливо відхиляємо.
    • Унікальність тексту за даними Миратулс середня (до 90%) – тут на Ваш розсуд. Ризик – справа благородна. Але щоб прояснити ситуацію, дозвольте поділитися моїми особистими спостереженнями, заснованими на експериментальних спостереженнях: пошукова система Яндекс оцінює унікальність тексту по-своєму. Причому, оцінка Яндекса більш жорстка, ніж оцінка Миратулс. Відповідно, якщо ми просуваємо сайт під Яндекс, навіть такий, здавалося б високий поріг 90% — це ще не те, що хотілося б.
    • Унікальність тексту за даними Миратулс хороша (вище 90%) – можна спокійно вважати, що текст дійсно унікальний.
  • Техпідтримка

    У разі виникнення конфліктних ситуацій я не гнушаюсь відправкою листа в техпідтримку. Всупереч розхожій думці, я можу небезпідставно стверджувати, що техпідтримка Ротапост працює чудово. Тільки одне з моїх звернень було відхилено. Абсолютна більшість було розглянуто, причому явно в мою користь.

    Давайте розглянемо випадки, коли дійсно варто писати в техпідтримку:

  • На сторінці з вартовим знайдений шкідливий код або редирект на інший сайт – це порушення правил системи, і про це слід негайно повідомити. Такий сайт не принесе нам користі, як донор.
  • Вебмастер не виконує наші вимоги, але надсилає недороблене завдання на схвалення. Навіщо сперечатися з людиною, яка недбало поставився до роботи, якщо можна відразу поскаржитися в техпідтримку?
  • Химерний копі-паст, коли вебмастер копіює якийсь текст і не тільки не приховує це, а ще й хизується. Це порушення правил системи, і це повинно припинятися.
  • Висновки

    В даний час Ротапост є ефективним засобом для придбання постових на сторінках сайтів. Для того, щоб вкладені кошти принесли віддачу, необхідно дотримуватися простих правил і порад. У разі непередбачених ситуацій варто написати в техпідтримку. Щоб підвищити ефективність роботи з системою і заощадити власний час слід уважно прочитати Правила системи.

    За сим все, дорогі друзі. Задавайте ваші питання, коментуйте, натискайте «Мені подобається» і все таке 😉

    З повагою, Олександр Алаєв