Привіт, друзі! Знову від мене ні звісточки, і ось чому… Хоча ви і самі з заголовка здогадалися, напевно 🙂

Здавалося, зовсім недавно я писав пост про те, що я переїхав в Краснодар, знайшов нову роботу, новий будинок і почав нове життя, але все змінюється так стрімко, що сам іноді дивуєшся подій. Що ж на цей раз?

Я не змінив будинок – ми як і раніше живемо в Краснодарі, місті, яке за прожитий тут майже рік нам дуже сподобався і сподобався. Плануєте переїжджати – переїжджайте сюди, це однозначно одне з найпривабливіших місць для життя в Росії.

Я змінив роботу – о, так! Тут починається нове життя!

Звільнився. Різко. Швидко. Несподівано. У вихідні вирішив, що все, вистачить, набридло, робота в поточному її образі не приносить задоволення, а навпаки викликає зневіру. Я дуже багато зробив для проекту Selims, про що вже розповідав, але тепер проект вже не вимагає стільки уваги, щоб займатися ним цілий день. Коротше, у вівторок я повідомив начальству, що більше не бажаю, виявляти свою сумну морду особи в офіс щодня. А в середу я вже, як і заявив, що не прийшов в офіс. Так, ось так швидко. Це сталося 20 серпня, майже місяць тому.

Як я вже сказав, ідея звільнитися прийшла на вихідних. В той день ми з Катею вирішили подивитися пропозиції по оренді нерухомості в нашому районі. Спасибі Катрусі, вона взяла все в свої руки – обдзвонила пропозиції, обійшла ріелтерські контори, зв’язалася з власниками. За два дні ми переглянули запропоновані варіанти, і серед них був один прекрасний і чудовий офіс! Саме в ньому я і сиджу і пишу ці рядки.

Працювати вдома – не варіант, там немає зосередженості, концентрації та бойового духу. Та й потім, офіс це офіс, сюди можна запросити клієнтів, набрати співробітників і разом працювати і все таке…

І так… Я вирішив, що настав час самоорганізовуватися – починати свою справу, кажучи іншими словами. Не дивно, і я не перший блогер, який вирішив йти по такому шляху. Бажання мати час, яким ти можеш повністю сам розпоряджатися, не зможеш його планувати, займатися своїми проектами і своїми справами. Знайти тямущих хлопців, щоб делегувати їм частину своїх обов’язків.

Зараз ми працюємо в офісі удвох: я і Рома. А на днях до нас приєднається ще одна людина, Вітьок. Рома взяв на себе частину обов’язків по SEO, а Вітьок буде займатися PR-активністю для нашого сервісу перевірки якості сайтів CheckTrust і поступово так само розвиватися в бік SEO-фахівця. Ну а я займаюся всім і відразу. Думав, що як тільки звільнюсь, у мене відразу з’явиться маса вільного часу. Я помилявся – часу не додалося, а дуже сильно стало менше. Туди-сюди, і вже день скінчився, бачите, навіть до цього посту руки дійшли тільки через місяць.

Хто-то в обговореннях до мого посту про роботу на дядька говорив про повну прокрастинацию. Поживемо – побачимо, поки рано говорити, але, сподіваюся, це не про мене, хоча я той ще любитель «відкладання на завтра». До речі, від своїх слів про роботу на дядю я не відмовляюся і раніше солідарний. А то дехто вже єхидно мене запитували, намагаючись підколоти, але не вийде!

Хочу вам трохи розповісти про офіс і показати кілька фотографій. А якщо хтось з вас з Краснодара – то ласкаво прошу в гості поговорити на чашечку кави (ФМР, вул. Яна Полуяна).

Офіс класний, просторий (40 кв. м), з великою кухнею, коридором і своїм санвузлом. Напевно, навіть більше схожий на квартиру, аніж офіс, але все ж ми тут тримаємо робочу атмосферу. Перед нашим заїздом тут було зроблено капітальний ремонт і оновлення, що втричі приємно, особливо на тлі тих пропозицій, що нам довелося обійти в процесі пошуку (приміщення в підвалах без світла, з дохлими мишами і величезними тарганами, звичайні комірчини в цоколі без вікон і спліта і інші жахи). Коли ми побачили це місце, то навіть роздумувати не стали, зрозуміли – ага, це воно, наше місце!
Ну, самі дивіться.

Диван для гостей! Ласкаво просимо 🙂Зона відпочинку!
Робоча зонаТак і працюємо
Ромыч за роботою!Шкіряний стілець боса ніхто не відміняв 🙂
Мій робочий стіл…Дошка для важливих позначок — дуже зручно!
Подарунок на ДР від SelimS — Немає нічого неможливого!Артефакт з Тайланду, подарований мені колегою з першої роботи. Зберігаю його
Завжди беру з собою. Пам’ять з СКБ КОНТУР — компанії, на яку треба рівнятися!У нас є відеофон, щоб не запустити випадково несамовиту бабу, про яку попереджав господар офісу 🙂
І без SEO-теж ніяк літературиА ми в тапках ганяємо по офісу або взагалі босоніж!

Тут вже все було, крім обстановки в робочому залі. Я купив столи, стільці, диван, стелаж, журнальний столик, килим та іншу тельбух для наведення затишку. Зрозуміло без всевладної жіночої руки тут не обійшлося, все крім столів і стільців Катя купила 🙂 Схоже, що всім буде цікаво, скільки це задоволення коштувало, відповім: ~85 000 грн. З яких 40 тисяч-це оплата оренди офісу за перший і останній місяці. Тобто на обстановку я витратив понад 40 тис., хоча міг би рази в 3-4 знизити дану статтю витрат, але не хотілося сидіти на незручних стільцях за беспонтовыми столами 🙂 Якщо вже робити, то щоб все по кайфу!

Ну, ось так, дорогі друзі! Я перейшов на новий етап свого життя. Впевнений, що все вийде і буде дуже круто! Хотів би написати про все детальніше, але тоді вийде занадто довго і виснажливо, так що в інший раз.

За нагоди хочу звернутися до всіх, хто читає цей пост. Я готовий до пропозицій взяти на просування ваш сайт (або сайти), готовий провести аудит або зробити оптимізацію. Загалом, я готовий до будь-яких пропозицій співробітництва та розгляну всі варіанти. Люди є, ресурси є, не вистачає тільки парочки нових клієнтських сайтів! Так що заходьте на сторінку моїх послуг і обов’язково дзвоніть або пишіть мені будь-яким зручним способом. Буду так само вдячний за правильні рекомендації, і в боргу не залишуся.

До зв’язку. Побажайте мені удачі, друзі!

З повагою, Олександр Алаєв