Привіт, обіцяв опублікувати пост ще вчора, але не встиг. У будь-якому випадку інформація не протухла, так що не пропускайте.

Хто ще не прочитав звіт першого дня конференції – читайте.

Сьогодні без фотографій, але вони і не потрібні — важлива інформація, яка з точки зору SEO важливіше, ніж у перший день.

В пост додані всі презентації всіх доповідачів другого дня, їх можна дивитися прямо з поста!

Всі тези розбиті по поверхах і по доповідачам, а там, де тез не було виявлено, викладені тільки презентації, що в будь-якому випадку корисно!

Загальнотематичні твіти

  • Дуже влучна ремарка — знаходження в топі — завдання більш іміджева для великих компаній
  • Це, звичайно, ідеальна ситуація — витрачати бюджет на розвиток сайту, всілякі поліпшення, відмовляючись від покупних посилань
  • Павло Власов: авто тематиці відсоток відмов контексту і сео майже однаковий
  • Йде перетікання бюджетів в контекстну рекламу з SEO
  • А. Белоликов: Ціна кліка в Яндекс.Маркеті для магазину дитячих іграшок опинилася в 1.5 рази нижче, ніж в SEO
  • Можливо, що ціна кліка в seo — це витрати на seo в певний період поділені на кількість кліків за цей період
  • Оптимізатори мені півроку слали одні і ті ж рекомендації, нічого нового не пропонували! — А ви їх впроваджували? — Ні!
  • Кошкін: «Замовники вимагають вписати гарантії, оптимізатори додають застереження» 🙂
  • Кошкін навів приклад договору, де ціна відвідувача залежить від позиції сайту з якою він перейшов 🙂
  • Якщо раніше на 100 запитів було 100 сайтів, то зараз 80 — унікальність видачі падає. Перетин видачі Яндекс і Google = 65%

Секція 7. Клієнт і оптимізатор: стандарти взаємодії (трафік, позиції, CPA)

«Договір на пошукове просування – які аспекти необхідно врахувати для грамотної захисту своїх інтересів» Артем Толкачов (ATP Partners)

«Корисність і прозорість SEO» Віталій Шаповал (Newmann Bauer marketing group)

«Схеми роботи на ринку SEO» Сергій Кошкін (SmartSeo)

Секція 8. Практика і кейси: приклади успішного просування сайтів різних типів

«Індивідуальні рішення для великого бізнесу: кейс peugeot.ru» Сергій Ніколаєв (Ingate)

«Просування коплексного парку проектів: як зробити великого автодилера найбільшим в Інтернеті» Павло Власов (ADV/web-engineering)

«Реклама великого інтернет-магазину: репортаж із зони подій» Олександр Белоликов (Диогенес)

Секція 9. Непоисковое просування: спільноти, блоги, соціальні мережі

«Методи роботи з брендом у західному сегменті мережі» Роман Вилявин (Promodo)

  • Брендові запити самі конвертовані. Якщо для вашого бренду вони не в топі, то попрацюйте над цими запитами!
  • Контекст по брендам конкурентів давав найвищий ROI
  • В буржунете є ресурс, який збирає негативні відгуки про бренди, аля компромат
  • Соц. віджети на сайті бренду позитивно позначається на конверсії, оскільки люди бачать, хто вже перебуває в ком’юніті
  • Ресурсів, які збирають негативні відгуки про товари і бренди повно. У будь-якого нормального піарника їх ціла підбірка
  • Twitter зарубіжні колеги найчастіше розглядають як канал для саппорта (підтримки клієнтів)
  • У Дніпрі вже міськлікарні використовують твіттер для зворотного зв’язку!
  • Заруб. контент-маркетинг: whіtepapers, вебінари, case-studies, експерт. статті, інфографіка, корп. блоги, внут. розсилка
  • Як просувати в західному просуванні twitgoo.com/50igid
  • Компанії більше 1000 чоловік на західних ринках інвестують понад 1 млн доларів на контент-маркетинг
  • Писати в порожню тему людям психологічно незручно, потрібен жосский вкидання 🙂

«Практика комплексного просування компанії ВКонтакте» Дмитро Батраків (Dextra)

«А чи є SMM-ринок (хто, за що і скільки платить)?» Андрій Смурыгов (ROOKEE)

«Репутація в пошуку: сайти, блоги, твіти» Костянтин Леонович (Sape)

  • Костянтин Леонович з Sape розповідає про репутацію в пошуку — тільки кейси
  • Співробітники Яндекс Діректа стежать за вашою репутацією
  • Найлегше звільнити себе від негативних відгуків в Twitter
  • У західному інтернеті пошуковики розшифровують і враховують скорочені URL, у нас поки немає

Секція 10. Дослідження пошукових машин і алгоритмів

«Зв’язок соціальних мереж і пошукових систем (Twitter, Facebook, ВКонтакте, Однокласники, Google+1)» Юрій Кушнєров (SeoLib)

  • 50% відвідувачів онлайн-магазинів логинятся через Facebook
  • Кушнєров: Яндекс менш соціалізований
  • Google більш соціалізована, його кнопки ставлять частіше ніж Яндекса
  • Найпопулярніша кнопка соц. мереж facebook
  • На сайти частіше ставлять кнопки FB TW VK (у порядку убування частоти зустрічальності)
  • Кнопка Google +1 випереджає Однокласники, незважаючи на свою «молодість»
  • Соціальна мережа Однокласники не популярна в Яндексі ні в Google. Вірніше на сайтах в Топі в Гуглі і Яндексі
  • ЗМІ найчастіше ставлять кнопки соц мереж
  • В інтернет магазинах популярність кнопок інша, ніж в середньому: VK FB TW
  • Чомусь ставлять або 1 кнопку соцмереж на сайт, або 3 або 4 — а дві рідко
  • Facebook популярнішим Вконтакте при установці кнопок на ресурси практично всіх тематик
  • Прокаченность аккаунта не впливає на позиції у видачі
  • Кушнєров привів графіки: Кількість твітів теж не впливає на позиції
  • В Україні не бояться ставити кнопки на свої ресурси
  • Українські сайти більш социализированны, ніж російські, але вони економлять на просуванні і здебільшого використовують спам 🙂
  • Питання із залу: — «Зв’язок між пошуковими системами і соцмережами є?» Відповідь: — «Немає. Вона не пряма!»
  • Рейтинг соціальних мереж для додаткового трасту очима Яндекса: Твіттер, Вконтакте, FB, Однокласники
  • Реально, що соціальні мережі використовуються в даний момент для можливості просування проектів не так

«Регіональні обряди в Яндексі» Тимофій Квачев (TRINET)

  • У 2 залі поки найцікавіший за сьогодні доповідь «Регіональні обряди»
  • На думку доповідача, вказати регіональних дилерів в контактах не достатньо для прив’язки до сайту регіону
  • Про регіональне просування. Весь доповідь можна було звести до однієї ссылке help.yandex.ru/webmaster/?id=…
  • Листування з Яндекс Каталогом дозволяє прив’язати регіон до окремої папки сайту, наприклад,site.ru/region/
  • Сергій Людкевич рекомендував ознайомитися з доповіддю співробітників Яндекса про регіональному факторі hostrank
  • Петренко: «Я. Каталог вміє визначати 2 типу регіонів „з“ і „для“… каталог — це айсберг. Те, що опубліковано — це 1/8»
  • У 2-му залі деякі з задають питання компетентніше доповідача. може круглий стіл?:)
  • Спостереження: як тільки у сайту з’являються додаткові регіони, він просідає в тому, який був до цього єдиним
  • Коментар від Людкевича: #гиѕео2010Садовский сказав, що подібний ефект (просідання) — помилка і його пофиксили
  • Каталог Яндекса це великий айсберг видно тільки одну восьму частину #ruseo2011 про приховану частину каталогу Петренко
  • «мені здається» і «я не знаю» про регіональну прив’язку. куди прив’язати туроператора на Маврикії, якщо офіс там і тагет вся Росія
  • Доповідач з Trinet виглядає дуже блідо на тлі задають питання — виправдовується і ховає долоні
  • Це він про санкції за накрутку поведінкових?
  • Хиврин уточнив, що є 3 види регіональності: звідки, для кого, і де сам сайт
  • Потрібно вказати, що доставка здійснюється через міжнародні логістичні компанії Яндекс автоматом присвоює регіони
  • Це про регіональне просування і просідання позицій в регіоні, якщо він був один, а стало кілька
  • З регіонального просування ніхто нічого не сказав про регіональні посилання добре впливають на просування в регіонах
  • По секрету: листування з Яндексом дозволяє ще й різні папки сайту ранжувати окремо. Приклади: Microsoft ect

«Технологія «Спектр» Яндекса і класифікація веб-сторінок» Євген Трофименко (promosite.ru)

  • Тема доповіді Трофименко — Технологія «Спектр» — про неоднозначні запити до пошуку і визначення у зв’язку з цим не явних цілей
  • Близько 20% запитів неявні або неоднозначні з прес релізу Яндекса
  • «Спектр» — це визначення цілей, потреб, об’єктів у неявних запитах. Наприклад: «ноутбуки», це продаж, ціна, ремонт, б/в
  • Алгоритм технології Спектр змінився з моменту його впровадження в пошук
  • Через яндекс.xml можна пробивати спектровскую подмешку
  • «Спектр» підмішує в видачу результати для окремих запитів: підсвічуються всі слова «спектру» додані до введеному
  • Додаткові слова підсвічуються тільки в першій 10-ці
  • Очевидно, що «спектр» це набір слів і цей набір хочеться дізнатися
  • З вибірки в 6,5 млн запитів, близько 5% видач мали від 1 до 10 примешанных спектром результатів
  • Є відчуття, що деякі спектровые добавки це фрази від яких відрізали якесь слово
  • Є запити, за якими видача повністю складається з спектральної домішки
  • Торенты найчастіше потрапляють в «Спектровую» видачу. Крім них, є наприклад, зайців.немає і лукмор
  • Трофименко рекомендує не соромитися вживати класифікаційні слова «спектру» на своєму сайті — тоді сайт потрапить у видачу
  • Від спектровых слів — користь не при ранжируванні, а при класифікації і підмішуванні
  • Фрази, які найчастіше підмішуються в спектральній домішки. pic.twitter.com/IVZ2pv3n
  • Згідно з ранжуванням у спектровых домішок немає. Тобто дод. слова використовуються лише для визначення тематики та впровадження у видачу
  • Спектральну домішка можна відсікти автоматично через XML doc Id
  • Слова для підмішування брати з пошукової видачі по потрібних запитах. Розширити список можна пошуком всередині знайдених сайтів

«Поведінкові чинники ранжирування» Сергій Людкевич (Корпорація РБС)

  • Людкевич про поведінкові чинники ранжирування
  • Интентные слова не дають плюс при ранжируванні, а потрібні для класифікації, щоб сайт потрапив в спектр результати видачі
  • Витягувати їх можна з підсвічування у видачі, підсвічуються як ліві слова, яких немає в запиту
  • ПФ були введені в Яндексі ще в 2009 році
  • Кликовые фактори: клікабельність документа за запитом, кликабельностьть сайту за запитом, загальні клікабельності обох, регіональні зрізи клікабельності
  • Незбалансоване потужний вплив Яндекс ставить на кликстрим
  • Клікабельність у видачі самий потужний фактор ранжування в Яндексі.
    В Гугл впливає, але не так сильно
  • Людкевич весь час прагне оцінити алгоритм Яндекса з позиції хороший/поганий
  • У різних типів запитів різний CTR у видачі
  • фішка з видимим екраном користувача? потрібно враховувати це, є відчуття, що це не враховується. Мейл до речі вчора про це сказав
  • Жовтизна фрагментів може кермувати
  • У поведінці оптимізаторів винен сам Яндекс — він не стимулює їх розвивати свої сайти
  • Ядро аудиторії також може впливати
  • ідеальний патерн поведінки на сайті — це міф, такого немає в Яндексі
  • Петренко резюмував доповідь Людкевича: Судячи по всьому, єдиний дієвий метод — терморектальной криптографії…
  • За рахунок кліків (ПФ) по ВЧ в топі утворюється консервація, по НЧ бовтанка
  • От цікаво, Людкевич спеціально тролить Яндекс, гіпертрофуючи наслідки клікфрода і ігноруючи можливість фільтрації?
  • Людкевич: «Ніякої обсяг посилань не дасть стрибка позицій +50 за один ап.» — маючи на увазі, що накрутка клікових факторів дає це
  • Питання: — «чи Можна накрутити ПФ, для Москви Пітерськими кліками?». Відповідь: — «Можна, але дорожче». В: — «Пробували?» Про: — «Так». *Сміх*
  • Питання: — «Якщо хто то накліківає, клацають по одному сайту, або по всім?». Відповідь: — «Деякі системи мімікрують під живого користувача»
  • Чим менше частотний запит, тим більше впливають запросонезависимые поведінкові фактори

Секція 11. Практика і кейси: приклади проведення контекстних рекламних кампаній

«Супермаркет інтернет-реклами: універсальне рішення бізнес-завдань клієнтів» Світлана Ермаченкова (Бігун)

«Брудні» методи ведення рекламних кампаній в Яндекс.Директе» Антон Старченков Біплан)

«Вимірювання якості трафіку і обсягу клік-фроду на прикладі контекстної рекламної кампанії» Олександр Шишов (BotScanner)

«Практика рекламних кампаній з соціо-демографічними націлених» Роман Кохановський (Mail.Ru Group)

Секція 12. Комплексне просування і робота з трафіком

«Комплексний маркетинг: особливості застосування» Сергій Захаров (Ашманов і партнери)

«Метапоисковый маркетинг: як збільшити віддачу від SEO» Євген Шевченко (UaMaster)

  • Євген Шевченко з темою про синергії в інтернет-маркетингу
  • Якщо людина попередньо бачив банер, то ймовірність того, що він клацне у видачі зростає на 155%
  • Змінивши в оголошенні лише місцями рядки, CTR може збільшитися вдвічі!
  • Банерна реклама збільшує пошуковий попит бренду на 20%
  • Соціальні мережі та пошук генерує користувачів один для одного
  • Люди, які переходять по банерам, частіше купують при переході потім з контексту на 22%
  • YouTube за кількістю пошукових запитів в світі 2ой після Google, всіх юзерів він залишає собі, не відпускає 🙂
  • 78% користувачів соціальних мереж довіряють рекомендаціям друзів
  • Етапи до покупки: Увага, інтерес, пошук (у тому числі оффлайн), порівняння і оцінка, тільки потім купівля
  • Щоб доотримати наступного покупця, простимулює попереднього, щоб залишив про вас відгук
  • Реклами зараз недостатньо, необхідно управляти репутацією в мережі

«Що буде після SEO?» Дмитро Сатин (UsabilityLab)

  • На сцені людина-юзабіліті – Дмитро Сатин
  • Seo — це результат помилки юзабіліті
  • Трикутники уваги у видачі змінюються від формату видачі
  • Stop SEO, б**!
  • Під ціною — маленьке розчавлене комаха — це зображення візка 🙂
  • В описі на картці товару є образ покупця, і це плюс
  • Кнопка «купити за будь-які гроші»
  • Інформаційний вакум потрібно заповнювати, і буде здорово, якщо ви будете заповнювати його
  • Роботи можуть створювати сайти, але користуватися ними не можуть. Варто капча! Несправедливо 🙂
  • Там де вибору багато, залишаються відчуття, що є щось краще. Це страшно, коли до товару пропонують купити ін.
  • Мораль — давайте людям вибір! Але обмежуйте його до розумного кількості варіантів (3-4)
  • Люди не довіряють магазину як до експерта, потрібно підвищувати рівень довіри
  • Продавці, не ведіться, коли клієнт хоче, щоб йому показали все, що є!
  • Магазин парфумерії — невдалий кейс. Швидше за все, там шукають конкретний аромат, і показувати треба знайому упаковку, а не рекламу
  • Тім Еш, Landing page optimization — це біблія юзабилиста, маркетолога
  • Я просто пропоную займатися розширеними продажами після замовлення, а не до нього
  • Так, і невпинно працюйте над формуванням довіри. Обмежений вибір без довіри не буде працювати

Секція 13. Парад технологій і сервісів

«Система СайтРепорт.РФ — діагностика сайту» Леонід Гроховський (Оптимізм.ру)

«SEO-CRM як інструмент залучення клієнта і автоматизації роботи» Євген Трофименко (promosite.ru)

«Контекстна реклама на мобільних пристроях» Дмитро Главацький (Бігун)

«Автоматизація реклами. Погляд у майбутнє!» Микола Євдокимов (SeoPult)

  • SeoPult в 2011 році: Персональний менеджер, Автоматизація контекстних кампаній (Яндекс.Директ AdWords)
  • SeoPult MAX = високі результати для ВЧ на основі потужної аналітики
  • У 2011 році Микола обіцяє встигнути впровадити в SeoPult модуль для таргетованої реклами в соц.мережах та трафиковый модуль
  • У 2012 році в SeoPult з’явиться PRO режим для професіоналів ринку SEO
  • SeoPult прагне до єдиної аналітичній системі, де канали залучення трафіку будуть ранжируватися на основі вигоди для клієнта
  • У трафіковому модулі SeoPult буде якийсь «автопілот», який спростить роботу з десятками тисяч запитів
  • У трафіковому модулі можна працювати, як на рівні семантичних ядер, так і на рівні окремих запитів
  • Микола стверджує, що інтерфейси у VK і FB не зручні для користувачів і зовсім не підходящі для агентств
  • Микола демонструє тестові інтерфейси модуля SeoPult для реклами в соц. мережах — поки страшненькі, але обіцяє поправити

«Sape — біржа текстової реклами на сайтах, в блогах і соціальних мережах» Костянтин Леонович (Sape.ru)

  • Леонович рекомендує агентствам використовувати API Sape
  • У Article.Sape з’являться авторські статті — дорого, але дієво
  • В Sape з’явилися посилання у вигляді контекстної реклами. Більше того, незабаром з’являться картинки — посилання стануть повноцінними оголошеннями
  • Забавно, що TrustLink з самого початку розміщує посилання у вигляді рекламних оголошень
  • Sape настійно рекомендує використовувати функціонал знімання позицій і підбору ключових слів
  • Костянтин обіцяє інструменти реклами в соціальних медіа (лайки, твіти, посади)

«Як з допомогою моніторингу SMM організувати підтримку? Або як BABKEE підтримують ROOKEE» Сергій Панків (ROOKEE)

Про асесорів

  • Яндекс не бере в асесори зацікавлених людей. Асесори не зацікавлений в цій роботі. Таке буває на ринку праці 🙂
  • Ассесор повинен бути як суддя, неупереджений, — спершу оцінювати цільову аудиторію і її уподобання, а не думки просунутих юзерів
  • Фактори оцінки якості комерційних сайтів Яндексом дуже схожі на критерії оцінки якості сайту каталогом ДМОЗ
  • Питання ассесорам Яндекса. Як влаштуватися працювати асесором? — Вам ніяк. Туди не влаштовуються зацікавлені люди
  • Асесори — незалежні, але взаємопов’язані і зацікавлені в існуванні один одного
  • Було б добре, якщо б Яндекс ввів такий фактор як сайт-гавно 🙂 Було б значніше легше 🙂

Круглий стіл з пошукової оптимізації

Учасники: Микола Євдокимов (Seopult), Євген Ломизе (Яндекс), Станіслав Веселов (WildBerries), Олексій Іванов (ISEE Marketing), Антон Терехов (ichiba).

В основному про агентства, автоматизацію та штатних фахівців.

  • Роль комплексного інтернет-маркетингу в майбутньому буде на стороні клієнта. Підрядники буду робити тільки автоматику
  • За 1,5-2 роки ринок став «автоматичним», роль комплексних інтернет агентств відмирає — рекламодавці стали самостійними
  • Не буде у нас автоматів хороших. Бо дядьки все роблять бізнес по-русски
  • Стратегічне планування переміщується від агентств до клієнтів — це продукт-менеджери, менеджери продуктів і т. д.
  • А ось консалтинг буде процвітати =)
  • На думку Олексія Іванова, агентства надають експертизу (консалтинг) і допомагають клієнту розібратися — затребувані
  • — А чи вигідно клієнту робити всередині себе відділ інтернет-маркетингу? Чи Не краще віддати все на аутсорс?
    — Потрібно розуміти про який бізнес йде мова. Якщо великий бізнес, то чому б не свій відділ?
    — В тому то і справа, що клієнту вигідніше працювати безпосередньо і брати спеців в штат, ніж працювати через агентство
  • Євдокимов: Якщо говорити про SEO, то оборот кінцевих клієнтів SeoPult значно перевищує оборот агентств
  • Всі автомати виправдовують себе тільки посередницьку функцію між веб-майстрами і кінцевими користувачами
  • Ломизе декларує чудові взаємини з агентствами, але жодного великого (більше, хоча б 3%) агенства немає
  • Ломизе: Begun на ринку reseller продуктів Direct.Yandex далеко від топа
  • Ломизе: Так, я полюбив Бігун, як рідного. Нашого найкращого ворога
  • Оптимізатор конверсій у Яндекса збільшує конверсію в середньому на 24%
  • Кейс з життя: клієнту агентства зателефонували з Яндекса і запропонували зробити рекламу безпосередньо. В залі люди підтверджують
  • Ломизе виправдовується тим, що це не генеральна позиція Яндекса і це, або, помилка конкретного менеджера, або, не Яндекс
  • Майбутнє SEO — контекст…
  • Комплексність в топку? — «Агентство, яке просто прокачує через себе гроші — нікому не потрібно. Ні Яндексу, ні клієнту.»
  • Агентствам працювати з Яндексом не вигідно
  • Є думка: «Хороший оптимізатор повинен просувати різні сайти що б не зацукрувався»
  • В наступному році чекай назва «Оптимізація контексту і SMM 2012» 🙂
  • Іванов: Агентства як щури — чим більше ви вбиваєте, тим сильніше вони розмножуються
  • Миколи Євдокимова не терзають муки за те, що він знищує своїм сервісом дрібні агентства
  • Якщо клієнт готовий платити за маркетинг — він піде в агентство, якщо він витрачає на це свій час — можна значно заощадити
  • А взагалі у агентства є вибір де вигідно рекламувати в Директе або в Адвордс, то його клієнт
  • Козлов: — «Є міф, що досить розмістити посилань…» — Євдокимов «Чому міф? Все так і працює»
  • На думку reklama.su: Агентство потрібно що б приїхати до клієнта, потикати в екран, бути доступним 24 години на добу
  • — «Яндекс не турбує, що є SeoPult, який відтягує на себе гроші від контексту?». Ломизе: — «Не турбує — стежити простіше, взаємодіяти теж»
  • Ломизе визнає, що сеопульт великий 🙂
  • Порівнювати можна цифри, які сплачують кінцеві клієнти «за контекст» і «за seo». У агрегатора їх немає 🙂
  • Багато клієнти кажуть, що набридло купувати посилання — як-то нудно
  • Ситуація з посиланнями нагадує 90ті — є слабка держава (Яндекс) та крышеватели (сеошники) — Без обох бізнес не виходить
  • Яндекс — держава, сеопульт — рекитеры
  • Чому не умирвют агентства? Відповідь: Є ліки і лікарі, є правові бази (консультант, гарант) і юристи — вони не конкурують
  • Найбільше агентств і посередників, де все не прозоро. SEO стає прозорішим
  • Для будь-якого клієнта агентство — це чорний ящик (на думку клієнта)
  • Думка з круглого столу — важливіше що б специ були в инфопотоке компанії (всередині) => не потрібно агентство
  • Митник: Не маючи досвіду в інструментах, не можна бути експертом по аналітиці
  • У клієнта, у якого свої специ в штаті при зміні алгоритму ранжирування ризики значно вище, ніж у агентства
  • Агенства швидше реагують на апдейти ніж власний оптимізатор
  • Щоб добре розбиратися в Інтернет-маркетингу, ви повинні розуміти і аналізувати всі його інструменти: SEO, PPC, Usability, аналітику
  • Митник нарікає, що рівень працівників маркетингового відділу у клієнта значно нижче, ніж в агентстві
  • Багато в чому на прохання клієнтів SeoPult з’явилася послуга персонального менеджера. Це консалтинг, нехай і не дорогий
  • Якщо у вас є логістика та асортимент, то SEO не потрібно
  • У SeoPult близько 50к акаунтів. Частина обслуговується персональними менеджерами. Не було б автоматизації — послуга коштувала б 50т.р.
  • У SeoPult близько 30 менеджерів для тарифу безтурботний
  • Навіть якщо посилання зовсім перестануть працювати, посилання будуть продаватися
  • Іванов: Кожну конференцію круглий стіл зводиться до питання про те, що той помре!
  • В Яндексі не більше 100 менеджерів у контексті
  • Євдокимов: SeoPult просуває стільки сайтів, що навіть якщо відключать всі посилання — склад видачі не зміняться

Обговорюємо і чекаємо оновлення посту!

З повагою, Олександр Алаєв