Привіт, хлопці. Я вирішив підтримати свою добру традицію – публікувати звіти з конференцій в тезах. Сьогодні будуть найважливіші тези першого дня з пройшла минулого тижня конференції Optimization-2011.
Як звичайно, головне сеошное подія року вдалося на славу! Багато жартів, цікавих фотографій і, звичайно ж, корисної інформації.
Тим, хто не зміг бути присутнім особисто рекомендую обов’язково ознайомитися!
Для інтересу, ось посилання на тези конференції 2010 року:
Optimization 2010 — День перший
Optimization 2010 — День другий

Почну з загальних твітів, фотографій і жартів

Стенд з конференціїЗнімається новий випуск MegaindexTV прямо на #ruseo2011Гарний стенд хлопців з ADLAB. Кажуть, що аналітика — ключ до ефективності!
Хлопці з Sape щось хімічать!Хіміч, будь мужиком!Продовжуємо хімічити
SeoPult — Точно в ціль! Приходьте пострілятиНа стенді Russion Promo можна пограти в перегони з кермом і педалями— Epic Fail — стенд ашманова розвалився
— Epic Fail — це якщо б у нас видача падала 🙂 А це просто проеб забудовника!
Як Садовського (Яндекс) взяли в заручники молоді і не дуже SEO-фахівці
  • На #ruseo2011 дарують телефони та планшетника — 10 разів прийди на конф та отримай подарунок 😉
  • Подарунки на виході отримають всі, інше питання, що ми щиро і особливо цінуємо відданість #ruseo2011
  • Виставка #ruseo2011 традиційно стандартна. Я б навіть сказав, шаблонно-типова. Як Шапіто — можна розгорнути в будь-якому місці 🙂
  • У цьому році на #ruseo2011 подарували парасольки-тростини. Поїздки в метро стануть цікавіше…
  • Ги — «улучшайзинг сайту 🙂
  • Зате на виставці можна було розважитися, ну і не забувайте про кулуари, правда десь поруч на #ruseo2011 😉
  • — Мене звуть Дмитро, 2 питання, або 3. — А чи не забагато з одного айпі? © Ашманов
  • Бейдж учасника конференції пахне ГУАШШЮ 😉

Нульовий день

Презентація з майстер-класу Techart — Контент на сайті: оптимізація для підвищення конверсії

Секція 1. Інтернет та інтернет-маркетинг

«Аналіз і порівняння моделей надання послуг інтернет-маркетингу» Ілля Нікулін («Текарт»)

  • За порадою Андрія Борисова (Текарт) міняємо всі теги і чекаємо результатів
  • Загальний тренд — це конверсії, а не просто заманювання клієнта
  • Аналітики зауважують криза сайтобудівництва
  • Найпоширеніший комплекс послуг — це контекст + seo
  • Ринок SEO нікуди не дінеться, очікується зростання SMM та комплексних послуг
  • Текарт припускають, що в найближчі 2-3 роки SMM зросте
  • Обсяг ринку за SMM до кінця року $ 50 мільйонів, правильним шляхом йдемо, товариші 🙂
  • Очікується значне зростання сегмента eCRM/email-маркетингу

«Електронні гроші vs Реальні гроші: битва 2012» Сергій Олійник («Аналітичний Центр»)

  • Цікаву доповідь про електронні гроші
  • Доповідь про електронні гроші: 29 вересня вступив закон про електронні гроші, тепер електронні гроші = реальні
  • Електронні гроші = фантики?
  • Поточні гаманці не потрапляють під закон про національну платіжній системі
  • Всі гроші платіжних систем будуть прирівняні до реальних грошей
  • Сергій Олійник: Через рік Яндекс.Гроші будуть відповідати національній платіжній системі
  • Визначеність ЕД буде після коментарів МІНФІНУ, мінекономрозвитку і вищого арбітражного суду, за строками не раніше 2016 рік
  • Електронні гроші — сподіваємося на оптимістичний варіант

Секція 2. Пошукові машини

«Свіжість буває тільки одна — перша, вона ж і остання» Рінат Сафін (Google)

  • Доповідь Гугла про свіжість результатів пошуку
  • Швидкість — один з факторів ранжирування в Google
  • Рінат Сафін: 57% користувачів не будуть чекати 3-4 сек завантаження сайту, 80% з них взагалі не повернеться на сайт
  • Рінат Сафін: При інших рівних умовах, швидкі сайти відображаються у видачі
  • Новий вид звіту в Гугл аналітика про швидкість завантаження
  • Рінат Сафін: Швидкість завантаження сторінок впливає на ранжирування сайту. 70% сайтів вантажаться швидше 5 секунд
  • В Хромі подгружают заздалегідь першу сторінку видачі в Google
  • webpagetest.org — один з безкоштовних сервісів перевірки швидкості завантаження сторінки
  • Рінат Сафін: Якщо сторінка загружається за 5 сек, то це повільніше, ніж працюють 75% сайтів
  • Ми можемо повідомити про свіжому контенті наступним чином — sitemap
  • Рінат Сафін: «Переглянути як googlebot» і відправити на індексування в Вебмастер Гугл — індексуємо контент «вручну»
  • Google розповів про Fat pings – pubsubhubbub.appspot.com — через цей протокол (сервіс) можна показувати оновлення і авторство вашого контенту для Гугла
  • Рінат Сафін: Кнопка «відправити в індекс Google WM Tools відмінний спосіб повідомити нам про новий вміст
  • В гуглі можна закріпити авторство посиланням на G+
  • І з профілю Google+ на ваш блог
  • Із залу: «Спасибі google за свіжість, особливо за швидку індексацію яндексовского контенту…»
  • Авторство контенту через google+, всі регимся в google+, хороший pr-хід 🙂
  • Гугл каже, що швидкі сайти рулять і отримують пріоритет у видачі
  • Хочете в ТОП Гугла робіть швидкі сайти
  • Гаряча тема про крадіжки контенту. Гугл визнає, що періодично визначає оригінали невірно
  • Google думає про інформаційні проблеми людей, а не про комерційний інтерес власників контенту 🙂

«Поиск@Mail.Ru: З перших рук» Андрій Калінін (Mail.ru)

  • Андрій Калінін: «У нас є свій пошук!» — Оплески і сміх!
  • Андрій Калінін: Третина користувачів mail.ru бачить результати роботи Поиска@Mail.ru, інші дві третини результати з Google
  • У Поиск@Mail.ru 13 мільйонів користувачів у Росії
  • Андрій Калінін: У нас все добре — ми ростемо
  • Поиск@Mail.ru користується більшою популярністю на Далекому Сході, в Сибіру, на Уралі, Півдні і в Поволжі
  • Андрій Калінін: Пошуковик Mail.ru більше люблять у менших містах, і в основному це домогосподарки
  • Андрій Калінін: Наша аудиторія дорослішими, ніж в середньому по рунету
  • Поиск@Mail.ru запустив прямий ефір — пошук в режимі реального часу
  • Андрій Калінін: Аудиторія пошуку — молоді жінки і зрілі чоловіки
  • Керівники, домогосподарки і робочі люблять мейл більше, жінки також люблять більше мейл, ніж чоловіки
  • Андрій Калінін: Нас не люблять чоловіки, нас люблять молоді жінки 🙂
  • Mail.ru показали розподіл кліків по ТОПу
  • Mail.ru не відстає від Google — додали в результати пошуку рекомендації користувачів Мого Світу (маилрушной соцмережі)
  • Mail.ru 2011 — у нас є пошук, ми найняли асесорів, впровадили машинне навчання
  • Андрій Калінін з пошуку Mail.ru лікує аудиторію про те, що у їх пошуковика теж є аудиторія і вона зростає
  • Андрій Калінін: Привабливість фрагменту і наскільки хороший документ (повернення на видачу) використовується в комплексі
  • Розподіл кліків в серпі в Mail.ru: CTR першого місця — 37%, а у третього вже 11%, 10-е місце — 3%. Виходить 10 місце збирає в 10 разів менше трафіку
  • Калінін говорить речі, які Садовський розповідав 3 роки тому. Забавно слухати в новому прочитанні «Пошуковики для чайників»
  • У минулому році у Mail.ru була проблема з великою кількістю «еротичних результатів» у видачі, але вони успішно це справа побороли
  • Хороший документ, але з поганим фрагментів теж не має сенс високо показувати
  • Mail.ru розповідає про поведінкові фактори. Не пишіть сміття в title!
  • Поведінкові використовуються з січня 2010
  • Не треба писати великі заголовки – вони менш клікабельні! За даними Mail.ru
  • Схоже кульмінація: Майл розповідає слайд як потрапити в ТОП!
  • Якщо поганий фрагментом, то сайт якщо потрапить в топ, то потім може знову піти вниз
  • Абсолютно вірно! Найважливіше в снипете — заголовок (стислість сестра таланту). Рекомендую прочитати: http://www.optimization.com.ua/articles/title-tag-usability.html
  • Пошук не може придумати як поміняти шину на Мазді. І це в 2011 році. Ганьба!
  • Поиск@Mail.ru першим проіндексував Однокласників
  • Поиск@Mail.ru сильно переробив інтерфейс — дизайн, фіксована пошукова рядок і т. д.
  • Поиск@Mail.ru впровадив систему оцінки якості і машинне навчання
  • Поиск@Mail.ru 50% видачі вкрите лайками Мого Світу
  • Поиск@Mail.ru використовують поведінкові чинники ранжирування
  • Поиск@Mail.ru враховує лайки в пошуковій видачі
  • Кликовые Поведінкові фактори — одні з найважливіших для алгоритму пошуку Mail.ru
  • Mail.ru буде робити сервіс для вебмайстрів, пообіцяли протягом року запустити панель для вебмайстрів
  • Питання із залу: — Є якісь особливі способи оптимізації під регіональні запити? Відповідь: — Не треба нічого спеціально. Робіть СДЛ!
  • Петренко: Західні оптимізатори до пошуковика з повагою на «Ви», а наші — з хакерським підходом і на «Ти, козел»!
  • Хочеш в топ? На твій сайт повинні кликати, а що б почали кликати, ти повинен бути в топі 🙂
  • До речі, у Поиска@Mail.ru 2-х тижневий ексклюзивна індексацію Однокласників

«Яндекс: нові принципи ранжирування комерційних сайтів» Олександр Садовський (Яндекс)

  • Садовський знецінив обидва попередні доповіді — типу все це лажа і можете читати її в нашому блозі
  • Комерційні запити — це не питання якості інформації. Комерційний запит — спочатку людина повинна усвідомити, що він хоче
  • Комерційний сайт — це ще і транзакція (хороша, надійна) і т. д.
  • Користувачі в комерційних запитах оцінюють не тільки сайт, сторінку, опис, але і бренд, компанію, відгуки про компанії
  • Потрібно оцінювати сайт з того, як сайт взаємодіє з користувачем
  • Садовський веде до того, що Яндекс при ранжируванні сайтів враховує якість офлайнових характеристик бізнесу
  • Садовський: Вручну сайти ранжувати неможливо, хоча Гугл схоже використовує змішану систему 🙂 *Troll*
  • Звичайні користувачі не експерти) добре відрізняють хороші сайти від середніх і поганих
  • Критерії оцінки комерційного сайту (див. презентацію)
  • Асортимент, довіра, зручність вибору, якість послуги, дизайн — тепер ці критерії оцінюються асесорами Яндекса
  • Яндекс ввів в оцінку асесорів Асортимент, довіра, зручність вибору, якість послуги, дизайн — московська видача комерційних запитів
  • Новий алгоритм Яндекса працює з 20 листопада приблизно по 3% запитів в Москві, всього комерційних запитів близько 10%
  • Місце для SEO (в MatrixNet) є. © Садовський
  • Традиційне SEO робить сайт схожим на релевантний. Схожим з т. з. пошукових систем, але користувачі бачать різницю
  • Є 2 труби: трафік і конверсія
  • Загалом, конверсія тепер точно враховується в комерційній видачі
  • Судячи з усього ассесоры Яндекса стають маркетинговими аналітиками 🙂
  • «Асортимент, довіра, зручність вибору, якість послуги, дизайн» — буде над чим замислитися власникам топових сайтів
  • Садовський: SEO, використовуване для залучення, робить сайт тільки схожим на релевантний
  • Садовський: Не займайтеся SEO, робіть свій сайт якісніше
  • На замітку «бережливим» клієнтам: — Чим якісніше сайт, тим більше трафік
  • Метрики піднімають скіл «довіра»: Не повинно бути мила на фрі домені, міський телефон (не мобільний), багато офісів…
  • Конверсія тепер враховується в комерційній видачі Яндекса
  • На комерційному сайті не повинно бути контекстної реклами, асортимент повинен бути на 1-2 рівні вкладеності, лідери продажів, знижки
  • Садовський: Реклама на комерційному сайті це негативний фактор в Яндексі!
  • Садовський прогнозує майбутнє: «Скоро цей сайт піде з першого місця», — про сайт з прикладу з низькою оцінкою користувачами
  • Кордони все більше зникають і seo-шники, smm-щики, і тестери з ассесорами тепер частково маркетологи та аналітики 😉
  • Алгоритм оцінки комерційних сайтів — повністю автоматичний
  • Зірки з Яндекс Маркету поки не враховуються в новому алгоритмі
  • Відгуки та кількість зірок на Маркеті додають значний траст комерційних сайтів
  • Садовський: Скоро буде барабум (великий ап) — ай яй яй, окопи риємо, готуємося до апу!
  • В черговий раз Яндекс говорить про надійність компанії оффлайн
  • Фактор відгуків на Маркеті поки не враховується, але можливо буде
  • Садовський: Асессорские оцінки засновані на текстової складової можуть бути переоцінені відразу після переіндексації
  • А між тим компанія МедиаНация вже пропонує послуги по роботі з зірками на Маркеті, причому в схваленої Яндексом формі
  • Людкевич сподівається, що matrixnet збунтується до своїх творцям
  • Відмінний і конкретний (з практичних порад) доповідь Садовського. Поки Яндекс кращий за якістю контенту доповіді
  • Цікаво як же в підсумку буде оцінюватися дизайн сайтів в ранжируванні? Прям аж страшно…
  • Сергій Людкевич застерігає Садовського: Благим намірами викладена дорога … не туди куди хочеться
  • Дизайн оцінюється з точки зору блоків і колірної гами, художньої оцінки не буде
  • Садовський: Яндекс це пошукова система — вона не любить імітації від чоловіків
  • Уявіть, що це асессорская панель: http://www.seochecklist.ru/#tab-technical треба ще додати чинник дизайну і юзабіліті
  • Якість послуги буде оцінюватися за відгуками, схоже робота з відгуками зараз активізується
  • Наприклад, використання не валідних тегів font, оформлення css (на сторінці у окремому файлі, кількість стилів) і т. д.
  • Людкевич невиправно встав на шлях імітації 🙂
  • Садовський: — Якщо довго імітувати — починаєш вірити, що допомагає. Із залу: — Якщо на Анжеліну Джолі — напевно…
  • Приклади сайтів з різними оцінками: alumarket.ru — високі, vorota2000.ru — середні, worota.ru — низькі
  • Яндекс розглядає можливість обліку соціальних сигналів в алгоритмі ранжирування
  • Наїль Байків підозрює Яндекс у використанні шарилок соц.мереж. Садовський нарікає на те, що в Яндексі поки що немає достатньо інфи
  • Садовський: Кнопочки «лайк» поки не враховуються, але в перспективі можливо буде
  • Садовський: Подивіться, який сайт на першому місці за запитом «автоматичні ворота» — як він там з’явився? 🙂 Але його скоро там не буде
  • Питання оптимізаторів Олександру Садовському зводяться до спроби дізнатися, які фактори ранжирування вже пора накручувати
  • Дизайн поки простежити не можна, але робот Я комплексно оцінює його: розташування і наявність блоків, якість верстки…
  • Секрет успіху worota.ru зі слів власника — стаж на ринку 15 років, активна робота на блогах і форумах, багато описів до товарів
  • Садовський про секрет успіху worota.ru: велика кількість відповідей на форумах та соцмережах не є ознакою для САЙТУ
  • Асесори переглядають максимум до 30 сайтів
  • Ще один потенційний фактор довіри — редирект на https при транзакції
  • Садовський: При транзакції робіть редирект на https, це дасть плюс в карму сайту
  • Докладніше: Нова формула ранжирування для Московського регіону
  • Олександр Садовський: «Нові принципи ранжирування комерційних сайтів» — на searchengines.ru
  • Метрика (лічильник), як і інші дані, враховуються при їх суперечливості
  • Не всі показники Яндекс Метрики враховуються при ранжируванні через малу повноти інформації сервісу
  • Все-таки конверсія по кошику з Метрики поки не враховується, занадто маленьке покриття
  • Народ потягнувся на обід. Садовський продовжує переконувати ярого сеошника на предмет того, що Яндекс не торгується з терористами

Клініка сайтів Google

  • Робіть нормальні назви картинок, аналізуйте запити в панелі вебмастера, не втрачайте час на кейвордс
  • 404 має бути для користувача і зберігати важливі розділи сайту — радить клініка сайтів від Google

Секція 3. Підготовка до просування, планування

  • ISEE Marketing: SEO-тексти погіршують сайт для користувачів і зменшують конверсію
  • ISEE Marketing: Клієнт попросив терміново видалити всі ціни з сайту, тому що вони укладають контракт з Газпромом 😉
  • Олексій Іванов: Оптимізатори псують конверсію на сайті за рахунок «оптимізованих» текстів
  • Перш ніж починати просування, необхідно вникнути в бізнес клієнта
  • На #ruseo2011 пропагують відмову від seo-просування 🙂
  • Олексій Іванов: Відмовтеся від покупки посилань, оплати SEO-текстів і т. п., покращуйте сайт, його наповнення, вкладетеся в розвиток конкурентних переваг бізнесу
  • Олексій Іванов: «Відмовтеся від платних посилань, відмовтеся від seo-текстів»
  • Олексій Іванов: Вигідніше взагалі перестати працювати з оптимізаторами!
  • Особисте спілкування з співробітником агентства, аналіз відгуків — основні поради при виборі підрядника
  • Олексій Іванов: Проміжні дані (кліки, ctr, відмови, …) лише допомагають в аналізі кампанії, але не можуть бути критерієм оцінки
  • Олексій Іванов вводить людей в оману. Крім просуваються слів в топ виходять інші за рахунок збільшення трасту сайту, очевидно
  • Олексій Іванов: Оптимізатор не вирішить ваші проблеми, він повинен допомогти вам розібратися і організувати ефективну роботу з сайтом
  • Людкевич, який 10 років не купував посилання, піарить webeffector та визнає, що нічого не змінюється
  • Людкевичу webeffector ЗП майже 2 роки вже платить. Ще б він їх не піарив 🙂
  • Олексій Іванов: Seo-оптимізація це не погано, просто вона має бути іншою!
  • А. Федотов: Важко отримати позиції в пошуку, якщо на сайті існує дубльований контент
  • Дубльований контент-це один і той же контент, доступний за різними url-адресами (всередині домену та/або поза)
  • Саме ефективне просування виходить, якщо вникаєш в бізнес клієнта
  • rel=canonical для сортування списків
  • Ми дивимося дублікати так — http://сайтрепорт.рф
  • При використанні 404 коду для усунення дублікатів втрачається внутрішній вага важливих сторінок. Це неприпустимо
  • Людкевич на доповідь Олексія Іванова: Розвивайте сайт і буде вам щастя — цю мантру ми знаємо з відповідей Платона Щукіна
  • Олексій Іванов: Оптимізатор не вирішить ваші проблеми, він повинен допомогти вам розібратися і організувати ефективну роботу з сайтом

«Сучасне керівництво по вибору інтернет-маркетингового підрядника для компанії, що успішно розвивається» Володимир Давидов («Комплето»)

«Як зробити пошукову оптимізацію ефективною для бізнесу рекламодавця» Олексій Іванов (ISEE Marketing)

«Унікальний контент — фундамент успішного просування веб-сайтів» Олександр Федотов (Ашманов і партнери Україна)

«Планування та управління ризиками в гонках за ТОП» Станіслав Кузнєцов (Russian Promo)

Секція 4. Оцінка ефективності просування, веб-аналітика

  • Дмитро Кудінов: Порівняння показників за період — важлива перевага GA перед Я метрикою
  • А перевага Яндекс.Метрики — точний показник відмов
  • Доповідь про Аналітікс і Метрику був відверто для новачків
  • Вчора — вивчення пошукових алгоритмів, сьогодні — ефективність сайту, відстеження лідов
  • Асоційовані конверсії є GA і вони крутіші звітів за « відкладених конверсій» Яндекс метриці 😉
  • Асоційована конверсія — показує, скільки за раз джерело зустрічався в ланцюжку відвідувань ДО конверсії
  • Асоційована конверсія наше все при оцінці ефективності рекламних компаній
  • При оцінці рентабельності каналу слід оцінювати не тільки конверсію за останнім взаємодії, але й асоціативні конверсії
  • Вимірювання конверсії дзвінки (call tracking)
  • Call Tracking — автоматичні звіти, інтегровані з GA, запис переговорів, моніторинг пропущених дзвінків
  • Call Tracking за чим стежимо — конверсія дзвінків відвідувачі, вартість конверсії (дзвінки і онлайн-дзвінки), час активності
  • Call Tracking за чим стежимо — якість відповідей, часті питання, статистика втрачених дзвінків
  • Call Tracking кейси — порівняння ефективності рекламних джерел, порівняння ефективності різних груп запитів
  • Call Tracking кейси — перевірка ефективності «потоварной» контекстної реклами
  • Секція аналітики = півгодинне читання соответвующих хелпов

«Google Analytics і Яндекс.Метрика для аналізу ефективності пошукового просування» Дмитро Кудінов («Нові Лінії Просування»)

«Аналіз ефективності залучення трафіку з допомогою інструментів веб-аналітики. Оцінка ефективності багатоканальних рекламних кампаній» Андрій Юнисов (WebProfiters)

«Ефективність пошукової реклами: вимірювання конверсії дзвінки» Сергій Петраковский (i-Media)

«Порівняння систем веб-аналітики. Тонкощі і кейси» Ілля Барменков (AdLabs)

Секція 5. Маркетинг агентства і пошук клієнтів, автоматизація, ресурси

  • Інтернет-агентства активно пишуть інструменти для автоматизації контекстної реклами. Жага стабільного заробітку? Seo is Dead?
  • Як керувати рекламою ВКонтакте — ніхто не розуміє 🙂 Аналогія з Яндекст діректом розливу 2004 року
  • Для гіпермаркету з тисячами товарних позицій не реально вести і відстежувати кампанію вручну
  • Тайм таргетинг: падіння ціни на ніч 20-25% у Вконтакте
  • Доклал Imedia виявився бояном 2010 року 🙁
  • Що потрібно зорієнтувати у Вконтакте? Часовий таргетинг — в першу чергу. Але такого система ВК поки що не підтримує
  • У ВК сегмент М і Ж молодше 16 років має дуже маленьку частку показів — діти в школі!
  • На кожен сегмент — своє оголошення. Умовно: для хлопчиків, 1990 року, які цікавляться BMW одне оголошення, а для дівчаток — інше
  • Цікава думка доповідача — клієнт повинен платити за звіт
  • Роблячи окремі об’яви для кожного сегмента можна сильно заощадити, а можна, зайвих грошей витратити — все емпірично з’ясовується
  • — «Клієнт повинен платити за звіт» — Повинен, але не буде! Тут вам не там (США) — у нас люди дикі і жадібні
  • Рекламний потенціал майданчики Вконтакте освоєно на 15-20% всього
  • Існує така думка: Через Вконтакте можна продавати те, що можна створити групу
  • Проблема: боротьба різних сфер бізнесу за одну і ту ж аудиторію. Різна галузева ціна кліка = дискримінація низькомаржинальних
  • Базовий закон — продавати у Вконтакте можна тільки те, про що можна організувати групу (живу, де будуть, правда, спілкуватися)
  • Бабаєв вважає, що інтеграція з пошуком тільки в цьому шанс під Вконтакте
  • Льоня Гроховський розповість про те, як продавати SEO АВТОМАТИЧНО! Це тренд року, по-моєму (автоматизація всього)
  • Я щось пропустив, або на автоматизації процесу залучення клієнтів seo розповіли, як робити 100 дзвінків на день?

«Працюємо на автоматі! Повна автоматизація роботи агентства з контекстною рекламою» Олексій Довжиков (eLama)

«Автоматизація рекламної кампанії в соцмережі «ВКонтакте» Михайло Мухін (Реєстратура)

«Автоматизація пошуку клієнтів для SEO-компанії» Леонід Гроховський (Оптимізм.ру)

Круглий стіл по пошукових технологій

  • Круглий стіл. Пошуковики в зборі — Яндекс, Google, Mail.ru (див. зображення праворуч)
  • Через 2 роки Yandex: видача більш структурована, свіжа, видача ближче до газети і хорошого каталогу. Завдання — вирішити потреба
  • Через 2 роки видача Google: купа всього і «результат завжди з’їдає Вікіпедія» © Ашманов
  • Садовський: Ми бачимо і будуємо партнерські відносини з найбільшими соціальними мережами, вони дають нам дані, там багато чого 🙂
  • Ашманов: Зайти в голову Вконтакте не можна, як ми розуміємо, тому що голови немає
  • Садовський про конкретному нічого не говорить: Партнерські відносини з Вконтакте і Фейсбук у Яндекса є, вони багато чого звідти тягнуть
  • Перли Google: «Я не знаю, куди ви потрапили», «Я не знаю, що пишуть в robots.txt», «Як-то ми індексуємо соціальні мережі»
  • Калінін: — У нас вже є доступ до Однокласників. Садовський: — А до однокласниць?
  • Пошук mail.ru збирається рости (зараз 7,3%)
  • У Владивостоці під 15% 🙂
  • Mail.ru обіцяє, що через 2 роки у них буде свій пошук. Точно! ©
  • Цікаве спостереження! Мова про представників пошукових систем Рунета і Ашманове — «4 очкарика обговорюють майбутнє…»
  • Очкарики обговорюють майбутнє, а не очкарики — будують
  • Яндекс адекватної всього відповів на питання про майбутнє сторінки пошукової видачі
  • Мій світ + Однокласники крупніше Вконтакте?
  • Питання із залу: – чи Будуть виділятися держ сайти у видачі? Садовський: – Мені здається, що це не раціонально
  • Про листалку «Ще 10 результатів» в Яндексі — відкотили тому що потім помітили погіршення
  • Питання із залу: — Коли кожен з пошуковиків повністю відключать платні посилання? Ашманов: — Коли знайдуть чарівну паличку!
  • Садовський: Персональні дані — досить специфічне визначення
  • Садовський: Неважливо платна посилання чи ні, вона повинна бути якісною. Хороші посилання ми враховуємо
  • Садовський: Неякісні посилання ми не враховуємо, більшість, незалежності, платні вони чи ні
  • Садовський: Не всі платні посилання погані
  • Садовський: Частіше платні посилання неякісні
  • 100 млн доларів ринок сапи за оцінкою Ашманова
  • Ашманов: — Як пошуковик відрізняє платну посилання від безкоштовної? Садовський: — Серцем!
  • Два текстових чинників джгут нереально за словами Садовського, які не каже
  • Хлопець з Google некомпетентний у багатьох поширених питаннях. Це знижує репутацію G і ускучняет дискусію
  • Побиття немовлят — Ашманов круто пресує Сафіна з Google. Обґрунтовано!
  • Мда, на пошуковий стіл за круглим технологій запросили не того гуглоида… Так?
  • Риторичне питання, чим міряти частку пошуковиків? Знову звелося все до ливинтернету
  • У Росії більше 7000 seo компаній
  • Гугл розвивається від загального до часткового, Яндекс навпаки від приватного до загального, пошуковики вже в 5-ти країнах
  • Яндекс «потихеньку» йде до схеми CPA, гальмує процес можливість обманювати ПС про завершеності дії

Якщо знайдете якісь неточності або помилки – пишіть, будемо правити разом.

Так само не пропустіть звіт з другого дня конференції!

До зв’язку!

З повагою, Олександр Алаєв