Зміст:
Ведення проекту
Допомога сервісів SeoPult
Налаштування автофильтров і покупка посилань
White List
Укладення і Продовження

Сьогодні я хочу розповісти про покупку посилань в Sape. Напевно кожен вебмайстер або оптимізатор знає, що це за «Сапа» така і навіть користувався їй, тому розповідати, що таке Sape.ru не буду, а от досвідом роботи поділюся.

Ми будемо говорити про створення проекту біржі, про додавання посилань і генерацію анкоров, про фільтри та їх налаштування, і взагалі як купувати посилання в sape і багато іншого.

У мене є два аккаунта в системі — мій особистий, в якому ведеться робота над своїми проектами, і робочий, в якому я займаюся роботою над проектами клієнтів.

Клієнтський акаунт цікавіше з ряду причин: по-перше, можна експериментувати більше, по-друге, витрачаєш клієнтські гроші, з ними розлучатися не складно, не свої ж 😉 по-третє, проектів там набагато більше, відповідно, статистики накопичується теж більше.
У своєму записі я втілюю в життя ідеалізований варіант закупівлі посилань, який обчислено на всіх спостереженнях, там доводиться дуже ретельно ставитися до всього що робиш, оскільки гроші вже свої і витрачати їх треба з максимальною віддачею.

Як працювати в Sape — створення і ведення проекту

Для зручності роботи з великою кількістю проектів я завжди називаю проекти з url сайтів — так ніколи не заплутаєшся. Всередині проекту завжди додаю урли з заголовком ключевіков, за яким просуваємося. Навіть якщо на один url рухається кілька різних слів, то для кожного створюється окремий пункт. Так само, якщо просуває слово конкурентну і потребує великих зусиль, то для кожного ключевіков створюється url з текстами для чистих входжень та url для «разбавки». (Тут головне не заплутатися, в якому контексті я вимовляю «url»). Але ті, хто працює в Сапі не заплутається.

На рахунок «разбавки» — я думаю, більшість оптимізаторів в курсі, що тільки «чистими» ключевиками не можна досягти необхідних вершин(топа) і доводиться використовувати «разбавочные» тексти анкорів. Тут ситуація, звичайно, неоднозначна, у кожного своя тактика щодо закупівлі «разбавки», пропорцій та ін. Я роблю так: якщо необхідно закупити до 50 посилань, то разбавку я не використовую, швидше за все, Яндекс не склеїть ці 50 чистих входжень. Якщо ж більше, то тут бажано купувати не менше 30%-50% «разбавки» від загальної кількості посилань на ключевік. Для «разбавки» найвигідніше використовувати дані вордстата Яндекса, з правої колонки для навколишнього тексту, а з лівого для самих анкорів. Це буде самим вдалим варіантом. Тут плюси очевидні, мало того що ви будете розбавляти, так ще й зберете відвідувачів по низькочастотних запитах.

Що можна сказати на рахунок навколишнього тексту посилань. Теж ситуація не однозначна. Хтось використовує, хтось не використовує. Я теж іноді використовую, іноді не використовую. Деколи просто лінь його складати. У разі якщо ж допоможе SeoPult, то використовую. На цьому зупинимося докладніше нижче.

Допомога сервісу SeoPult при роботі в Sape

Так-так, як не дивно SeoPult вміє не тільки розтринькувати гроші, але і допомагати, і навіть безкоштовно! Я говорю зараз про складання текстів посилань в самій зручній формі — з околоссылочным текстом і розміткою (виділення анкора структурою #a# #/a#) для прямого додавання в Сапу. Для цього нам необхідно зареєструватися на сайті сеопульта, зайти в свій аккаунт, натиснути «Додати майданчик», вказати назву проекту, url проекту, регіон і типу анкора (ми вибираємо «з навколишнім текстом»), і натиснути «Далі».

Нам буде надана можливість додати ключові слова, і визначити їх залежність від регіону буде корисно для просування в регіонах, але якщо чесно, мені іноді не зрозумілі деякі моменти, наприклад, чому «виробництво сендвіч панелей» гео-незалежний, а «виробництво металоконструкцій» гео-залежний). Далі можна визначити вартість просування сайту в ТОП, а також визначити релевантні сторінки. Нас цікавить пункт «простановка» — це те, до чого ми йшли.

Тут система згенерує нам тексти посилань. Для цього навпроти потрібного ключевіков тиснемо на посилання ред., екран переміщається до нового блоку «Тексти посилань», там можна подивитися приклади чистих і разбавочных текстів. Якщо нас все влаштовує, переміщаємося нижче заголовка «Генератор текстів посилань», вибираємо кількість і тип текстів, тиснемо «Додати». Трохи чекаємо і вуаля, справа за малим — Ctrl+c Ctrl+v). Якщо за вашим запитам просуває ще хтось, то система згенерує вам багато різних варіантів для чистих входжень і для разбавочных. Якщо ж запит мало кому цікавий, то система, на жаль, нічого не дасть. Втім, чому «на жаль»… навпаки є привід порадіти за вашим запитам конкуренція невисока. У підсумку, після генерації системою текстів, беремо і сміливо додаємо їх в сапу. Це найпростіший варіант, зійде для сайтів клієнтів. Для себе ж я б порекомендував переглянути очима всі згенеровані тексти, часом трапляються «неадекватні» варіанти. Часто потрапляють бренди/назви компаній конкурентів, нам нема чого їх згадувати зайвий раз, тим самим роблячи краще конкурентів. За сім закінчимо і перейдемо до наступної частини.

Налаштування автофильтров і покупка посилань в Sape

Переходимо до основної частини посту. Після виконаних рухів у нас є створений проект, додані різні до и і є тексти посилань. Сама пора купувати посилання. Хтось закуповується виключно «пузатими» донорами з ТИц, PR, наявністю сайту в YaCa і DMOZ (дуже рідко буває критерієм відбору майданчиків, але буває). Я ж купую дешеві посилання, але беру кількістю. Є багато прикладів виведення такою тактикою конкурентних запитів в топ, наприклад за запитами типу «стелажі», «вантажоперевезення», «клінінг» і багато інших. Так що тактика, безумовно, має місце бути і працювати.

Для особистих проектів використовується приблизно наступне:

Для клієнтських проектів майже ідентично, тільки 2 відмінності: ціни вище, наявність White List’а (про нього трохи пізніше):

Як бачимо, нічого незвичайного. Беремо тільки сайти з основної бази, тим самим відсіваємо непотрібне сміття у вигляді сумовитих ГС. Беремо домени 2 ур. Тим самим відсіваємо сміття на сумовитих доменах типу pp.ua і подібних. Звичайно на 3 ур багато хороших сайтів, але щоб не мучити себе зайвий раз обмежимося доменами 2 рівня, все одно їх багато і не варто ганятися за всіма доменами, все одно все не купити. Рівень вкладеності вибираємо будь, 2 від 3 відрізняє лише швидкість індексації і то не завжди. А ціна нижча, відповідно вибір розширюється. Обов’язково вибираємо наявність, як Я так і G. Тому що якщо вже у якийсь ПС сайт викликав підозру, то не варто і нам на нього звертати уваги, рано чи пізно він зникне і з іншого ПС. Кількість ВС (зовнішніх посилань). Не рекомендується брати майданчики з кількістю більше 3. Взагалі звичайно ідеально 1, але це дуже рідко, вебмастера хочуть мати більше грошей, і часом не знають міри, а потім скаржаться, що сайт потрапив в бан. Тому число ВС 3 вважаю оптимальним. «Домен старше» вважаю дуже головним пунктом. Він дозволяє відсівати найбільша кількість сателітів та іншого мотлоху. Рекомендую ставити від 500 днів. Всі ГС вмирають досить швидко, кілька місяців і готово, бо нам нема чого про них навіть замислюватися. А ось 500 днів це вже щось, якщо сайт стільки прожив значить він як мінімум не УГС(сумовитий говносайт). Звичайно, тут враховується вік домену, а не сайту, але хоч щось. Щодо тематики: можна вибирати все крім порнухи та іншомовних сайтів(English sites). Адже Нам плювати на Тіц, нам важливіше наші позиції в ПС, а не «пузомірки». Доменна зона: все. Ключові слова: я залишаю пусте поле за рідкісними винятками, коли стоять інші цілі, ніж які ми маємо зараз.

Ну, ось і все, можна зберігати фільтр і ставити його на автомат. Головною не перестарайтеся. Не варто купувати на молодий сайт більш 50* посилань в день (* — тут є деякі моменти відбору за якістю після автофільтра, читаємо в пості про відбір якісних майданчиків). Це буде не природно виглядати в очах ПС. Тому народна приказка про «тихіше їдеш — далі будеш» тут дуже до речі.

WhiteList для Sape

Я вважаю, що Список Білих Сайтів (СБС або WhiteList) досить важлива річ у просуванні при купівлі посилань на біржі Sape, особливо якщо строки стислі. СБС повинен включати в себе найбільш якісні сайти, посилання зі сторінок яких по справжньому «працюють». Але ось головне питання — як його створити? Напевно, є безліч алгоритмів, я ж вибрав найбільш доступний і мало витратний. Що нам потрібно: доступ до сайту в панелі вебастера webmaster.yandex.ru; програма Yazzle (її в будь-якому випадку варто купити річ деколи необхідна). Вимоги до сайту: сайт просувається вже деякий час, бажано більше півроку; сайт має хорошу посилальну масу (понад 3000 посилань з доменів за даними вебмастера). Чому так багато? Тому що чим більше посилань, тим більш якісні сайти потраплять в наш WhiteList.

Приступаємо до справи. Як зібрати дані: заходимо в Yazzle. Сервіс — Параметри — Акаунти Обліковий запис Яндекс — вбиваємо свої дані. Далі Інструменти — Посилання — Панель Яндекс.Вебмастер — тиснемо оновити — вибираємо необхідний сайт — якщо в налаштуваннях вебмастера у вас стоїть вивантаження посилань в архів то галочку навпроти «завантаження посилань з фала» залишаємо, якщо ж ні, то і прибираємо галочку. Ну і тиснемо «завантажити посилання». Yazzle завантажує не більше 975 посилань (якщо не з файла, якщо є вивантаження файл то абсолютно всі), далі не йде, не знаю з яких причин саме 975, якщо Яндекс показує в панелі не більше і не менше, але 1000, але мені це не цікаво. Нам більше і не потрібно. Тиснемо зберегти у файл і радіємо. Відкриваємо файл в Excel і перший стовпець, де url починаємо виділяти по 499 рядків і додавати в Обране в сапі. Раджу додавати тільки перші 1000 сайтів з спарсенных (саме тому для нас не грало ролі що Yazzle видає тільки 975 перших результатів). Серед цих посилань можуть потрапляти як куплені, так і природні. Але Сапа сама вибере ті, які є в системі, і додасть. Процедуру повторити з усіма сайтами і список з декількох тисяч сайтів в СБС готовий. З ним можна працювати.

Тепер коротко про те, чому це повинно працювати. По-перше, Яндекс видає сайти в порядку убування їх «трасту», тобто точно так само як і в пошуковій видачі, отже, попереду самі працюють майданчики. По-друге, це точно ми будемо знати, що посилання з цих сайтів індексуються пошуковими системами, без жодних секретів (деякі вебмастера примудряються ховати посилання з бірж від пошукачів, Сапа з такими людьми бореться, але ж за кожним не встежиш). По-третє, як я говорив, можуть потрапляти природні посилання з сайтів які продають посилання на біржі, але ви у них нічого не купували, чим не привід купити 😉 Думаю я вас переконав або як мінімум наштовхнув на думку про те, що СБС — дуже корисна річ.

На даний момент я повідав чималу частину знань про те, як правильно купувати посилання в Sape, і це, звичайно, далеко не всі. Так що далі буде — наступна публікація буде про те, як відбирати з списку заявок потрібні нам сторінки донорів!
До нових зустрічей!

Настійно рекомендую ознайомитися з іншими публікаціями про роботу в Sape:
Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
Sape – акцент на нові можливості автофильтров
Sape – про регіони в цифрах
Палю свій black list для Sape
Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр

З повагою, Олександр Алаєв