Сьогодні мені хотілося б розповісти вам, дорогі читачі, про одну чудову програму під назвою TrafficWeb. Я давно їй користуюся, але буквально тільки сьогодні став володарем PRO версії. Хочу висловити величезну подяку розробникам за таку корисну програму і за те, що вони надали мені абсолютно безкоштовно (якщо не вважати 0.01$, які, як я зрозумів, були сплачені тільки для того, щоб відбувся облік моєї покупки і реєстрація мого id). Чудова нагода протестувати програму вздовж і впоперек. Якщо ви ще не чули про цю програму – терміново читайте і паралельно скачивайте демку. Якщо вже користувалися демкой – терміново озаботьтесь придбанням ліцензійного ключа. А я приступлю до огляду і опису основних функцій. Так само я приділю увагу обмеженням демо-версії.

Гасло на сайті розробників звучить так:

Кожен день ви втрачаєте десятки, сотні, а то й тисячі юзерів!!!
А адже вони могли б стати вашими потенційними покупцями, клієнтами, постійними відвідувачами, або просто трафіком, який приносить гроші.

І з цим не можна не погодитися. Чому це відбувається, і як це виправити? Не буду повторюватися, але дам посилання на те, що написали самі розробники з цього приводу.

Відзначимо основні можливості програми:

Парсинг точки входу
Програма збере дані, на які сторінки вашого сайту здійснювалися переходи.
Парсинг ключових слів
Програма збере всі пошукові запити за якими користувач перейшов на сайт.
Парсинг кількості унікальних переходів
Програма збере кількість переходів з будь-якої пошукової системи окремо, або сумарну кількість.
Збір статистики за вказаний період
У налаштуваннях є можливість зазначення періоду, за який слід парсити статистику. Доступні періоди за 7, 10, 14, 21, 30 днів.
Збір даних по регіонах
У програмі є можливість вибору регіону, за яким збирати всі дані.
Чекер позицій в Yandex і Google
Можна перевірити, скільки реально переходів дає та чи інша позиція. Також є можливість перевіряти позиції окремо в російській та українській видачі.
Експорт результатів у зручному вигляді
Отримані результати можна зберегти у форматі .csv або .txt c можливістю вибору роздільника.

Це основні корисні особливості, які стосуються парсинга даних. Можу вас порадувати, у плані функціональності відмінностей між демо і повною версією майже немає. АЛЕ в демо-версії у вас не буде можливості експорту результатів, по-перше. По-друге, у вас буде обмеження на кількість зібраних даних LI, а саме перші 20 ключових слів. Але враховуйте, що програма спочатку зводить статистику за кількість днів, яке ви вибрали, а потім застосовує обмеження. Так що ви отримаєте в результаті 20 топ запитів, за якими на ваш сайт переходили. Для маленького сайту, тільки починає свій шлях в простори інтернету, цього вистачить для того, щоб зробити перші висновки про успішність оптимізації. Для великих сайтів обмеження на перші 20 результатів навряд чи дасть поживу для роздумів і подальшої оптимізації. Уявіть, що ваш сайт відвідують, наприклад, 10000 осіб на добу, напевно, є якісь основні трафикообразующие запити. І такі запити як раз і будуть займати перші 20 результатів парсингу. Так що купити ліцензію необхідно. Та й з сайту з такою відвідуваністю відбити вартість простіше, ніж сидіти і думати про це 😉

Я розповів вам про відмінності між PRO і Demo версіями програми TrafficWeb. А тепер давайте перейдемо безпосередньо до роботи з програмою. Я розповім вам, як створити проект, як його правильно налаштувати, щоб отримати необхідні дані і як працювати з цими даними.
Звичайно, для початку ми завантажуємо і запускаємо програму trafficweb_setup.exe. Програма встановиться і запуститься. Перед вами буде приблизно таке віконце:

Це основний інтерфейс, в якому нам і належить працювати. Найперше, що необхідно зробити – створити обліковий запис, для цього тиснемо «Налаштувати»:

Тиснемо «Додати» і заповнюємо необхідні поля. Якщо необхідно, заповнюємо поле пароля до статистики сайту в LiveInternet. Інші вкладки можна не чіпати, з ними будете працювати, коли розберетеся, що до чого.

Тиснемо «ОК». Обліковий запис створений і можна приступати. Тепер вибираємо потрібні чекер, видачу Гугла і регіон Яндекса.

Функція вибору регіону буде корисна фірмам чи організаціям, що ведуть свою діяльність у певному регіоні; наприклад, магазини, що продають товар тільки по Москві і т. д. Особисто я регіон не вибираю, т. к. мої проекти розраховані на всю російськомовну аудиторію.
Далі вибираємо тип перевірки і створений аккаунт:

Типів перевірки всього три – це парсинг статистики LI, парсинг точок входу і парсинг статистики Google Analytics. Ми вибираємо «Експерсс-аудит LI»
Далі перемикаємося на вкладку «Налаштування LiveInternet»

Відзначаємо потрібні нам пошукові машини. Вибираємо період статистики (7, 10, 14, 21, 30 днів). Кількість ключових слів (якщо у вас PRO версія програми, інакше доступно тільки перші 20 слів ). Тепер все готово до запуску парсингу. Сміливо тиснемо «Парсинг»!

Після цього з’явиться віконце, в якому вас попросять відзначити галочками потрібні стовпців майбутньої таблиці результатів. Вибираємо. Так само вибираємо файл, куди буде збиратися статистика, достатньо натиснути «Вибрати», а потім «Зберегти», програма сама складе назва майбутнього файлу виходячи з назви проекту та поточної дати на вашому комп’ютері.

Натискаємо «OK». Парсинг займе деякий час. Все залежить від обраних вами налаштувань. Поки що можна відправитися за чаєм або кави і почитати інші публікації на моєму блозі.

Як тільки побачимо в рядку стану програми, що все виконано успішно, вирушаємо в папку, куди ми зберегли файл звіту і відкриваємо його. Я завжди сортую дані по стовпцю «Хости(все)», так ми побачимо по яких запитах нас найчастіше відвідували і які позиції у видачі ми займаємо на даний момент.

Все що необхідно робити далі і їжаку зрозуміло.

Йдемо в Сапу і закуповуємо на потрібні сторінки посилання з потрібними нам анкорами, щоб захопити топ і отримувати максимум трафіку на свій проект! І, звичайно, не забуваємо прочитати наступне:
Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
Sape – акцент на нові можливості автофильтров

Єдине, що я не випробував у програмі це робота з обліковим записом Google Analytics. Досі руки не доходять нього. Але, думаю, там все буде зрозуміло навіть новачкові.

Що хочеться сказати в ув’язненні. За допомогою цієї програми легко обчислити всі НЧ запити, які збирають непоганий трафік, про яких ви, можливо, не знали або просто не звертали уваги. А просування по таким запитам вимагає мінімум вкладення і дає максимум результатів. Так що не варто покладатися на Wordstat Яндекса, а саме на результати отримані парсингом.

Так само можна аналізувати своїх конкурентів. Адже деякі не запароливают свою статистику, а це для нас скарб! Так що легко обставити будь-якого конкурента, який в топі по ВЧ запитом, зібравши всі суміжні НЧ запити, витративши в кілька разів менше коштів.

Ще, проаналізувавши результати, варто задуматися над тайтлами своїх внутрішніх сторінок, ймовірно, що навіть без покупки посилань можна зайняти топ3, змінивши тільки тайтл.

Ще раз хочу висловити свою вдячність команді розробників, за такий чудовий продукт. І всім своїм читачам раджу спробувати демку і купити ліцензійний ключ. Тим самим ви підтримаєте і прискорите подальшу розробку програми.

Всім дякую за увагу, залишайте свої коментарі, зауваження та запитання по даній програмі.

PS Цим постом я відкриваю новий розділ блогу – «SEO софт». Так само буду радий почути пропозиції щодо його розвитку, може бути у вас є якісь побажання до майбутніх оглядам і т. д.

З повагою, Олександр Алаєв