Привіт, друзі. Вирішив поділитися з вами інформацією, отриманою з майстер-класу Олександра Митника, який проходив в Єкатеринбурзі аж цілих 2 дні.

Для мене було незвично – я майже нічого не записував (всього 2 аркуші блокнота), але намагався найцікавіші тези постити в Твіттер. Спасибі моїм фоловерам – своїми ретвитами ви мені допомогли вибрати найбільш цікаві та популярні тези, якими я поділюся трохи нижче.

Ну і звичайно я викладаю в пості повну програму курсу та презентацію. Олександр сказав, що з доповіді ніхто не робить секрет, стало бути, це негласний дозвіл поділитися його презентацією з вами.

З вражень в цілому – на жаль чи на щастя, але нічого нового для себе я не дізнався, за винятком дрібних моментів, про які я просто не замислювався. Ще раз переконався, що мої знання на рівні експертів seo-ринку, це приємний момент 🙂

Взагалі враження від спілкування тільки позитивні, сама обстановка була, як кажуть, «по-домашньому». Олександр поділився своїми ідеями, а ми своїми, порівняли ринок просування в Москві і в регіонах – виявилося, що в Москві вже давно загублений фактор людяності, а у нас до цих пір можна розраховувати на взаєморозуміння замовника і виконавця.

Гаразд, відразу переходимо до справи. Пропоную вам ознайомитися з програмою курсу:

Показати програму курсу

Основне завдання курсу: дати актуальні знання і працюючі інструменти, що дозволяють поглянути на пошукову оптимізацію як на творчий процес, що потребує постійного аналізу, креативних рішень та нестандартних підходів.

  • Web-аналітика
    • Поведінка користувачів при роботі з ПС
    • Самостійний юзабіліті-аудит сайту. Критерії
    • Аналіз джерел трафіку
    • Аналіз поведінки відвідувачів на сторінці
    • Використання інструментів web-аналітики на прикладі roi-counter.ru
    • Інструменти і методи оцінки рівня конверсії
    • Шляхи підвищення конверсії
  • Розробка стратегії та формування плану просування
    • Формування стратегії просування: постановка цілей і завдань
    • По позиціях або по трафіку? Плюси і мінуси обох моделей
    • Основні фази просування сайту
    • Формування семантичного ядра: методика підбору запитів з урахуванням бізнес-задач клієнта
  • Внутрішні фактори
    • Захист вмісту
    • Внутрішня перелінковка, як інструмент підвищення конверсії
    • Управління сниппета
  • Зовнішні фактори. Стратегія роботи з посиланнями
    • Разбавка біржових посилань: природні анкор, безанкорное просування, роль околоссылочного тексту
    • Посилальний вибух
    • Робота з природними посиланнями
    • Аналіз донора
    • Нарощування трастової складової
  • Поведінкові фактори
    • Поведінка в Серпі
    • Поведінка на сайті
    • Джерела трафіку
    • Вплив поведінкового фактора на ранжирування сайтів
    • Поведінкові метрики
    • Вплив на поведінкові метрики
  • «Матрікснет»
    • Як працює пошук
    • Ранжирующая формула
  • Що робити у разі виникнення санкцій з боку пошукових систем
    • Текстовий антиспам
    • Посилальний антиспам
    • Використання метрик ПФ для виявлення спаму
    • Афілійованість
  • Приховати програму курсу

    І відразу ж пропоную вам вивчити презентацію. Хоча б перегорніть її, можуть попастися цікаві слайди з тезами.

    А тепер кілька твіттер-тез, які мені здалися корисними і які отримали найбільше ретвітів в моїй стрічці. Якщо вони вам здадуться цінними, ви так само можете зробити ретвіт або додати в обране прямо з цієї посади.

    Митник так само каже, що тематичність донора не впливає на якість посилання. Я це давно говрил, а хтось досі вірить у тематичність =)

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    А. Митник: «Вік посилання грає роль, і грає ключову роль.» Ну як би так, давно відомо, але раптом хтось не знав…

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Комплексне просування це: 1-10 ВЧ, 10-100 СЧ, 100-1000 НЧ. Здійснювати схему треба починаючи з НЧ і вгору. Логічно і зрозуміло, я так і роблю

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Просувати починаємо з НЧ, через 3-4 міс після виходу НЧ а топ починаємо рухати СЧ, через 6-9 беремо в роботу ВЧ. Після топа ВЧ — розширюємо СЯ

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Одна сторінка може виводитися не більше ніж під 2-3 ВЧ, 3-10 РАХ.

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Нецільові переходи на сайт з пошуку тільки шкодять — «вбиваються поведінкові» для всього сайту в цілому.

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Цікавий термін — «поведінковий апдейт» — перерахунок ПФ для сайту. Зазвичай відбувається раз в міс., не частіше.

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Сайти з топ 3 видачі максимально впливають на навчання алгоритму Матрікснет. Варто орієнтуватися саме на конкурентів з топ3

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    Про «спектр» — хочете в топ, додайте в текст підсвічуються у конкурентів слова з «спектральної прмеси». Кагбе — адже сам Яндекс натякає!

    — АлаичЪ (@victimalex) березня 30, 2012

    В кінці випишу нотатки з блокнота з поясненнями, сподіваюся, вони вам будуть корисні.

    Про донорів в Sape. Трафік сайту є важливим чинником при виборі майданчиків для розміщення посилань. Так як більшість вебмайстрів, які закуповують посилання, періодично перевіряють індексацію сторінок і посилань, то відповідно до сайтів йде велика кількість звернень, технічних запитів. Так от, якщо у донора низька відвідуваність, то великий ризик того, що вся ця відвідуваність складається з технічних запитів. Можливо, що Яндекс, бачачи таку ситуацію, може відключити роботу посилання з таких сайтів, так як реально їх ніхто не відвідує, інтересу з боку живих відвідувачів до сайту немає – значить сайт марний. А раз марний, то і посилальну вагу з нього нема чого враховувати.

    Про посилальний вибух. Цікава думка від Олександра – в рамках примірного посилального бюджету конкурентів нам не страшний посилальний вибух. Поясню, щоб не виникало дивних питань – є рівномірно (рівномірно, значить не відразу ж на весь бюджет закупити посилання в один день) закуповуватися посиланнями в межах визначеного бюджету, то навряд чи можна отримати санкції від Яндекса за швидкий приріст посилальної маси. Приблизний бюджет можна розрахувати в системі SeoPult (це безкоштовно, якщо що).

    Поведінкові фактори і CTR у видачі. CTR у видачі Яндекса – це як раз ті дані, які Яндекс може визначити дуже точно, так як вони знімаються на стороні самої пошукової системи. Ці дані чистіше будь-яких даних, отриманих вже на стороні сайту через ЯндексМетрику або ЯндексБар, отже, цим даними Яндекс надає більше значення, так і накрутити їх украй складно.

    Також у Яндекса є статистика CTR для всіх позицій в серпі, на основі неї відбувається ранжування для цього фактору. Наприклад, якщо ваш сайт піднявся на нову більш високу позицію, але ваш CTR виявився нижчим середнього для цієї позиції – означає зростання був несправедливим. Або навпаки, піднялися на більш високу позицію, і сайт на ній показав кращий CTR ніж інші сайти на цій же позиції – стало бути, можливе подальше зростання!

    Додаткова інформація по питанню CTR видачі – статистика знімається тільки для перших трьох сторінок, так як, починаючи з 4-ої сторінки, практично немає кліків, відповідно і вважати нічого й нема нащо. Так що має сенс битися мінімум за ТОП30, де вже на повну силу вступають у боротьбу поведінкові фактори.

    Все, що я хотів розповісти, я розповів, тепер готовий обговорити це з вами, дорогі читачі. Можете задавати мені питання, а я спробую відповісти. Так само пишіть свої думки і спостереження, буде цікаво поділитися досвідом.

    З повагою, Олександр Алаєв