Добрий день, друзі. Продовжую писати свої поради по роботі з відомої біржею Sape, давно вона не дає мені спокою і продовжує турбувати все частіше. Ну так про що це я… Думаю, ви вже звикли до моїх порад (до речі, повний список дивіться в кінці), тому пояснювати довго не буду, скажу лише, що сьогоднішній пост я вирішив присвятити роботі з фільтром НЧ, що входять до складу плагіна від Wink’а. Нагадаю вам, дорогі читачі, що цей фільтр відповідає за контроль url сторінки донора. За допомогою цього інструменту можна створити список винятків, так і список для пошуку чогось необхідного, але в будь-якому випадку робота з фільтром дозволяє заощадити багато часу оптимізатору. Основна ж функція, звичайно, це список винятків, про це ми сьогодні і будемо говорити і розглядати на практиці.

Для тих, хто ще не знайомий з плагіном, просто дам посилання на опис плагіна, його налаштування і роботу. Просто ні в одній з попередніх рекомендацій я не звертав уваги на LF-фільтр, але прийшла пора: я обкатав свої налаштування, перевірив ефективність і заощадив величезну частину бюджету (так-так, варто звернути увагу саме на останні чотири слова)!

Отже, вистачить води, давайте приступати до справи! «Якщо в SEO ти знавець – тисни на цей молоток» — так свідчить напис при наведенні на молоточок в треї плагіна, натискаємо на нього. Відразу вирушаємо у вкладку «Фільтри заявок», нас цікавить віконце фільтра адрес, я його наголосив на скріншоті нижче:

Всю цінність фільтра становить набір виключень, які в нього додані. Я вирішив поділитися частиною своїх напрацювань:

=[0-9a-f]{32}
|forum|phorum|viewtopic|showtopic|showthread|showpost|lofiversion
|comment
|user|profile|member|showuser|authors
|search|poisk|feedback|links|sitemap|pda|print|prn=
|\/tag/|\/tags/|tag=|tagId=|=tag|\/tegi/|taxonomy
|&page|\/page/|\/pages/|&archive|\/date/
|category|rubriks|\/cat/
|gallery|galery|displayimage|image_id|photo|foto|image
|board|doska
|vacancy|view_vacancy|view_vac|vac_id|resume|rezzume
|catalog|katalog|subcat|virtuemart|shop|productID|product|goods
|warez|varez|tracker|torrent|dvdrip|hdrip|soft|mp3|playlist|youtube| skachat|besplatno|seks|znakomstva|anekdot|porn|sex|prikol|wallpaper|oboi|goroscop|goroskop|referat|chat|song|screenshot|fgames|flash|akord|accord|acord|akkord

=[0-9a-f]{32}
|forum|phorum|viewtopic|showtopic|showthread|showpost|lofiversion
|comment
|user|profile|member|showuser|authors
|search|poisk|feedback|links|sitemap|pda|print|prn=
|\/tag/|\/tags/|tag=|tagId=|=tag|\/tegi/|taxonomy
|&page|\/page/|\/pages/|&archive|\/date/
|category|rubriks|\/cat/
|gallery|galery|displayimage|image_id|photo|foto|image
|board|doska
|vacancy|view_vacancy|view_vac|vac_id|resume|rezzume
|catalog|katalog|subcat|virtuemart|shop|productID|product|goods
|warez|varez|tracker|torrent|dvdrip|hdrip|soft|mp3|playlist|youtube| skachat|besplatno|seks|znakomstva|anekdot|porn|sex|prikol|wallpaper|oboi|goroscop|goroskop|referat|chat|song|screenshot|fgames|flash|akord|accord|acord|akkord

Як я і говорив вище – це лише частина, приходити і брати все готовеньке не цікаво, моє завдання – дати напрямок ваших думок щоб мозок не засох 😉 Адже займатися SEO нудно, якщо користуватися готовими рішеннями; натиснув кнопку і все готово – це не тру. Ну вистачить лірики, розберемо докладніше список вище.

Цей список дозволить виключити вам зі списку заявок: форуми, службові сторінки, сторінки анонсів, тегів, розділів, архіви, галереї, дошки оголошень, електронні магазини (99% це сателіти). Окремо варто різний варез, софт, торенти, анекдоти, шпалери, гороскопи, акорди, тексти пісень та інше. Все це або «шкідливим» сторінки, які в кращому разі не зашкодять вашому сайту або сторінки, які вилітають з індексу.

Для того щоб скористатися моїм списком просто витягніть його на одну сходинку і вставити у відповідне віконце налаштування плагіна.

А тепер про те, як користуватися всім цим ділом:

  • Можна просто натиснути на LF і скасувати всі заявки, які потрапили під роздачу. Це найпростіший спосіб, нудний і не найефективніший.
  • Так само натискаємо на LF, але не скасовуємо відразу, а залишаємо у списку заявок тільки зазначені посилання і знімаємо з них галочки. Для цього натискаємо спочатку на поле з галочкою, а потім на порожній квадратик, він знаходиться поруч.
  • Для чого це? Тепер ми відкриваємо кожен сайт і вивчаємо його окремо, якщо видно, що це сателіт або просто нецікава для покупки посилань майданчик (наприклад, на домені є тільки форум без порталу, просто дошка оголошень, виразника і т. д.) відзначаємо галочкою. Далі, коли вивчений весь список, відправляємо ці майданчики в GBL. Не бійтеся відправляти в бан майданчики з високим тИЦ, Яке, в DMOZ, на жаль, але це не основний показник якості.

    Чим відрізняються ці варіанти. Плюс першого – швидкість і безтурботність, плюс другого – ще більша швидкість і безтурботність, але в потенціалі. Що означає в потенціалі? Так то і значить, що приклавши зусилля перший час ми зможемо вичистити список майданчиків залишивши тільки якісні і робітники, а заявки з сміттям просто не будуть надходити. Отже, обсяг закупівель збільшиться, підніметься загальна якість доступних майданчиків за вашим фільтрів (фільтрам, які налаштовані в самій системі Sape).

    Зрозуміло, не буває ідеальних рішень (як і кнопки «Бабло», до речі, теж!) і скрізь є зворотна сторона. Я настійно рекомендую переглядати майданчики, що підпадають під винятки, тому що там можуть бути і нормальні сайти, url яких потрапляє слово-виняток, особливо це стосується спірних «foto» і «photo».

    А тепер про приємне, пам’ятаєте, я на початку сказав, що мені вдалося заощадити величезну частину бюджету? Так от, хто читає мої пости постійно, знають, що обсяги посилань, з якими мені доводиться працювати обчислюються десятками тисяч посилань. Одного разу, обкатавши технологію виокремлення «некорисних» донорів, я взяв і пробіг всі куплені в рамках облікового запису посилання і відфільтрував їх. Підсумок – на 1000 куплених посилань виявилося 200-250 сміттєвих. Економія бюджету 20%, обсяг посилань для перевірки на індексацію мінус 20%, времязатраты мінус 20%. Погодьтеся, це значні цифри.

    Найцікавіше мене чекало попереду. От узяв я просто так і скасував купу посилань, а як це позначиться на позиціях, раптом візьме і впаде? А попереду мене чекала радість – місяць спостережень показав, що позиції не тільки не просіли, а й зросли. Давно вже не міф, що посилання можуть давати негативний ефект, і я вже не раз підтверджував це на практиці.

    Ось такі справи, друзі. Сподіваюся, це виявиться для вас корисною інформацією. Чекаю питань, відгуків та особистих спостережень. Бажаю вам вдалої та ефективної роботи з біржами, а я буду по мірі сил вам в цьому допомагати.

    Вкрай корисні публікації про Sape:
    14 січня 2010. Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
    25 січня 2010. Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
    30 січня 2010. Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
    10 лютого 2010. Sape – акцент на нові можливості автофильтров
    5 березня 2010. Sape – про регіони в цифрах
    13 травня 2010. Палю свій black list для Sape
    19 травня 2010. Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
    22 вересня 2010. Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
    10 листопада 2010. Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр

    З повагою, Олександр Алаєв