Привіт, друзі. Минуло досить багато часу з моменту публікації посту про просування по трафіку сайту з допомогою Google Analytics, а я обіцяв продовження, от сьогодні якраз воно. І сьогодні я хотів би поговорити про користь такого інструменту як Яндекс Метрика при просуванні сайту по трафіку.

Використання Я. Метрики, Google Analytics, LiveInternet та інших систем аналітики робить свій певний внесок у загальну картину успішного отримання максимального трафіку. Як ви вже зрозуміли, кожен інструмент я вирішив розібрати окремо, розповісти про його особливості, а у висновку буде узагальнюючий пост.

Відразу скажу, що сьогодні не буде конкретних кейсів про те «як зробити все добре і відразу», але сьогодні я задам вам вектор, в напрямку якого треба працювати і куди прагнути. Хоча в кінці посту я перерахую кілька дуже важливих і корисних тез, так що не пропустіть.

Отже, парочка початкових вимог до сайту, без виконання яких, наше спілкування не буде конструктивним:

  • Лічильник Яндекс Метрика встановлений на сайт хоча б місяць тому.
  • Сайт має відвідуваність з пошукових систем хоча б 100 чоловік на добу.

Давайте зайдемо в свій аккаунт Метрики і виберемо який-небудь сайт, і подивимося, як він себе почуває за даними за вчорашній день. Може ось так?

Так виглядає статистика переходів з ПС сайту, що вимагає найпильнішої уваги
Так виглядають статистика переходів для середньостатистичного сайту, над яким безперечно варто попрацювати, щоб вичавити максимум
А так виглядає сайт, максимально використовує свої ресурси і збирає максимум трафіку в своїй тематиці

Питати, в чому різниця між цими трьома картинками сенсу немає, все і так ясно – сайт, який добре оптимізований всередині і якісно просунуть з допомогою зовнішніх чинників, не тільки знаходиться на першій сторінці пошуковика, але на нього переходять з усіх найбільш популярних пошукових систем велику кількість відвідувачів!

Ніколи не варто задовольнятися тим що є, завжди варто прагнути до більшого. Так і тут – не треба заспокоюватися, досягнувши ТОП-10 Яндекса, треба попрацювати і над Гуглом, або навпаки.

Ви й без мене чудово знаєте, в якому пошуковику, які фактори краще працюють, але я нагадаю кілька основних тез:

  • І Яндекс і Google люблять якісний контент. Не треба забивати всі ключевиками – навпаки використовуйте ключові слова максимально природно, ця практика не раз показала свою ефективність.
    По темі: 10 правил ефективного використання ключових слів для SEO
  • Використайте заголовок H1 у назві публікації, а заголовки H2 і H3 всередині тексту для поділу його на логічні структури. Не треба виділяти ключевики тегом , виділяйте їм тільки акценти в тексті. Використовуйте різноманітну розмітку, включаючи списки і таблиці. Не забувайте про картинки.
    По темі: Внутрішня оптимізація сторінок сайту
  • Заголовки Title – їм варто приділяти дуже багато уваги. По-перше, заголовок треба складати мовцем, таким, щоб на нього хотілося натиснути, а не тупий набір слів. Можна Title згадати не тільки основну ключову фразу, але подивитися видачу за запитом на предмет підсвічуваних «Спектром» супутніх слів.
  • Приділіть увагу метатегу description. Так, здавалося б, пережив цей тег свій час вже дуже давно, але це не так. Він не впливає на якість ранжирування безпосередньо, це факт, але є дуже якісне непрямий вплив – адже по привабливому сниппету відвідувачі клацають набагато частіше, ніж з такого опису, де з контексту вирваний шматок публікації, який, швидше за все, не дає ніякої інформації.
    Google дуже охоче використовує мета-тег description у результатах пошуку. Яндекс ж воліє свої власні технології складання фрагментів і навіть постійно покращує їх. Але, тим не менш, випадки використання Яндексом тексту з description для фрагменту не рідкість.
  • Використовуйте внутрішню перелінковку — вона не тільки дає зростання позицій по низькочастотних запитах, але дозволяє відвідувачам краще орієнтуватися на сайті, швидше знаходити цікаве. Так само перелінковка дозволяє грамотно розподіляти статична вага сторінки сайту, що важливо, коли йде акцент на просування конкретних сторінок або розділів сайту.
    По темі: Page Weight – більше ніж просто перелінковка сайту
    LinkEnso – модуль внутрішньої перелінковки для DLE
    Дослідження обмеження довжини анкора посилання
  • Зауважте, досі я ні слова не сказав про посилання! Однак без них в середовищі жорсткої конкуренції нікуди. З власних спостережень можу сказати, що Sape і подібні біржі вже практично втратили свою ефективність, проте «вічні» посилання продовжують керувати і відмінно працювати.

    Тут же варто сказати про те, що Google дуже любить посилання, любить саме анкорные посилання з чистим входженням ключових слів. Яндекс ж дуже добре реагує на безанкорниє посилання, наприклад, у вигляді url просуває сторінки, при цьому такі безанкорниє посилання практично не впливають на позиції в Google. Виходячи з цього, треба поєднувати і анкорные і безанкорниє посилання в пропорції приблизно 70% анкорных і 30% безанкорных. Така тактика дає в моїй практиці відмінний ефект.

    По темі: Грамотна робота з біржею RotaPost – ведення кампанії, відбір посилань і прискорення індексації

Пропоную на цьому і зупинитися, а то в наступній частині буде нічого розповідати 🙂

Таким чином, підбиваючи підсумки сьогоднішнього невеликого посту, можна сказати — мета трафікового просування полягає ще й у тому, щоб збирати трафік з усіх пошукових систем одночасно, враховуючи інтереси кожної з них.

Тепер ви, поєднуючи свої знання і мої рекомендації, можете більш ефективно працювати над своїм сайтом, над збільшенням трафіку і отриманням прибутку!

Спасибі за увагу, друзі. Чекаю ваших запитань, коментарів і власних спостережень і кейсів по роботі з Яндекс Метрикою.

З повагою, Олександр Алаєв