Привіт, хлопці. Не повірите – вирішив продовжити переклад розшифровки періодичної таблиці факторів ранжирування в SEO. З останнього посту в цій темі пройшов майже рік, не порядок, треба довести справу до кінця! Тепер обіцяю перевести весь цикл постів до кінця і буду щотижня публікувати новий.

Сьогодні вашій увазі пропоную частину таблиці, присвячену HTML розмітки, а саме найважливішим тегам. Приступимо…

HTML-код лежить в основі створення будь-яких веб-сторінок. Пошукові системи можуть підвищувати рейтинг сторінки завдяки певній HTML розмітки документа. Нижче перераховані деякі з найбільш важливих HTML тегів, на які вам обов’язково варто звернути увагу.

Ht: HTML тег Title

Уявімо таку ситуацію, ви написали 100 різних книжок, але дали їм всім однакову назву. Як хто-небудь зможе зрозуміти, що всі вони на різні теми?

Уявіть знову, ви написали 100 різних книг, і вони мають різні назви, але вони не говорять, наприклад, складаються з одного-двох слів. Знову ж, як хто-небудь з першого погляду зможе зрозуміти, про що ці книжки?

Теги Title завжди були і залишаються найважливішим елементом сторінки, а так само мають максимальний вплив на пошукові системи. Поганий приклад заголовка точно такий же, як в описаній вище ситуації про книги.

Задумайтеся про те, за якими ключовими словами сторінки могли б бути знайдені, наприклад, спираючись на дослідження ключових слів. Потім придумайте унікальні і описові заголовки для кожної сторінки.

Додаткову інформацію можна прочитати тут:

  • Внутрішня оптимізація сайту
  • Оптимізація сторінок сайту

Hd: Мета-тег Description

Один з найстаріших підтримуються HTML-елементів, meta description дозволяє встановити приблизний опис сторінки в пошуковій видачі – так званий сніппет.

Деякі SEO’шники стверджують, що мета-тег description не є фактором ранжирування і що він ніяк не зможе допомогти сторінці бути вище. Так, це швидше візуальний фактор, що дозволяє припустити, як фрагмент нашої сторінки у видачі пошукових систем.

Технічно це так. Тим не менш, пошуковці давно враховують такий фактор, як взаємодія з сайтом в результатах пошуку, наприклад, CTR у видачі. От якраз хороший опис і збільшує шанс на клік і, отже, CTR сайту зростає. Так що ми вважає, що мета-тег description може враховуватися як фактор ранжування.

Наявність заповненого мета-тега не гарантує, що в якості фрагменту буде використовуватися саме ваш опис. Пошукові системи можуть створювати різні власні описи, засновані на тому, що вони вважають важливим і найбільш значущим для конкретного пошукового запиту. Description заповнити зовсім не складно, так чому б цього не зробити!

Hh: HTML теги заголовків H

Заголовок наверху цієї сторінки? Так от щоб зробити такий заголовок використовується HTML тег H1.
А бачите підзаголовок трохи вище цього абзацу? Для цього теж використовувався тег заголовка, але нижче рівня, а саме тег H2.

Якщо говорити формально, то теги заголовків визначають ключові розділи веб-сторінки. Пошукові системи так само дуже давно враховують ці теги, щоб зрозуміти, про що розповідає конкретна сторінка. Якщо теги заголовків додати ключові слова, за якими, імовірно, може бути знайдена сторінка, то шанс з’явитися в Топі зростає.

Зрозуміло, скрізь треба знати міру, і якщо ви вирішили отримати бонус» у ранжуванні і додали надто багато H заголовків на сторінку або взагалі уклали абзаци в цей тег – знайте, це не допоможе, а тільки зробить гірше.

Заголовки корисні коли вони відображають логічну структуру сторінки. Основний заголовок сторінки має сенс укладати в тег

, а підзаголовки краще укладати в

. Використовуйте заголовки тільки в тих ситуаціях, в яких це доречно, і тоді вони зіграють вам на користь і допоможуть підсилити інші фактори. Якщо на сторінці не використовуються заголовки – нічого страшного, це нормально, все-таки теги заголовків не найсильніший з чинників ранжирування.

По темі:

  • Як за 9 хвилин збільшити ефективність тексту

На сьогодні все. Так — мало, да – кеп-пост, так – можете кидати помідорами, але я зроблю повний переклад таблиці. Новачкам буде корисно, буду відправляти читати дане керівництво, щоб не діставали питаннями в асьці.

Наступного тижня чекайте чергового поста про чинники ранжирування.

З повагою, Олександр Алаєв