Привіт, народ. Сьогодні продовжую опис періодичної таблиці чинників ранжирування. В цьому пості піде мова про якість контенту, підборі і використанні ключових слів і трошки про актуальність змісту. Давайте приступимо.

Ви будете чути це знову і знову, але контент – король, наше все, коли мова заходить про досягнення успіху в просуванні в пошукових системах.
Насправді саме тому Періодична таблиця факторів ранжирування в SEO починається з блоку «Контент», а перший елемент блоку вказує на якість. Спочатку написавши якісний контент, ви створюєте надійний фундамент для підтримки майбутніх зусиль по просуванню.

Cq: Якість контенту

Найважливіше — це робити якісний контент, чи не так? Якщо ви щось продаєте, чи будете ви робити щось більше, ніж брошура з тією ж інформацією, яку можна знайти і на сотнях інших сайтів?

Ви уявляєте собі реальну причину по якій люди можуть витратити більше кількох секунд на читання ваших текстів?

Пропонуєте чи ви дійсно щось цінне і значуще для відвідувачів , щось унікальне, чого люди не знайдуть в іншому місці?

Ось кілька питань, на які необхідно відповісти самому собі, щоб зрозуміти що таке якісний контент. Ось він-наріжний камінь, від якого залежать всі інші фактори.

Нижче наводжу посилання на кілька хороших постів про те, як треба робити якісний контент:

  • Експерти Google відповідають на питання ЅЕОшников
  • Як на рахунок декількох SEO рад для блогу Білла Гейтса?

Cr: Підбір ключових слів

Напевно найважливіше після написання якісного контенту — це дослідження та підбір правильних ключових слів. Існує цілий ряд інструментів і сервісів, які дозволяють легко, швидко і безкоштовно підібрати можливі запити, за якими люди будуть знаходити наш сайт.

Необхідно писати тексти у відповідності саме з тими запитами, які використовують люди. Це найвірніший спосіб відповісти на питання користувача.

Наприклад, на сторінці про те «Як уникнути Меланоми» може використовуватися професійний жаргон для опису способів запобігання найбільш небезпечного виду раку шкіри. Але якщо люди шукають «поради по профілактиці раку шкіри» використовуючи прості слова (адже люди не знають особливих термінів), то це може призвести до того, що пошуковик не покаже результати нашу сторінку як можливу відповідь на питання.

Треба створювати тексти написані тією мовою, якою користуються люди при пошуку. Нижче наведені посилання на інструменти, які вам допоможуть у підборі ключових слів.

  • Suggester – парсер пошукових запитів. Огляд і польові випробування
  • Програма TrafficWeb або збільшуємо трафік в кілька разів
  • Підбір ключових слів Google AdWords
  • Статистика по пошукових запитах Rambler
  • Підбір ключових слів Яндекс Wordstat

Cw: Використання ключових слів

Отже, ми підібрали потрібні ключові слова. А як правильно використовувати їх при написанні тексту? Або, якщо хороший текст вже написано до того, як проводилося дослідження, можливо, настав час переглянути зміст і внести потрібні зміни.

Іншими словами, якщо ми хочемо, щоб наші сторінки шукалися за певними словами, саме ці слова і треба використовувати в тексті.

А як часто вживати ключові слова? Треба повторити кожне ключове слово, принаймні, п’ять разів або зробити так щоб щільність була рівно 2,45% для найкращого результату.

Гаразд, це був жарт, звісно. Ніякого высчитанного точного числа повторень не існує, так само як і не існує ідеального відсотка щільності ключових слів. Ті хто говорить про це, рівним рахунком нічого не розуміють, не слухайте їх.

Тут ключовий момент – природність! Згадаємо всі слова, які ми підібрали, виділимо з них найбільш важливі і значущі. А далі природним чином використовуємо їх при написанні тексту.

Ось кілька корисних публікацій по темі:

  • 10 правил ефективного використання ключових слів для SEO
  • SEO для новачків — 8 простих і безкоштовних SEO рад

Ce: Привабливий контент

Якщо ми написали якісний текст, то і користувачі будуть з ним взаємодіяти. Для визначення зацікавленості, пошуковики збирають різні метрики.

Наприклад, чоловік знайшов сторінку в пошуковій системі, перейшов на неї, а потім відразу ж повернувся до результатів пошуку і продовжив його. Це може бути явною ознакою того, що контент виявився нецікавим і марним для користувача. Пошуковики це розуміють і вважають.

Якщо ж люди проводять багато часу на сайті, вивчають публікації, переходять за посиланнями, то і пошукові системи можуть це враховувати при допомоги тулбаров, наприклад, які вони пропонують (Яндекс.Бар, Google Bar і ін).

«Лайки» і «Твіти» так само можуть бути показником зацікавленості користувачів, і це може бути виміряна. Про це більш детально ми поговоримо у «соціальній» частини керівництва.

Команди пошукових систем зазвичай неохоче розповідають про те, як і які показники вони вимірюють і як використовують їх при ранжируванні. Існує безліч поведінкових факторів, які вимірюються різними шляхами. Але як би те ні було, успіх криється саме в якості контенту.

Ось кілька постів про важливість якості написаних текстів:

  • Як за 9 хвилин збільшити ефективність тексту
  • 4 кроки для збільшення трафіку на блог

Cf: Актуальність теми

На жаль, не вийде оновлювати свої публікації кожен день, думаючи, що це зробить їх «свіжими», а, отже, в пошуку вони будуть вище. Так само немає сенсу щодня додавати нові сторінки на сайт, вважаючи, що він отримає бонус при ранжируванні за «свіжість».

Тим не менш, у Google є дещо під назвою «Query Deserved Freshness» (Подібна річ є і в Яндекса – «Головні теми Дня» Яндекс Блогах). Це означає, що якщо раптом якийсь запит починають питати дуже часто (у порівнянні з попередніми періодами часу), то пошуковик буде підвищувати в результатах видачі сторінки на цю тему з більш пізньою датою публікації.

Так що якщо у вас з’явилася гарна публікація «в тему», яку пошуковик вважав актуальною, можна без особливих проблем потрапити в ТОП. Проте варто пам’ятати, що після спаду ажіотажу сторінка може пропасти з високих позицій у видачі, але це нормально.

На сьогодні все, хлопці. Я буду радий відповісти на ваші запитання. Так само надсилайте мені в коментарях посилання на хороші посади за темою (можна свої, чужі можна, я їх з радістю додам. І всім буде приємно 😉

PS І не треба, будь ласка, говорити, що ця тема не нова, що все і так перетерто на тисячу рядів, я сам все прекрасно розумію.

З повагою, Олександр Алаєв