Всіх вітаю з початком масляного тижня, друзі. Сподіваюся, ви проведете її весело, при цьому, не забувши й про важливі справи. Сьогодні я хочу звернути вашу увагу на нововведення Sape. Всі з вас бачили новину від 19 січня цього року про те, що в системі планується введення нових фішок для оптимізаторів. Особисто я відразу прочитав новину і став чекати. Тому що повинні були з’явитися ну просто дуже важливі функції.

  • В ручному пошуку з’явилася можливість в критеріях пошуку вказати рубрику(і) Яндекс.каталогу, при цьому в результатах пошуку з’являться сайти з Яндекс.каталогу, так і ті сайти, яким Яндекс просто привласнив тематику (так звана прихована частина Яндекс.каталогу).
  • У найближчому майбутньому чекайте можливість вибору майданчиків за великим регіонам Росії і країнам СНД.

Як бачите, там було сказано, що можливість вибору рубрик в ЯК з’явилася, а вибір регіону з’явиться. Дійсно, в той день вибір рубрики був доступний. Однак у автофильтрах такої установки не було. Потім з’явилася можливість вибору регіону, і навіть у налаштуваннях автофільтра. Але був глюк – у вже існуючих автофильтрах вибрати ні рубрику, ні регіон було не можна. Мені було неприйнятно створювати нові автофильтры і перелопачувати всі проекти. Я чекав…

Нарешті все стало на свої місця. Нові функції стали доступні для редагування існуючих налаштувань. Я перевірив правильність роботи і, переконавшись в тому, що все ок, вирішив поділитися зараз з вами. Отже, про все по порядку:

Що стосується вибору рубрики ЯКа. Для мене ця настройка, напевно, має найменшу вагу, я не займаюсь нарощенням Тіц сайтів клієнтів, так і як я писав, тематика при ссылочном ранжируванні не має значення. До того ж, щоб закуповувати посилання тільки своєї тематики доведеться сильно роздувати бюджетів, тому що, яка б у вас популярна була рубрика, сайтів там мало в порівнянні із загальним числом сайтів в системі. Так що на цій опції зупиняти свою увагу не будемо.

Найбільш важливою і цікавою для нас є опція вибору регіону донора. Ось тут-то можна лити скільки завгодно води, важливість цього пункту складно перебільшити. Досить поглянути на наведений нижче графік.

Круто, чи не правда? Снежинськ зробив свою брудну справу: купа нових регіонів, купа нових факторів кращого ранжирування сайтів. Для сайту будь-якого регіону тут можна знайти відповідного донора. Зрозуміло, що більшість сайтів системи мають регіон Москва, так само і попит на них найбільший. Для мене це добре, всі клієнти з Москви, або просування їх сайтів йде по Москві. Думаю, нікому не треба тут пояснювати, як дізнатися регіональну приналежність свого сайту. Тому всім настійно рекомендую після прочитання цієї публікації не полінуватися і піти переналаштувати свої фільтри покупки посилань. Це дуже важливо, ще раз повторюю. Так, це стосується геозалежних запитів, це треба враховувати, якщо ж ваші запити не геозависимы, то можна продовжувати закупівлю, як і раніше, але встановивши в якості регіону «Росія».

Проте може статися і так, що ваш сайт просувається за одним запитам, але в кількох регіонах. Бувають такі замовники. Як у мене, наприклад, днями взбрело в голову замовнику, щоб його сайт був в топі по 10 найбільшим регіонам. Так як сайт його я просуваю давно, кардинально міняти я нічого не став. Але якщо б це був новий клієнт, то я б зробив відразу всі по розуму. Зробив автофильтры, розраховані на кожен регіон. Тобто на один проект застосував всі 10 фільтрів і залежно від видачі в конкретному регіоні регулював кількість закуповуваних посилань на регіональному фільтру. Це б призвело до найменших витрат і максимальних результатів.

У той же час, у мене зараз спостерігається цікава картина. Я напишу про це окремий пост. А зараз коротко викладу суть. Є два сайти, які просуваються по одним і тим же запитам, в одному регіоні (Москва), але в одного сайту присвоєно регіон Москва, в іншого немає. Так ось сайт, у якого присвоєно регіон, в топі тільки в Москві, в інших регіонах він знаходиться за десяткою. А сайт, у якого регіону немає, знаходиться в ТОП3 по всім регіонам! От і думайте про важливість присвоєння регіону. Тут мова йшла як раз про клієнта, який захотів просування по 10 регіонах. Просувні ключевики в основному РАХ. Мій висновок такий: Якщо просуваємося по НЧ і СЧ словами, регіон краще не присвоювати, тому що внесок у просування по конкретному регіону малий, а падіння в інших регіонах необоротно. А якщо запит дуже конкурентний, то внесок у поліпшення видачі регіону дуже істотний, тому що там кожна маленька частинка, яка впливає на ранжирування, може стати причиною зростання або падіння на десятки позицій.

Ось така невелика, але дуже корисна статейка сьогодні. Я вам бажаю успіхів у просуванні проектів, сподіваюся, що мій досвід дозволить вам зберегти бюджет, нерви і час. Заходьте частіше, підписуйтесь на RSS і будьте в курсі, все найцікавіше попереду! До зустрічі на цьому ж місці!

PS Так, якщо ви раптом ще не читали попередні пости про роботу з Сапою, настійно рекомендую прочитати. Там я описую покроково як найбільш ефективно використовувати систему і не тільки.

Вкрай корисні публікації про Sape:
14 січня 2010. Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
25 січня 2010. Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
30 січня 2010. Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
10 лютого 2010. Sape – акцент на нові можливості автофильтров
5 березня 2010. Sape – про регіони в цифрах
13 травня 2010. Палю свій black list для Sape
19 травня 2010. Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
22 вересня 2010. Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
10 листопада 2010. Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр

PPS Так само пропоную тим, хто ще не в курсі потурбуватися швидкістю роботи свого сайту, докладніше тут http://alaev.info/blog/post/254

З повагою, Олександр Алаєв