Я продовжую цикл статей для новачків. Дуже багато мене питають, а чи немає у тебе на блозі яких-небудь навчальних статей базового рівня? Вони, зрозуміло, є, але щось нове і важливе завжди знайде місце в моєму блозі. Та й повторення основ зайвим не буває, правда?

Добрий день, друзі. Добрий день, новачки! Дозвольте привітати вас. Розслабтеся, озирніться тут. Спасибі, що зайшли в гості. Давайте відразу ж приступимо до справи.

Кожен, хто є власником веб-сайту, хоче мати якомога більше трафіку, який не буде коштувати ні копійки його власнику. Ось він наріжний камінь SEO (Search Engine Optimization)! Щоб отримувати свій безкоштовний трафік необхідно, щоб ваш сайт знаходився на перших десяти результати пошуку в основних пошукових системах Інтернету. Поки інші міркують на тему величезного числа деталей складових успішну seo компанію, ми розглянемо кілька моментів, які легко вкладаються в розмір однієї статті і будуть прості і зрозумілі кожному. Трохи покращимо сторінки вашого сайту, і, до речі, це абсолютно безкоштовно.

  • Дизайн вашого сайту
    Це один з факторів, яким часто нехтують, тому треба переконатися, що макет і дизайн вашого сайту сподобається пошуковикам. Треба використовувати текстову навігацію, а не використовувати картинки, обмежитися у використанні javascript’ов і Flash. Акуратна навігація по розділах і категоріях так само допоможе правильно організувати сайт і дасть можливість розвиватися в правильному напрямку.
  • Підбір ключових слів
    Будь-яка і кожна сторінка вашого сайту повинна мати свої унікальні ключові слова та фрази, за якими в подальшому вона буде просуватися. Коли ви підбираєте ключові слова для сайту, варто спочатку підбирати ті, за якими простіше всього просунути сторінку. Це ті слова, які не користуються дуже великим попитом, але зате і конкуренція за них мінімальна. Наша мета – почати з простих слів і поступово рухатися до більш конкурентним словами.
  • Заголовок сторінки. Title
    Кожна сторінка сайту повинна бути зосереджена на певних ключових словах. Ми про них говорили в попередньому пункті. Заголовок сторінки говорить пошуковим роботам, про що ця сторінка і чого можна очікувати від її змісту. Завжди використовуйте ключові слова та фрази, за якими ви хочете просунутися в заголовках сторінок. Заголовок завжди міститься всередині тегів . Так само утримайтеся від використання назви фірми або сайту в заголовку, це тільки розбавить важливість ключових слів, за якими дана сторінка просувається.
  • Опис. Мета-Тег Description
    У той час як безліч метатегів, наприклад keywords, перестали використовуватися пошуковими системами для визначення вмісту станиці, мета-тег description поки ще використовується. Вміст цього метатега показується пошукачем як опис після посилання на ваш сайт в пошуковій видачі. Звичайно, description практично не робить ніякого впливу на якість ранжирування вашого сайту, тим не менш, він допомагає потенційним відвідувачам зробити вибір – натискати або не натискати на посилання. Використовуйте в описі ключові слова, але головне зробіть це опис привабливим для відвідувачів, щоб у них був стимул натиснути і отримати цікаву інформацію.
  • Ключові слова в заголовках. H1…H6
    Уявіть що головна сторінка вашого сайту це перша сторінка газети. Заголовки дають загальну інформацію про те, що міститься всередині замітки або статті. Заголовки на сторінці сайту працюють схожим чином, заголовок містить ключові слова, під які оптимізована сторінка. Коли ви складаєте заголовок, додайте в нього слова, які ви підібрали. З іншого боку, заголовок не повинен складатися з одних тільки ключових фраз.
    І ще, не всі заголовки працюють однаково. Існує 6 типів заголовків, починаючи від і закінчуючи . Найважливіший це , потім йде і так далі. Тому завжди використовуйте заголовки при написанні текстів для сайту.
  • Ключові слова в тексті
    Коли ви пишете текст для сторінки сайту необхідно використовувати вибрані ключові фрази як можна більш природно. Просто забудьте про щільність ключових слів, думайте інакше. Пишіть текст, і час від часу «як ніби» згадуйте про ключове слово і згадуйте його. Тому що концентрація ключових слів природна тільки тоді, коли ключове слово поєднується зі словами оточуючими. Ви так само можете подивитися слова, які Google вважає схожими з вашими ключовими словами, використовуючи цей сервіс.
  • Перелінковка сторінок сайту
    Посилання дуже важливі для пошукових систем. Це не означає тільки зовнішні посилання, що йдуть на сайт, але також дуже важлива і перелінковка всередині сайту. Коли ви посилаєтеся на якусь з сторінок вашого сайту з іншої сторінки, використовуйте ключові слова в заголовку посилання (в анкорі).
  • Використання картинок і зображень
    Картинки дуже важливі в тексті, бо вони покращують сприйняття тексту. Але не тільки цим. Коли ви використовуєте картинки на сторінці важливо не забути дві речі. Перша – опис картинки за допомогою тега alt. Наприклад, якщо ви пишете текст про тренування собак, було б непогано вставити зображення, пов’язані з текстом, а тег alt для кожної картинки містив її опис. Друга річ – додайте ще раз опис під самою картинкою. Але не робіть помилку, наповнюючи ці місця набором ключових слів. Простіше кажучи, робіть дуже короткий і зрозуміло опис зображення.
  • Всі ці seo-поради для внутрішньої оптимізації будуть працювати на вашу користь, якщо ви будете використовувати їх при створенні кожної сторінки вашого сайту.

    Хоча для когось дотримання цих пунктів може бути дуже трудомістким процесом. В такому випадку краще доручити це професіоналам. Існує безліч письменників-копірайтерів, які з радістю возьмуться за таку роботу і за цілком прийнятні гроші. Це дозволить вам зосередитися на важливіших речах, наприклад, на нарощування посилальної маси на сайт. І чим краще ви попрацюєте з усіма цими факторами, тим за більш конкурентні запити ви зможете братися.

    Джерело: Ви хочете навчитися SEO? Хочете простих і зрозумілих уроків, які шак за кроком допоможуть вам у процесі навчання? SEO-блог “BoneHead” те місце, де ви зможете знайти такі матеріали.
    Джерело: Beginners SEO – 8 Free & Easy SEO Tips.

    Бажаю вам успіху в осягненні азов непростий науки SEO. Кожен з чого починав, в тому числі і я, зрозуміло. Головне бажання і праця, а інше не важливо! Все у ваших руках!

    PS Всіх вітаю з Днем Народження Рунета.
    Датою народження домену RU прийнято вважати 7 квітня 1994 року. Сьогодні рівно 16 років!

    З повагою, Олександр Алаєв