Ну от і прийшов час для написання завершальній статті про покупку і перевірку в біржі посилань Sape. Це третя за рахунком стаття – перша була про правильну настройку автофильтров, друга про відбір майданчиків (які купувати, які не купувати). Тут піде мова про те, що ж робити з посиланнями після того як вони куплені і розміщені на донорі; як дізнатися «працює донор»; як дізнатися в індексі посилання і сам донор. Про все це я розповім в цій публікації.

Приступимо. Для всього того, про що я написав пару рядками вище, нам потрібно все той же плагін, налаштування його я теж вже описував, вони підійдуть для цієї справи. Ви, напевно, вже звернули увагу, що плагін, справді, річ незамінна в роботі з Сапою. Отже, по пунктах, що нам необхідно буде робити, щоб прибирати непрацюючі донори, донори під фільтрами і донори, що випали з індексу:

Прибираємо донори під фільтром АГС
Прибираємо посилання зі сторінок донорів випали з індексу
Прибираємо посилання з донорів, посилання на яких не індексується
Змінилися ціни на посилання. Що робити?

Прибираємо донори під фільтром АГС

Тут все досить просто, алгоритм виявлення таких донорів був придуманий швидко і перевірений на практиці. До того ж критерії вибірки підтверджені офіційно Яндексом. З цим нам допоможе чарівна кнопка G10. Її ми налаштовували так:

Яскравою ознакою фільтр АГС на сайті є наявність в індексі десяти і менше сторінок. Тобто ми будемо відзначати сайти з індексом менше 11 сторінок. Ну і якщо сайт випав з Гугла і не має сторінок в індексі, теж викидаємо.

Йдемо в перегляд повного списку куплених посилань в проекті і, коли сторінка повністю завантажиться, тиснемо G10. Трохи чекаємо і бачимо спливаючу підказку внизу екрану про те, що було відзначено n посилань, ну або нічого не зазначено (якщо майданчиків під АГС немає). Потім, само собою, вибираємо «Скасувати розміщення і відправити в ГБЛ», тобто відправляємо ці сайти ГБЛ, щоб вони нам більше не заважали, ніколи.

Прибираємо посилання зі сторінок донорів випали з індексу

Можна не перезавантажувати сторінку списку куплених посилань. Просто натискаємо на YP і стежимо за ходом перевірки, займаючись своїми справами. Коли перевірка закінчиться, скасовуємо ці посилання (заносити в ГБЛ і БЛ такі сайти не слід, сторінки випадають у будь-якого сайту). Цю перевірку варто проводити після кожного апдейта. Існує думка, що не варто проводити цю перевірку в день апа, тому що, нібито, ще не все устаканилось. Але апдейти в Яндексі трапляються завжди вночі, і тому до обіду вже все спокійно, так що перевірку можна сміливо запускати. Так що тут як вам більше подобається, можете перевіряти в день апу, а можете на наступний день, нічого кримінального не станеться.

Прибираємо посилання з донорів, посилання на яких не індексується

Ось це найбільш цікавий пункт. Багато оптимізаторів про нього забувають (або забивають), але якщо ви хочете, щоб всі ваші куплені посилання працювали, і гроші, нехай і не великі, не відлітали в трубу, перевіряти категорично рекомендую. Налаштування для цієї перевірки ми так само вибрали в минулій статті циклу, але продублюю, щоб вам не шукати:

Ми вибрали перевірку посилань, які куплені і стоять вже більше 35 днів. Чому саме 35 я вже розповідав. Так само відкриваємо повний список посилань в проекті, але тиснемо на кнопочку YL, розпочнеться перевірка. Після того, як вона завершиться, теж здасться повідомлення внизу екрана, про те, що зазначено n посилань. Тепер поспішати не варто, ця перевірка потребує більше ніж натискання на відміну розміщення або відправлення сайту в ГБЛ. Я віддаю перевагу переглянути всі зазначені посилання сам. Іноді буває, що на хорошому сайті посилання чомусь не індексується, притому, що на цьому ж сайті в іншому проекті вона давно в индеске. Такі посилання варто просто скасувати, дивись, наступного посилання купиться на більш «щасливої» сторінці сайту. Після перегляду та скасування посилань не в індексі на хороших сайтах, ми можемо сміливо відправляти в ГБЛ сайти, які не представляють особливої цінності і є шанс, що там або вебмастер щось «замутив» для неиндекса, або просто майданчик погана настільки, що її робот відвідує дуже рідко.

Ось ми і позбулися непрацюючих донорів. В наших проектах тепер все буде чисто і зелено 😉

Змінилися ціни на посилання. Що робити?

Залишився останній питання, яке необхідно розібрати. А саме — Змінилися ціни на посилання. Що робити? Давайте в першу чергу подивимося на картинку:

Цікава картина, чи не правда?! Чим старіше посилання, тим краще вона працює, тим природніше вона виглядає в очах ПС, тим більше ваги вона передає. Тому я рекомендую стверджувати більшість зміни цін. Ну звичайно це не означає, що якщо вебмастер поставив нову ціну 100р на посилання, яка в середньому коштує 10р, її варто стверджувати. Таких «умільців» я відправляю прямо в… ГБЛ, ну і туди, куди ви подумали теж 😉 Ціни, які відрізняються від середніх в 2 рази цілком прийнятні, тому, що більшість більш або менш нормальних майданчиків, не сателітів, ставлять ціни вище середніх у 1.5-2 рази. Ну і, звичайно, слід перевірити всі майданчики змінили ціни вручну. А взагалі я вам скажу – вебмастера змінюють ціни – нехороші люди, вони втратять більше, ніж отримають від нових цін. Особисто знаю багато людей, які навіть не дивляться на пункт «Змінилися ціни», в результаті посилання відпадає.

На цьому, мабуть, я завершу розповідь, так само на цьому завершується цикл статей про покупку посилань в Sape. В майбутньому я напишу статті про альтернативні, більш якісні (і як наслідок платні) способи роботи з посиланнями на біржах.

А поки я чекаю ваших коментарів, повірте, вони для мене дуже важливі. На все я відповім, якщо будуть питання — я допоможу. Підтримайте мене.

Вкрай корисні публікації про Sape:
14 січня 2010. Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
25 січня 2010. Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
30 січня 2010. Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
10 лютого 2010. Sape – акцент на нові можливості автофильтров
5 березня 2010. Sape – про регіони в цифрах
13 травня 2010. Палю свій black list для Sape
19 травня 2010. Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
22 вересня 2010. Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
10 листопада 2010. Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр

З повагою, Олександр Алаєв