Здрастуйте, дорогі друзі. Досить швидко накопичилися питання у моєму новому розділі «Питання-Відповідь», і було б нешанобливо затримувати з відповідями, бо сьогодні перший випуск відповідей на ваші запитання. Що у нас на порядку денному сьогодні:

1. Сапа запустила біржу статей — які поради і Ваше ставлення до такого сервісу?
2. ЯндексДирект, яке відношення до цього сервісу, чи є від нього користь seo-шнику?
3. Як наростити ТІЦ з мінімальним бюджетом і на довго? Мова, звичайно, не про СДЛ.
4. Наприклад, маємо запит «плитка» хочемо ТОП-5 в Яндекс по регіону (вважаємо для варіанта коли галочка не встановлена), частотність запиту по місту 21655. Суть питання: скільки приблизно би Ви склали анкоров, скільки приблизно планували б купити посилань, яких (фільтр палити не треба, просто, наприклад ТИц 10 pr 0), як би розподілили посилання (тобто, приблизно, скільки % на точне входження), скільки б взяли жирних посилань і приблизно яких і на точне входження тільки чи ні?
5. Яке майбутнє чекає PageRank від Гугла? Він помер? Як орієнтуватися, який рейтинг сайту в Гуглі хоч приблизний, адже всі показники ПейджРанка застарілі?
6. Наскільки можна вважати корисними посилання з English сайтів, сторінки яких проіндексовані Яндексом?
7. Продвигаешь ти сайти через GGL, якщо так, то який приблизний бюджет на РАХ запит в ТОП-10?
8. Чув, що перенасичувати блог посиланнями небезпечно — можуть забанити в Яндексі. Правда чи ні?
9. А як відбувається дарування або продаж сайту? Домен можна перереєструвати на іншу людину?
10. Питання таке, коли стаття вважається унікальною?

Постараюся відповісти на всі ваші запитання максимально повно в міру своєї компетенції.

1. articles.sape — Ставлення до сервісу та поради по роботі

Даний сервіс статей з’явився вже досить давно, але, всупереч очікуванням творців, не отримав масового використання. Про його популярність дуже складно судити, адже всі сервіси Sape знаходяться «в одному флаконі», але борознячи простори мережі можна помітити, що всі як говорили про продаж посилань в Сапі, так і продовжують говорити, а от вираз «продаж статей в Sape» звучить скоріше як маячня, ніж реальність.

Сервіс мене не зацікавив, по-перше, тому, що вже є перевірений сервіс Міралінкс, він доведений до розуму і постійно поліпшується. Краще бути асом в одній області, ніж распаляться на багато і бути посереднім. По-друге, перевага системи тільки одне – інтеграція облікових записів, і це далеко не найважливіший фактор у виборі системи просування статтями. По-третє, творці взагалі не працюють над розвитком і поліпшенням даного сервісу. По-четверте, загляньте в банк статей (інтерфейс оптимізатора) і подивіться на якість статей, суцільний синонимайз, це видно і неозброєним оком.

Своє ставлення я висловив, а от практичних порад дати не можу, можу порекомендувати прочитати довідку, посилання на яку можна без зусиль знайти в інтерфейсі системи.

Якщо я вирішу попрацювати зі статтями в сапі, то тільки в якості вебмастера, буду продавати статті на сателітах. Чисто заради експерименту.

2. ЯндексДирект — Ставлення до сервісу, користь для seo-шника

А яке може бути ставлення до сервісів Яндекса? Все на висоті, техпідтримка, зручність, інтерфейс та ін. Але є одна особливість – бабло треба платити. Для старту продажів «тут і зараз» це єдиний розумний варіант (мається на увазі контекстна реклама в цілому). На рахунок користі для seo-шника, є моменти, де просто неможливо обійтися без контексту, наприклад, присутність у видачі за запитами конкурентів. Це в першу чергу назви брендів, інші словосполучення які чітко асоціюються з конкретним продуктом, неможливість seo-просування по певним словосполученнями.

До речі, це проблеми дуже актуальні. Живий приклад, один із сервісів компанії займається електронною звітністю, називається Контур-Екстерн. Цей запит приносить ну дуже багато трафіку. Зрозуміло, що люди шукають саме сайт Екстерна або інформацію про продукт. А ще є конкуренти, кілька подібних брендів, і кожен має свій цільовий трафік. Єдиний варіант видачі нарівні з конкурентами і можливість переманити невеликий відсоток клієнтів – контекстна реклама. Це один із прикладів, який працює, перевірено на собі.

3. Як наростити ТІЦ з мінімальним бюджетом і надовго? Мова, звичайно, не про СДЛ

Цікаве питання, а головне насущний, він і мене цікавить в даний момент. Зараз я проводжу ряд експериментів в цій області, я створив десяток якісних сателітів і пробую на них різні методи, а головне безкоштовні.

Тут можна виділити дві стратегії: мінімальні трудовитрати і мінімальні грошові витрати.

І якщо з першим все більш ніж зрозуміло – скористатися послугами підрядників або сервісів. Треба тільки враховувати важливий момент – переважна більшість підрядників шарлатани, а користь від сервісів ефемерна.

Тому всіх цікавить другий варіант — безкоштовно наростити тіц. Це настільки об’ємний матеріал, що не вміститься навіть в рамках одного поста, так що тут викладу в тезах. До речі, нещодавно купив кілька методик заради інтересу, і, знову ж таки, експерименту. Отже, методи: коментування, xss-дірки (кілька років вже не працює, але є факти і результати нарощування тИЦ до 10-20), rss-агрегатори, сторінки редиректів, трастові сайти (вимагають багато часу, але ефект того вартий), xrumer (спам форумів) та ін Все це в комплексі дає результати і дуже навіть несподівані =)

Про сапофильтры і каскади спеціально не сказав, тому що це платний метод, по-перше, по-друге, робітники не спалить ніхто і ніколи (ті, що продаються – хєрня повна), по-третє, треба мати чимало досвіду, щоб хоча б відбити витрати.

4. Скільки треба купити посилань (і яких), скільки треба скласти анкорів (і яких), щоб вивести запит «плитка» в ТОП Яндекса по регіону?

Питання абсолютно неконкретний, у мене багато уточнюючих запитань, на які, на жаль, ніхто мені не відповість, бо будемо припускати.

Будемо думати, що просувається сторінка ідеально оптимізована, є внутрішня перелінковка (якщо сторінка не головна) і т. д.
Анкор: 40% — чисті входження, 45% — разбавка з входженням ключового слова і його словоформ, 15% — разбавка без присутності ключового слова.
Фільтр: тіц від 50, ціна до 5р, 2 НД, PR не важливо.
Бюджет: до 5000р

Взагалі все це залежить від багатьох факторів, я порахував для середньостатистичного сайту. Так що для інтересу на рахунок вірності припущень чекаю від вас, Павло, реальної картини.

5. Що сталося з Google Page Rank і як тепер жити?

Ніхто, крім самих гугловцев не знає, що буде з PR і продовжить існувати так званий «тулбарный пейджранк». Але на конференції Optimization 2010 було чітко сказано «Необхідність перерахунку Pagerank відпала». Я вважаю, що це стосується саме загальнодоступного показника заповітних циферок, а, як один з факторів релевантності і «важливості» сайтів, PR залишиться жити всередині алгоритмів і буде перераховуватися.

Нинішні показники PR вже не можна вважати достовірними, а вже купувати посилання, ціна яких безпосередньо залежить від PR, не доцільно, якщо ви не впевнені в якості донора.

6. Корисні посилання з English сайтів, проіндексованих Яндексом?

Тут варто уточнити деякі моменти, наприклад, просуваємо ми en або ru сайт, запит на якій мові ми просуваємо?

Цілеспрямовано я не ставив експериментів з приводу ефективності посилання з таких сайтів. Я думаю, що ефективність донора може залежати від вхідних на нього посилань з російськомовних ресурсів, наприклад, якщо донор має деякий тіц, то і внесок якийсь він може зробити у розвиток нашого сайту. Але все ж не варто покладати якісь надії на іноземні сайти для просування в російськомовному сегменті Яндекса.

Логічно було б припустити, що при ранжируванні найбільшу вагу мають локальні сайти, а вже при інших рівних можна враховувати менш значущі чинники. Так що прагніть отримувати «правильні» посилання, навряд чи каламутні речі варті того, щоб витрачати на них свій час.

7. Просування в GoGetLinks – Доцільність і приблизний бюджет.

Так, я просуваю сайти і в GGL, але не так активно і часто як в Sape. Все-таки клієнти люди дуже непостійні, виникнуть у них труднощі і відмовляться від ваших послуг, а сили і гроші вже витрачені. Тут треба бути впевненим у довгострокових перспективах, рік-півтора (за моїми підрахунками стільки і потрібно часу, щоб відчути вигоду). Справа тільки за вами, ризикувати чи ні.

З приводу бюджету зорієнтувати не зможу, самі розумієте чому — всі запити різні, вартість залежить від безлічі факторів. Візьмемо два запиту «Дом 2» і «Ремонт квартир». Який з них дорожче? А частотність їх яка? Ну ось…

Рекомендую звернути увагу на пару тез конференції, перейшовши за посиланням, виконайте пошук по тексту по фразі «Пару слів від Gogetlinks». Якщо з розумом підходити до покупки посилань, то все обов’язково окупиться!

8. Можуть забанити блог в Яндексі за перенасичення посиланнями?

Варто розширити область розгляду з блогу до будь-якого сайту в мережі.

Що малося на увазі під перенасиченням? Якщо різка поява нових посилань, що виходить за рамки поняття «нормальний посилальний зростання», то, швидше за все нові посилання просто перестануть працювати для вашого сайту, їх вага обнулиться. Якщо дуже багато посилань під фільтром будуть йти на ваш сайт, то на нього можуть бути накладені санкції. Це називається посилальних вибухом.

Якщо малося на увазі перенасичення сайту посиланнями з певним анкором (тобто без разбавки), то посилання анкор-листа можуть склеиться. Ну це як перенасичення сторінки ключовими словами. Сподіваюся, я відповів на ваше запитання.

9. Як відбувається зміна власника домену?

Складнощів у передачі доменів поза зоною .ru ніяких немає, здається, там тільки дроп в акаунт нового власника потрібно зробити. А ось з перенесенням доменів .ua є кілька тонкощів. Без проблем я навіть свої власні домени від одного реєстратора до іншого не зміг перенести і в підсумку залишив все як є. У всіх реєстраторів в FAQ є опис дій по перенесенню. Але в будь-якому випадку треба бути готовим до того, що і людина, домен передає, і людина, домен приймає, повинні надіслати реєстратору нотаріально завірені листи поштою (не e-mail). Чи можна прийти особисто в офіс реєстратора і підписати необхідні папери.

10. Коли стаття вважається унікальною?

Я навіть важко відповісти на це питання 😉 Зате можу порекомендувати дещо:
Онлайн перевірка унікальності — istio.com
Десктопна програма Advego Plagiatus — advego.ru
Раджу скористатися саме Advego, якщо перевірка не разова і періодично виникає необхідність.

І наостанок парочка організаційних моментів

На сьогодні всі питання-відповіді закінчилися, обсяг поста виявився значним, я навіть не очікував. Але нічого, в майбутньому буду уважніше, адже це тільки перший досвід, зате всі знайдуть відповідь на своє питання.

Нові питання ви можете також задавати в коментарях до даного посту. А ще є думка зробити спеціальну форму зворотного зв’язку для запитань. Скажіть, як вам зручніше буде, задавати питання тут або через спеціальну форму?

З повагою, Олександр Алаєв