Привіт, друзі! Нещодавно я обіцяв вам публікацію кейсів з нашої студії, і виявилося, що публікуватися хочуть не тільки хлопці, які займаються SEO-просування, але й відділ контексту!

Напевно, не всі з вас знають, що ми (я зараз говорю про мою дружню команду «АлаичЪ і Ко») є не тільки самими крутими сеошниками в Краснодарі, але і крутими фахівцями з контексту. Тому сьогодні я представлю вам нехай і жартівливий, але все ж кейс по налаштуванню контекстної реклами для зоомагазину «Кормоглот». Хлопці попросили приурочити його до всесвітнього дня котів – 8 серпня.

От уже ніколи не думав, що буду щось у себе на блозі публікувати про котиків! Але Олеся їх дуже любить, тому передаю їй слово.

Привіт. Мене звуть Олеся, я керівник відділу реклами. Коли я прийшла працювати в «АлаичЪ і Ко» в 2016 році, мені почали показувати, як працювати в CRM-системі, де ведуться всі проекти і клієнти. Послуга з контексту у нас чомусь була записана як «Котекст». Я про це повідомила Саші, на що він сказав: «Котекст — від слова котики». Ну так, все логічно 🙂

Як написано на нашому сайті – контекстна реклама схожа на мрію! Контекст для нас — це не нудний процес, тому що це феечки, котики, Шухард, аналітика.

8 серпня – це всесвітній день кішок

І це привід описати наш досвід ведення рекламної кампанії для інтернет-магазину для тварин «Кормоглот».

Цим проектом займалася моя колега Варвара з жовтня до лютого 2017 2018 року. Не довго, але так буває, коли зібрана вся семантика і підібраний список мінус-слів.

Варвара знає про цієї тематики багато, так як вона сама – цільова аудиторія (часто замовляє корму в інтернет-магазинах для своєї собаки).

Коли до нас приходить клієнт на контекст, ми першою справою проводимо аудит сайту (не технічний, як в seo, а юзабіліті-аудит), щоб постаратися виправити вузькі місця, які можуть знижувати конверсію, ще до запуску рекламної кампанії. В даному випадку у клієнта була складна форма замовлення, тому ми одразу повідомили, що і як потрібно покращити. З сумного варто відзначити, що далеко не всі клієнти і далеко не завжди впроваджують правки повністю або частково зі словами «а, і так зійде, я вас попросив рекламу налаштувати, а не мудрувати, тут все нормально». Так що якщо будете дивитися раптом сайт, майте це на увазі 🙂

Ще порада: після запуску РК має сенс періодично заходити в вебвізор і переглядати поведінку відвідувачів, окремо тих, хто скоїв цільове дію і окремо тих, хто не дійшов до мети. Ми таке практикуємо.

Отже, що ми робили:

  • Поліпшили кошик та форму заявки
  • Поставили цілі в Яндекс Метриці
  • Зібрали семантику за кормів для котиків (ну, зрозуміло!)
  • Окрім цього зібрали всю семантику з прямим попитом з фразами: зоомагазин, магазин для тварин, корми для собак, корми для гризунів. По маркам всіх кормів, які малися на сайті. Збирали з частотністю до 1.
  • Крім цього були зібрані інтернет-магазини конкурентів.
  • Написали тексти для реклами на пошуку під кожен напрямок:
  • Створили РМЯ тизери і ретаргет. Під кожен розділ свої тексти і картинки. Ось приклади з котиками:
  • І для Google реклами на пошуку:

Реклама запускалася тільки з Краснодару.

З 14.10 до 31.10 ми запустили рекламу в Яндекс Директе на пошуку і РМЯ.

З 27.10 ми запустили рекламу в Google. Створили пошукові кампанії та КМС (медійна мережа). Але надалі КМС відключили.

У другому місяці ми:

  • Збільшили семантику за кормів,
  • Додали семантику по наповнювачам і аксесуарів для котиків,
  • Відключили РМЯ тизери (так як вони не давали заявок),
  • Налаштували ретаргет за сегментами. Тут окремо виділили тих, хто вже замовляв на сайті 30 днів. Наша реклама нагадувала, що корм вже закінчується 🙂 Окремо на котиків і собачок.
  • Визначили з клієнтом цілі на наступний місяць.

За період роботи отримали таку статистику:

Період запуску реклами
23.10 – 13.11
14.11 – 04.12
Замовлень всього з реклами 114 119
Замовлень з інших джерел 274 336
Вартість заявки Яндекс 338 169
Вартість заявки Google 100 146
Середня вартість заявки 219 157

Конверсійні фрази в цій тематиці:

  • інтернет зоомагазин краснодар
  • зоомагазин офіційний
  • купити когтеточку
  • переноска для собак краснодар
  • корм для собак
  • корм для кішок краснодар
  • зоотовари
  • купити корм для собак
  • лежанка для собаки
  • грандорф корм
  • корм для кішок
  • купити корм для кішок
  • acana корм для собак
  • наша марка для собак

Були й інші фрази, але тут ми вказали самі гарячі, для цієї тематики в нашому регіоні.

Які роботи проводилися щодня:

  • Додавали нові мінус-слова. В Adwords перевіряємо вкладку пошукові запити, в Директе звіт про пошукові запити,
  • Аналізували конкурентів за запитами (вибирали 10 кращих запитів по показам і конверсії),
  • Перевіряли статус оголошень всіх розширень. В цій тематиці рідко щось не проходило модерацію (може тільки якийсь бренд кормів ми вказували в ключі, і його іноді відхиляли),
  • Перевіряли посилання на сайті,
  • Моніторили динаміку показів, кліків, вартості конверсій,
  • Перевіряли наявність грошей на рахунку.

Які роботи проводилися раз в 2-3 дня:

  • Проводили коригування ставок на основі вартості конверсій,
  • Оцінювали динаміку витрат і конверсії,
  • Оцінювали аномалії конверсії, кліки, покази і т. п. Бували дні, коли заявок з реклами не було, і ми перевіряли рекламну видачу або швидкість завантаження сайту, як себе вели користувачі (дивилися вебвізор);
  • Оцінювали наявність помилок на сайті
  • Перевіряли пройшли модерацію всі оголошення і швидкі посилання;
  • Розподіляли бюджету між кампаніями або виставляли стратегії, якщо це було потрібно.

Які роботи проводилися кожен місяць:

  • Вимикали слова із занадто високою вартістю конверсії,
  • Вимикали слова з низьким показником якості або змінювали посадкову сторінку на іншу (це відноситься тільки до Google AdWords),
  • Проводили оцінку з яких позицій приходить більше конверсій (це теж для Google)
  • Дивилися поради від AdWords у вкладці «Оптимізація»,
  • Підбирали нові мінус-слова в Пошукових запитах (для Google)
  • Оцінювали ефективність реклами на різних пристроях;
  • Оцінювали швидкість завантаження сайту на різних пристроях;
  • Оцінювали ефективність реклами на різних операційних системах;
  • Перевіряли динаміку KPI в розрізі декількох тижнів;
  • Перевіряли відсоток показів для конверсійних кампаній;
  • Перевіряли посилання і дод. посилання сайту з яких ведеться реклама. (Ми вивантажуємо всі посилання з оголошень, в тому числі і швидкі посилання, зберігаємо в эксельке і просимо seo-відділ перевірити їх на помилки програмою checktrust.ru або чим там 🙂
  • Оцінювали ефективність реклами в розрізі 24/7;
  • Налаштовували коригування ставок 24/7 (але в даному випадку ми просто стежили як користувачі вночі і у вихідні, охоплення не зменшували).

У нас у відділі є чек-листи для Яндекс Діректа і Google AdWords.

Багато проекти можна вести і розширювати дуже довго, а є такі проекти, які налаштуєш і все працює без спеціаліста з контексту. З цієї причини і клієнт пішов, сказавши “У мене все відмінно працює. Навіщо мені ви тепер?”. Довелося йому відповісти, що в наступний раз будемо налаштовувати погано, щоб не пішов 🙂

Ми б із задоволенням взялися ще раз за подібний проект. Залишайте заявку, зробимо аудит, підкажемо, що зроблено добре, а що можна поліпшити.

Спасибі за увагу, дорогі читачі. А це мій кіт Адольф.

Такі ось котики, друзі! Сподіваюся, вам сподобався наш кейс. І я б хотів отримати від вас зворотній зв’язок на цей рахунок.

І принагідно нагадаю, що це перший кейс про контекст на моєму блозі, але взагалі не перший, ось які у нас ще є на сторінка інших видань за тематикою:

Світлодіодні рядки, LED екрани і т. д.: Просуваємо сайт світлодіодної продукції: як ми отримали заявки по 650 ₽

Стоматологія: 17 рад по запуску контекстної реклами для стоматології

Доставка Квітів: Поетапна налаштування Яндекс.Директ на прикладі кампанії за доставку квітів в Краснодарі

А зовсім скоро на нашому блозі буде опублікований кейс з тематики нерухомість.

До зв’язку!

З повагою, Олександр Алаєв