Привіт, друзі. Майже на кожній консультації мене запитують, а як правильно писати статті для просування сайту? Крім споконвічного незнання теми я це пов’язую і з занепокоєнням щодо алгоритму Баден-Баден.

Якщо у вас інтернет-магазин або каталог, найчастіше тексти для такого сайту можна і не писати (наприклад, seo-опис категорій на лістингу товарів). Але якщо мова йде про сайт послуг, де без seo-тексту комерційна сторінка не ранжируватиметься, або про блозі або статейному сайті, то доведеться писати тексти і дотримуватися певних правил.

Ви дізнаєтеся, як я готую статті для свого блогу з описом всіх етапів і як не потрапити під фільтр за переоптімізацію. Буду відразу показувати на прикладі цього самого посту.

А бонусом в кінці стане величезна інструкція про те, як підготувати ТЗ для копірайтера з прикладами, таблицями і т. д. від мого колеги Олексія Степанова. З його згоди я опублікував наш внутрішній регламент студії, а це викликає довіру, на мій погляд.

Поїхали.

Підготовка пошукових запитів для написання статті

Всі статті для свого блогу я пишу в Word, тому що в ньому є перевірка орфографії і він приємний моєму оку. Колеги ж користуються Google Docs з-за можливості колективної роботи над документами, після чого будь-яким файлом можна поділитися, просто скопіювавши посилання.

Отже, підготовка. Вважаю, що з темою поста ви визначилися. Я так – «як писати статті для сайту». Що далі?

Треба вивчити попит, а саме перевірити всі свої здогади щодо пошукових запитів в вордстаті Яндекса:

При підборі я не вказую прийменники, вони самі підставляються. Якщо ви хочете шукати тільки фрази з приводами або ж навпаки виключити певні прийменники, то треба ставити, відповідно, «+» або «-» перед приводом без пробілу.

Так як у мене не дуже популярна тема і запитів мало, я постараюся зібрати максимум на етапі вивчення. На скріншоті я позначив стрілками налаштування регіону та пристрої, — тут не треба нічого міняти, щоб не обмежувати список запитів.

Перебираємо всі фрази з тематики майбутньої статті та копіюємо їх в будь-який текстовий редактор. Звертаємо увагу на правий стовпець зі схожими запитами.

Які є особливості:

  • Серед запитів є багато невідповідних (в моєму випадку це запити з пошуком послуг з написання текстів чи з біржами контенту). Такі запити потім треба буде видалити.
  • Навіть якщо ви виключите всі непотрібні запити, все одно будуть нецільові відвідування, тому що багато користувачів не конкретизують і вводять загальні запити. Наприклад, «написання seo-текстів» — частина людей хочуть біржу або послугу, а частина бажають навчитися писати. Це нормально. Такі запити залишаємо.
  • В моєму випадку виявилося, що слова «писати», «написати» і «написання» – це різні (для пошуку) слова і статистика для них різна. Так що при роботі з вордстатом будьте уважні і пробивайте всі синоніми та подібні слова для своєї тематики.
  • Пам’ятайте, що з статистики ми отримуємо тільки основу, велика частина запитів в статистику не потрапляє, але переходів за такими ключовими словами буде дуже багато, якщо ваш текст виявиться дійсно цікавим і якісним.

Після перебору синонімів і словоформ у мене вийшли такі рядки у блокноті:

писати статті на сайті
написати статті на сайті
написання статті сайт
писати статті seo
написати статті seo
написання seo статті
писати статті сео
написати статті сео
написання сео статті
писати текст сайт
написати текст на сайті
написання текст сайт
писати тексти seo
написати тексти seo
написання seo-текстів
писати тексти сео
написати тексти сео
написання сео текстів

писати статті на сайті
написати статті на сайті
написання статті сайт
писати статті seo
написати статті seo
написання seo статті
писати статті сео
написати статті сео
написання сео статті
писати текст сайт
написати текст на сайті
написання текст сайт
писати тексти seo
написати тексти seo
написання seo-текстів
писати тексти сео
написати тексти сео
написання сео текстів

При роботі з вордстатом я помітив, що в деяких групах було багато запитів зі словами: робота, ціна, купити, біржі, програма, нудота і т. д., які ніяк не відповідають майбутньому вмісту статті. На етапі збору треба заминусовать всі зайві фрази, щоб не вичищати їх потім. Важливо зрозуміти, що абсолютно весь трафік зібрати неможливо. Так що залишаємо тільки максимально відповідні запити, інші в топку.

До всіх своїх фраз я додаю одні і ті ж мінуси:

писати статті на сайті -робота -ціна -купити -біржі -програма -нудота -перевірити -генератор -використання -аналіз
написати статті на сайті -робота -ціна -купити -біржі -програма -нудота -перевірити -генератор -використання -аналіз
написання статті сайт -робота -ціна -купити -біржі -програма -нудота -перевірити -генератор -використання -аналіз
і т. д.

писати статті на сайті -робота -ціна -купити -біржі -програма -нудота -перевірити -генератор -використання -аналіз
написати статті на сайті -робота -ціна -купити -біржі -програма -нудота -перевірити -генератор -використання -аналіз
написання статті сайт -робота -ціна -купити -біржі -програма -нудота -перевірити -генератор -використання -аналіз
і т. д.

Список підготовлений, тепер необхідно зібрати всі фрази для подальшої чищення, збору частотності і кластеризації.

Для цього я використовую Key Collector. Можете використовувати безкоштовний аналог СловоЕб, але я не рекомендую, оскільки програма працює катастрофічно повільно. Не пошкодуйте 1300 рублів і купіть Key Collector, він вам стане в нагоді не тільки при написанні текстів.

Запускаємо програму і створюємо новий проект:

Додаємо зібраний список запитів і запускаємо парсинг:

Чекаємо, коли спарсятся всі запити. Швидкість залежить від кількості фраз.

Наступний крок – збір частотностей з другої і третьої колонки (серед seo’шників таке іменування колонок і їх значення – поняття усталені). Ті фрази, що ми зібрали мають заповнену тільки першу колонку – ця цифра позначає кількість показів даної фрази і всіх її хвостів. Покази мають мало спільного з точним числом запитів обраної фрази, а нам важливо визначити популярність конкретних фраз.

Усього за моїми шаблонами зібралося 129 фраз, серед них немає дублів, тому що вони автоматично видаляються програмою. Так як частотності до фраз збираються дуже швидко, немає сенсу попередньо чистити список. Отримати частотність можна таким чином:

Тепер у нас є всі фрази і все частотності для них. Сортуємо список по стовпцю “Частотність “” [WS]” і видаляємо всі, де стоїть 0. Далі сортуємо за першим стовпцем «Фраза» і переглядаємо вручну весь список, відзначаючи по дорозі всі невідповідні рядка. Після видалення зайвого у мене залишилося 74 фрази.

Кластеризація запитів і складання структури тексту

Після чищення залишиться список запитів, на які відповідатиме наша стаття і які повинні згадуватися в тексті для ранжування в пошуку. Щоб відвідувачі залишилися задоволені вони повинні отримати відповідь на своє питання.

Далі я складаю перелік майбутніх підзаголовків – це і є структура тексту.

Щоб наочно показати, як це робити, проведемо кластеризацію запитів по смислам. Взагалі спочатку кластеризація передбачає розбивку запитів на групи між цільовими сторінками сайту (у мене є окремий пост з оглядом інструментів для кластеризації запитів при складанні СЯ). Але зараз мова про іншу кластеризацію – ми розбиваємо запити на групи в межах однієї сторінки.

Я взяв з Key Collector запити, скопіював їх в Excel і розніс по блокам для наочності:

З цієї таблиці я зрозумів, що людей цікавить унікальність текстів, вони хочуть знати певні правила, яких треба дотримуватися, хочуть побачити живі приклади, а також дізнатися, як скласти ТЗ на текст, щоб згодом віддати роботу сторонньому виконавцю. Чому я розділив «статті» і «тексти»? Тому що формально стаття і seo-текст — це різні речі.

Деякі правила написання seo-текстів

Унікальність.

Як написати унікальний текст для сайту? Набагато цікавіше дізнатися, як можна написати неунікальний? Чомусь мені відразу згадалася цитата Остапа Бендера з книги «Золоте теля»:

У мене в наявності всі вульгарні ознаки закоханості: відсутність апетиту, безсоння і маніакальне прагнення складати вірші. Слухайте, що я написав вчора вночі при коливному світлі електричної лампи: «Я помню чудное мгновенье, переді мною з’явилася ти, як швидкоплинне бачення, як геній чистої краси». Правда, добре? Талановито? І лише на світанку, коли були дописані останні рядки, я згадав, що цей вірш уже написав Пушкін А.. Такий удар з боку класика! А?

Ця цитата скопійована, і вона неуникальная. Неунікальний текст може вийти тільки якщо ви його скопіювали, а не написали самі.

Унікальність дуже важлива для інформаційних статей та опису послуг, де цінністю сторінки є текст, а не фото товару, його наявність і ціна. А ось унікальність описів товарів або їх характеристик для інтернет-магазинів не важлива, сторінки будуть індексуватися, не дивлячись на копіпаст. При цьому, якщо опис буде спеціально підготовленим і унікальним, сторінки будуть ранжируватися краще, але майже завжди така робота не доцільна.

Якщо ви переживаєте, що ваш текст вже хтось написав :), можете скористатися сервісами перевірки плагіату: https://advego.com/ — самий адекватний, https://text.ru/ — трохи гірше, але теж нічого. Допустимий поріг унікальності 90% (якщо нижче, значить варто доопрацювати).

Технічні характеристики.

Хто давно займається seo, знає, що «нудота» — це певна характеристика тексту, заснована на кількості вживань ключових слів. Більше повторень – більше нудота. При написанні інформаційних статей я закликаю не звертати уваги на цей показник. Пошукові алгоритми порозумнішали і ранжирують сторінки скоріше не по щільності ключових слів, а за змістом, синонімів і профілю користувача, відповідаючи його інтересам. Яка вже тут нудота… Прочитайте про новий алгоритм Яндекса «Корольов».

«Вода» — метрика, що дає оцінку смислового навантаження тексту. Грубо кажучи, наскільки багато у тексті слів, які можна видалити без втрати або спотворення сенсу. Більш ємний тест – значить менше води.

Особисто я проти всіх цих критеріїв оцінки. Стаття повинна бути написана для людини, а не для пошукового робота. Навіть якщо ви повністю перестанете думати про ключових словах при написанні, ви не зможете уникнути вживання тематичних ключевіков, при цьому вони будуть виглядати природно.

Стаття, яку ви зараз читаєте, ілюструє, як можна писати тексти для інформаційного сайту і не думати про вживання ключових слів. Я вжив важливі запити тільки в заголовку і підзаголовках, а весь текст написаний без роздумів про те, де і як вписати ключ.

Написання комерційних текстів для сайту послуг

Сайти послуг вимагають особливої уваги, тому що справа тут не тільки в текстах та їх структурі. Для підготовки до наповнення цільової сторінки, окрім підбору запитів необхідно провести аналіз конкурентів (так само як у прикладі вище, вбиваємо основною цільовою запит і відкриваємо конкурентів з топ-10) з метою виявити тип цільової сторінки, її зміст і комерційні елементи.

Ось, наприклад, запит «електромонтажні роботи краснодар» — як ви думаєте, яка повинна бути цільова сторінка? Ніколи не здогадаєтеся. На сторінці повинна бути велика таблиця прайс-лист без будь-якого додаткового тексту.

Для будь-яких запитів потрібно, щоб на цільовій сторінці були фотографії виконаних робіт, список відгуків, обов’язково форма заявки, інтерактивний калькулятор, допомагає відвідувачеві розрахувати кількість необхідного йому товару, а де-то бажано розмістити відео з оглядом або розповіддю про послугу. Варіантів дуже багато і навіть з одного і того ж запиту в різних регіонах можуть бути різні вимоги до цільових сторінок.

Для підготовки конкурентоспроможної сторінки для послуги на вашому сайті потрібно:

  • Визначити список конкурентів, вивчити їх цільові сторінки і скласти перелік загальних елементів, які ви помітите: калькулятор, прайс, форма заявки, відео, фото і т. д.
  • Вивчити конкурентів в цілому, щоб зрозуміти будь сторінок, розділів, категорій бракує на вашому сайті. Це теж може бути причиною поганого ранжирування сайту незалежно наскільки добре підготовлена якась певна сторінка. Бо якщо хостовые характеристики сайту не дуже, то вони будуть тягнути вниз ідеальні окремі документи.
  • Написати такий текст, напхати в нього такі інтерактивні елементи – звучить цинічно, але в результаті все до цього і зводиться. Програма мінімум – зробити так само. Бажано краще.
  • Приблизно оцінити структуру та обсяг тексту на цільовій сторінці конкурента. Дуже детально це описано нижче в розділі про складання ТЗ для копірайтерів.

Всі.

Складання ТЗ для копірайтера на написання тексту

Останній пункт з визначеної нами структури – складання якісного завдання копірайтеру на написання текстів. Виходячи з моєї багаторічної практики до копірайтерів звертаються в наступних випадках: написати seo-текст у категорію інтернет-магазину, на сторінку послуги на сайті, або повноцінну статтю для инфосайта. Ось і ми будемо розглядати варіант копірайтингу для середньостатистичного сайту.

А тепер передаю слово Олексію.

Правильне складання ТЗ зачіпає такі сигнали:

  • обсяг тексту
  • точні і розбавлені входження і їх допустима кількість
  • словоформи ключових слів і їх синоніми
  • структуру тексту

Обсяг тексту

За одним запитам у видачі розташовуються величезні статті, а іншим навпаки знаходяться сторінки без текстів. Щоб визначити необхідний об’єм треба завжди аналізувати поточний топ видачі.

Копіюємо наші основні ключові фрази в сервіс http://coolakov.ru/tools/most_promoted/ (при необхідності змініть регіон на цільовий), і на виході дізнаємося скільки разів та чи інша сторінка зустрічається в ТОП-10 Яндекса по заданому списку запитів.

Відкриваємо найпопулярніші сторінки, при цьому відкидаємо нецільові документи. Наприклад, якщо у нас невеликий інтернет-магазин, то нецільовими будуть сторінки агрегаторів, статейников і великих федеральних сайтів. Аналогічно для типів сторінок — якщо у нас внутрішня сторінка, то головні сторінки для аналізу нам не підійдуть. Або якщо у нас категорія, то не потрібно брати до оцінки товарні сторінки і т. д.

Визначаємо середній обсяг тексту за схожим документами. Якщо у видачі зустрічається сміття і нетематические документи, значить Яндексу не вистачає релевантних документів і можна використовувати текст невеликого обсягу.

Якщо нам потрібно відразу багато текстів, а бюджет невеликий, можна відштовхуватися від мінімальних значень. Але обережно! Крайні значення мають властивість постійно змінюватися, тому я не рекомендую так ризикувати з текстами на важливі сторінки.

У разі, якщо просуваються фраз багато, то можна відразу орієнтуватися на текст від 1800 символів, не переглядаючи видачу. Наприклад, ми фізично не можемо вмістити 30 унікальних ключових слів (не запитів!) текст обсягом 1300 знаків.

Щільність слів і кількість биграмм, триграм і т. д.

Необхідно орієнтуватися на показник входження кожного слова не більше 2% від загального обсягу тексту (без пробілів). Для цього використовуємо формулу: (Обсяг тексту/650)*2

Важливо: 2% — це не чітке обмеження. Треба розуміти, що в кожній тематиці допустимий рівень спамности різний, як і обсяг тексту, тому може знадобитися більше покриття вхождениями.

Кількість биграмм і триграм (це поєднання 2 чи 3 слів відповідно) у тексті є одним із сигналів за якими пошукові системи визначають якість текстів. Навіть якщо текст буде ідеальний за різними параметрами, але кількість триграм буде сильно завищена, то текст може потрапити під спам-фільтр.

Перевірити % входження слів і кількість биграмм/триграм у текстах конкурентів можна за допомогою сервісу https://advego.ru/text/seo/

Вбиваємо тексти конкурентів (2-3 буде цілком достатньо) і дивимося на ці показники:

Зразкові значення по входженню ключів для стандартних обсягів тексту:

Обсяг тексту
(без пробілів)
Обсяг тексту
(з пробілами)
Кількість згадок
кожного слова
100013003
130015004
160019005
200024006
230028007
260031008
300036009

Формування списку фраз для копірайтера

На цьому етапі нам потрібно підігнати наші ключі під кількість згадок, яке ми визначили вище. Конкретні ситуації будуть нижче, а поки розглянемо загальні ситуації:

  • Ключових фраз занадто мало, а текст повинен бути великим.
    У цьому випадку необхідно підігнати відсоток згадок основний ключової фрази/слова під обсяг тексту. Для цього вказуємо копірайтерам нижній поріг входження ключового слова/фрази в тексті.
    Наприклад, у нас 2 ключа в семантиці, а на сторінці повинен бути текст розміром 2500 символів без пробілів. В тексті такого обсягу ми можемо згадати одне слово максимум 7-8 разів. Приклад того, як можна оформити в ТЗ нижче:
  • Фраз занадто багато, а текст повинен бути крихітним.
    У цьому випадку нам треба позбавитися від зайвих ключевіков, об’єднавши схожі запити в один. Відразу обмовлюся, що не завжди це можна реалізувати і іноді навіть доводиться відмовлятися від деяких входжень. (Конкретні приклади розташовані нижче.)
  • В топі у конкурентів немає тексту взагалі.
    В цьому випадку потрібно використовувати тексти обсягом менше 500 символів. Якщо при цьому у вас великий список ключів, то точно не варто вписувати їх як звичайні тексти – розбийте всі ключі на леми і просто прослідкуйте, щоб всі ці слова зустрілися в тексті.
    Якщо слів все одно багато, то найбільш рідко зустрічаються можна пожертвувати, також можна пожертвувати синонімами, наприклад, зі слів прайс, ціна, вартість, розцінки –використовувати тільки слово ціна.
  • Приклад 1: найпростіший

    Визначаємо обсяг тексту

    Достатньо взяти 3-4 сайту конкурентів, в даному прикладі всі сайти типові і підходять для аналізу. На першому сайті розмір тексту 1600 символів без пробілів, другий 230 символів, на третьому 530 і на четвертому 280 символів. Середня довжина тексту 660 символів без пробілів — це 2 чистих входження.

    Складання ключових фраз для копірайтера

    В даному випадку середній показник буде не зовсім середнім, оскільки на першому сайті текст в 3 рази більше, ніж на інших. Щоб не ризикувати можна відразу відкидати значення, які явно відрізняються від значень інших. Але в ідеалі краще перевіряти – вбиваємо найбільш частотні запити і дивимося приблизний обсяг текстів у топових сайтів. В даному випадку ця перевірка підтвердила, що текст обсягом 1600 — це нормально, в топі за кількома запитам є документи з однаковим обсягом тексту.

    Отже, в даному разі краще додержуватись значення ближче до 530 символів— це не більш 2-х примірників, а якщо дотримуватися максимального значення в 1600 символів, то не більше 5-ти, але бажано менше, щоб сам текст у нас був все-таки ближче до середнього значення.

    Складаємо ключові фрази для копірайтера

    В першу чергу використовуємо точні входження найбільш частотних фраз (оцінюємо по точної “!частотності”). Найбільш частотна фраза «подарунки на 23 лютого чоловікам» – з неї і почнемо, її можна адекватно об’єднати з цими ключами:

    • подарунки на 23 лютого чоловікам
    • подарунки на 23 лютого чоловікам замовлення
    • подарунки на 23 лютого чоловікам інтернет

    І відразу наводимо фразу в читабельний вигляд, вийде «замовити подарунки на 23 лютого чоловікам через інтернет». Ми використовували точне входження самого частотного ключа, але довелося змінити входження слова «замовлення» на «замовити» — це не страшно, входження в залік йде.

    Наступна найбільш частотна фраза «подарунки на 23 лютого купити». У цій фразі присутній комерційне слово «купити». Пошукові системи при оцінці «сеошности» текстів комерційної тематики звертають особливу увагу на пасажі з входженням комерційних слів і топонімів (купити, ціна, вартість, москва тощо), так як в основному сеошники оптимізують тексти під запити з вмістом саме цих слів. Рекомендується робити фразу як можна людяніше, не варто вписувати її в точній вигляді, тому що вона виглядає неприродно, краще відразу привести її до читання увазі «купити подарунки на 23 лютого». Цей ключ можна об’єднати з «чоловічі подарунки на 23 лютого» і вийде «купити чоловічі подарунки на 23 лютого».

    Ключ вийде трохи розбавленим, але без зайвої спамности, тому такий варіант найбільш оптимальний.

    З решти ключів:

    • інтернет магазин подарунків на 23 лютого
    • інтернет магазин подарунків на 23 лютого москва
    • магазин подарунків на 23 лютого
    • магазин подарунків на 23 лютого москва
    • москва подарунок 23 лютого

    Можна залишити другий т. к. він включає в себе всі слова з інших запитів. Відразу перетворюємо його в «інтернет-магазин подарунків на 23 лютого в Москві».

    Разом у нас вийшло 3 ключа + 1 входження залишаємо на розсуд копірайтера. Перевіряємо за формулою — для 3-4 ключів оптимальний обсяг тексту 975-1300 символів без пробілів. Це значення не перевищує максимально допустиме в 1600 — все в порядку.

    Визначаємо інші слова, які ми могли не врахувати

    Працюємо в інтерфейсі сервісу https://tools.pixelplus.ru/tools/copywriters

    В першу чергу дивимося на слова підсвічування видачі — це, як правило, синоніми, їх згадування в тексті дасть бонус до ранжування основних запитів, але в той же час не робить текст більш спамным:

    Я навіть спеціально виділю кольором для тих, хто швидко читає
    Обережно, лайфхак! Якщо потрібна велика релевантність тексту без спаму — використовуємо в тексті синоніми з підсвічування за основним запитам.

    І звичайно ж нам потрібно згадати в тексті слова, які визначають тематику — так звані LSI, вони знаходяться в нижньому правому віконці.

    Якщо коротко – вони теж потрібні для кращого ранжирування. А спеціально для тих, хто хоче дізнатися детальніше про тематичних словах залишу посилання на відмінну статтю по темі.

    Якщо ми спеціально не вказували дані слова в ключевиках, то їх можна просто вказати окремим списком і попросити копірайтера вставити ці слова в текст по можливості

    Приклад 2: великий список ключів

    Сортуємо список ключових фраз по частоті

    Визначаємо обсяг тексту

    Обсяг тексту: 0, 0, 1450 і 1550 символів.

    Якщо в топі багато сайтів взагалі без текстів, то швидше за все в даній тематиці текстові фактори грають не принципове значення. Орієнтуємося на текст приблизно 1500 символів тобто можна використовувати 4 входження максимум.

    Складаємо ключові фрази для копірайтера

    Будемо використовувати сервіс https://tools.pixelplus.ru/tools/copywriters. Відразу варто обмовитися, що в даному сервісі присутній ліміт на 25 запитів, тому якщо кількість фраз буде більше, то сервіс небудь не підійде, або потрібно буде якось об’єднати схожі фрази.

    Нас цікавлять всі три нижніх вікна. Будемо у першу чергу спиратися на частотність слів, у другу – на кількість того чи іншого слова в нашому списку ключів, і якщо вийде, то спробуємо вписати в ключі слова з підсвічування і тематичні слова.

    • купити телескоп в інтернет-магазині Єкатеринбурга з доставкою — використовували майже точне входження ключів [купити телескоп в інтернет магазині], [телескоп купити], [телескоп купити в інтернет], точне входження ціна без слова [телескоп купити в інтернет магазині ціна], злегка розбавлений входження [купити телескоп в єкатеринбурзі] і [телескоп купити в єкатеринбурзі] і сильно розбавлені входження [телескоп купити доставка], [телескопи єкатеринбург]
    • ціна астрономічний телескоп в нашому каталозі — використано розбавлене входження [телескоп ціна], [каталог телескопів], розбавлене входження без слова придбати [телескоп купити ціна], майже точне без слова придбати [астрономічний телескоп купити]
    • інтернет-магазин телескопів в Єкатеринбурзі — використовували точне входження ключів [інтернет магазин телескопів], [магазин телескопів] і майже точне [магазин телескопів єкатеринбург інтернет магазин]
    • Ліміти використання слова телескоп закінчилися, але залишився ключ [вартість телескопа]
      вартість покупки товарів — використовували слово з ключевіков і підставили до нього одне тематичне слово і одне слово з підсвічування

    Всі тематичні слова та слова із підсвічування, які не вдалося вписати потрібно вказати в ТЗ і попросити копірайтера по можливості використовувати їх у тексті у вільній формі

    Загальні рекомендації

  • Намагайтеся використовувати всі словоформи, які зустрічаються в ключових фразах. Якщо ключів багато, то варто частіше використовувати ті словоформи, які частіше зустрічаються в загальному списку ключових фраз або в самих частотних ключах. Наприклад, якщо список запитів [стильні костюми, купити стильний костюм, інтернет-магазин стильних костюмів, стильні костюми ціна], то потрібно використовувати словоформи: [стильні, стильний, стильних]. Частіше інших використовуємо [стильні].
  • Намагайтеся не використовувати велику кількість повторюваних словоформ.
    Наприклад, якщо основне слово скрізь однакове [купити бетон, бетон москва, бетон ціна, замовити бетон, бетон доставка], то не можна використовувати в тексті тільки словоформу [бетон]. Розбавляємо її іншими: [бетону, бетону].
  • Компонуйте запити таким чином, щоб найбільш частотні запити використовувалися в точній формі.
  • Обов’язково потрібно самим об’єднувати ключі, а не залишати це на свавілля копірайтера, так само потрібно завжди вказувати ключі читається вигляд т. к. це один із сигналів якості текстів для пошуковиків.
  • У тексті хоча б 1 раз повинен зустрітися цільової топонім (Москва, Краснодар і т. д. — регіон просування сайту). По можливості, намагаємося поставити топонім поруч з високочастотним запитом.
  • Якщо ми замовляємо текст на комерційну сторінку, то в тексті бажано використовувати входження основних комерційних слів, таких як купити, ціна, замовити і т. д.
  • Не можна використовувати надто багато збігів з комерційними словами, такими як купити, ціна, вартість і т. д. Рекомендується використовувати кожне таке входження не більше 3 разів на документ і намагатися в цілому не допускати спамности.
  • Ну і все те, про що ми говорили вище, у реальному прикладі — приклад оформлення ТЗ для копірайтера.

    Якщо ви зіткнетеся з ситуаціями, не описаними в цій інструкції, заходьте поділитися або у вас виникнуть питання, то пишіть в коментарях. Спасибі за увагу!

    Це все, друзі. Давайте скажемо Олексію, дякую за інформацію. Якщо щось не зрозуміло або у вас є, що додати, сміливо пишіть у коментарях, ми за ними стежимо і будемо оперативно відповідати.

    До зв’язку!

    З повагою, Олександр Алаєв