Добрий день друзі, хоча погода останні дні зовсім не шепоче і настрій не робочий, а сонне. Слова в голову не лізуть і складатися там не хочуть, але цей пост спробую все-таки написати.

Я писав про це, але пост був орієнтований на оптимізаторів в першу чергу, зараз спробую зібрати всі найбільш важливі моменти і надати їх у вигляді списку з поясненнями для вебмайстрів. Ось піст, про який я говорив: Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape, він дуже корисний всім хто купує посилання, так і тим, хто продає, варто прочитати і подивитися, як не треба робити. Сьогодні я дам корисні рекомендації саме з продажу посилань. І, я думаю, якщо їм слідувати, то прибуток з сайтів буде вище і ситуація стабільніша.

Я не буду тут навіть говорити про те, що MFS (made for sape) сайти не варто взагалі робити. Ну а якщо робити, то якісно, щоб це був не типовий сумовитий ГС, але хоча б пристойний сателіт. Я знаю безліч сателітів, які якісні, хоч і не для людей, але посилання з них працюють роками, у мене навіть список таких сайтів є 😉

Отже, давайте приступимо безпосередньо до розгляду важливих моментів, які варто враховувати при продажу посилань зі своїх «хороших» сайтів, і так само при створенні сайту для Sape і продажу посилань з нього.

Кількість зовнішніх посилань на сторінці.

Не варто продавати багато посилань з однієї сторінки – це взагалі момент ясний як день, але багато його чомусь ігнорують. Мало того, що сайт загримить в бан або під фільтр і перестане приносити хоч якийсь дохід, так і сам сайт легко обчислюється за допомогою «правильних» скриптів і як правило заноситься в ГБЛ оптимізаторами. Так само якщо продавати більше 2-3 посилань, то, швидше за все, у вас просто не будуть купуватися посилання, тому що не будуть задовольняти користувача фільтрів. Особисто я не рекомендую купувати посилання зі сторінок, де 4 і більше зовнішніх посилань. Нормою я вважаю 2 посилання.

Кількість контенту на сторінці.

Тут теж, начебто, все зрозуміло, сторінки з невеликою кількістю тексту не дуже охоче розкуповуються. Сенс купувати посилання зі сторінок, де два абзаци тексту, в кращому випадку, і картинка (і то далеко не завжди). Ось саме, сенсу немає. Тому я налаштовую плагін для FF так, що сторінки, що містять менше 1800-2000 символів, відзначаються галочками і згодом скасовуються. Так що якщо робите сателіти, приділіть цього пункту особливу увагу. Основний текст 1500 знаків + інший службовий текст в шапці, сайдбарі, футері = мінімум 1800 символів. Ось така проста формула.

Вибирайте правильні сторінки.

Не варто продавати посилання зі сторінок форуму, профілів, сторінок, що містять ідентифікатори сесій (ну мало лі) та інших службових сторінок. Під службовими сторінками я маю на увазі: «Про компанію», «Пошук», «Зворотний зв’язок», «Схема проїзду» та інше подібне. Краще такі сторінки, коли їх знаходить сапа-робот відразу видаляти зі списку, правило «краще менше, та краще» тут працює добре.

Розносите продажні посилання по різних місцях сторінки.

У Сапи давно з’явилася можливість НЕ розміщувати посилання одним блоком на сторінці, завдяки конструкції коду дозволяє виводити посилання в трьох різних місцях. Sape тут теж ненав’язливо натякає на те, що не варто продавати більше трьох посилань. І тут набагато важливіше рознести блоки розміщення не візуально, а витримувати відстань між ними в початковому html-коді. Блоки для людини можуть бути розміщені на сайті в одному місці, а код побудований так, що один блок на початку, інший в середині, третій в кінці. Це ідеальний варіант, так як роботи пошукачів дивляться код і те, що ми з вами бачимо в браузері їм не відомо.

Кількість внутрішніх посилань.

У цьому пункті приблизно те ж саме що і про зовнішні посилання, тільки числа інші. Як і зовнішніх посиланнях варто приділяти увагу і внутрішньої структурі сайту. Сторінки, що містять більше 150-200 внутрішніх посилань, у мене викликають підозру. Тут два варіанти, або це сателіт переслідує мету перелінковки так, щоб всі сторінки стали 2 і 3 рівнів чи це великий портал з безліччю розділів та пунктів. Зрозуміло, ці два випадки розрізнити праці не складе, тільки ось від покупки посилань на подібних сателітах я відмовляюся (частіше відразу в БЛ заношу), а на рахунок великих порталів, тут вже за вашим бажанням. 100 внутрішніх посилань на сторінці будемо вважати оптимальним.

Прибирайте непотрібні елементи сторінки в noindex.

Це відноситься до всіх сайтів. У першу чергу варто закривати від індексації лічильники і «ліві» копірайти. Хоча, напевно, до сателітів це не відноситься, там немає цих елементів 😉 Що ж стосується інших сайтів, то ще варто закривати великі блоки внутрішніх посилань, про це я писав в попередньому пункті. Так само варто звернути увагу на такий момент: якщо на вашому сайті використовується структура піддоменів, наприклад, форум на піддомені або інші розділи сайту, то посилання на них теж можна закрити. Такі посилання вважаються зовнішніми, і якщо таких посилань багато, то місця не будуть розкуплені на вашому сайті бажаних кількостях. Але тут треба з розумом вибирати, що для вас важливіше, я думаю, що на першому місці повинна стояти мета максимально оптимізувати проект під пошуковики (читати як «не варто закривати від пошукачів посилання на розділи сайту, розташовані на піддоменах»), а вже потім думати про продаж посилань.

Не підвищуйте ціни на розміщені посилання.

Це досить спірний пункт, нещодавно розгорівся спір у коментарях тут. Так скажімо, моя думка, як оптимізатора, і думки коментаторів, як вебмайстрів розминулися. Але я все ж висловлю свою точку зору на цей рахунок. Я вважаю, що не треба підвищувати ціни на посилання, які ви розмістили на своєму сайті, а оптимізатор за розміщення справно платить. Частина оптимізаторів (мені здається, що таких чимало) взагалі ігнорує зміну цін, внаслідок чого ваша посилання відпадає через 30 днів після зміни ціни. Частина оптимізаторів на автоматі приймає тільки ті ціни, які відповідають середнім, інші відсікаються. Частина на автоматі приймає все нові ціни, це я вважаю великою дурістю і расточением бюджету.

Я підходжу до цієї справи так: показники тіц Сайти яких зросли, і нова ціна не дуже відрізняється від середньої по системі — я схвалюю. Сайти, показники яких впали, але ціни підвищилися (вебмайстрів, які роблять такий «трюк» я взагалі не розумію) — відправляються в ГБЛ за тупість своїх господарів. Сайти, показники яких не змінилися, але ціни виросла, я дивлюся індивідуально, якщо нова ціна неадекватно висока – в ГБЛ, якщо ціна прийнятна і сайт нормальний — схвалюю. Так само перед перевіркою цін я дивлюся, проіндексована чи посилання, за яку я повинен платити більше, якщо ні — відразу скасовую.

Я ж рекомендую вебмайстрам поступати таким чином. Підвищувати ціни відповідно з новими показниками сайтів тільки на нові заявки, а старі залишати в спокої. По закінченні якогось часу, коли старі посилання з дешевими цінами стануть вас сильно напружувати, ви можете їх скасувати. Заодно звільніть нові місця для посилань і позбудетеся від «сміття».

А що ви думаєте з цього приводу? Цікава думка, як оптимізаторів, так і вебмастерів.

Ось такий от пост цікавий вийшов. Сподіваюся, що він буде корисний вебмайстрам, які продають посилання, і вони всерйоз задумаються над деякими пунктами.
На сьогодні все, дорогі читачі, бажаю вам успіхів і зростаючого прибутку!

Вкрай корисні публікації про Sape:
14 січня 2010. Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
25 січня 2010. Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
30 січня 2010. Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
10 лютого 2010. Sape – акцент на нові можливості автофильтров
5 березня 2010. Sape – про регіони в цифрах
13 травня 2010. Палю свій black list для Sape
19 травня 2010. Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
22 вересня 2010. Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
10 листопада 2010. Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр

З повагою, Олександр Алаєв