Зміст:
Огляд основного інструменту
Налаштування плагіна
Фішки, тонкощі і секрети роботи з плагіном і Sape
Укладення і Продовження

Нарешті я добрався до написання цього поста. У матеріалі про покупку посилань в Сапі я розповідав про правильну настройку автофильтров і проектів, завдяки якій безліч сміття, сумовитих ГС просто не буде купуватися. Але, навіть не дивлячись на це, шлаку настільки багато, що купувати майданчика без детального відбору – страшний гріх. І сьогодні ми займемося розглядом методів цього відбору. У цій публікації я розповім про найпростішому, швидкому, і що найголовніше, безкоштовне способі.

Ця стаття буде корисна особливо тим, хто:

  • Постійно використовує браузер Mozilla FireFox
  • Веде безліч проектів, купуючи щодня тисячі посилань
  • Не має бажання/часу на ручну модерацію майданчиків
  • Хоче отримати хороший результат дуже швидко і ефективно

Огляд плагіна

Ми приступимо до роботи з огляду інструменту, за допомогою якого будуть вироблятися основні дії. Мова йде про плагіні для FF — Вебмастер Sape. Завантажити свіжу версію плагіна можна на офіційному сайті. Якщо у вас досі немає цього плагіна, то саме час її встановити. На даний момент актуальною є версія 1.32 від 6 Грудня 2009. Сумісна з Firefox 2.0 – 3.6.*.

Ось що пише про основні особливості сам автор:

Панель інструментів містить набір функцій, що розширюють можливості вебмайстрів і оптимізаторів при роботі в інтерфейсі біржі SAPE.

Інтерфейс оптимізатора
— Перевірка YAP, YAL, GC безпосередньо в інтерфейсі біржі
— Перевірка другого рівня вкладеності сторінок-донорів
— Перевірка наявності сторінок в кеші Yandex
— Можливість відображення актуального PageRank куплених сторінок і ТІЦ сайтів не чекаючи перерахунку
— Перевірка на склейку ТІЦ і PageRank сторінок з розміщеними посиланнями.
— Вибірковий експорт розміщених посилань в текстовий файл (експортуються позначені галочками посилання)
— Контроль URL куплених сторінок і нових заявок
— Експорт локальних і глобальних чорних списків
— Експорт повідомлень в текстовий файл
— Перевірка реальної кількості зовнішніх посилань на сторінках-донорах з урахуванням теги noindex
— Перевірка наявності розміщеної посилання на куплених сторінках. Можливе використання User-Agent Яндекса або Google (анти-клоакінг)
— Показ тематики і регіону, присвоєних Яндексом майданчику (якщо ці дані віддаються тулбару Яндекса)
— Аналіз пошукового трафіку Google за даними сервісу SEMRush

Функції доступні для інтерфейсу вебмастера я розглядати не став для нас в даний момент це не цікаво і не потрібно, адже ми будемо купувати, а не продавати посилання.

Налаштування плагіна

Ось ми завантажили і встановили плагін. Ось так робоча область плагіна виглядає у мене. Все необхідне під рукою. При бажанні панель можна згортати, якщо вона заважає вам, для цього натискаємо на синю іконочку в правому нижньому кутку браузера.

Давайте перейдемо до його налаштуванні. Натискаємо на іконку із зображенням молотка в тулбарі.
Першу вкладку Фільтри заявок» пропускаємо, вона тільки для вебмайстрів. Відразу переходимо до вкладки «Перевірка Яндекс»:

Таймаут між запитами. Саме оптимальне значення, яке я для себе знайшов це 1500ms. Можете залишити за замовчуванням 2000ms, але відповідно і швидкість перевірки знизиться на 25%. При великій кількості заявок це стає критично. Якщо ж поставити 1000ms і нижче, то вам просто Яндекс заблокує запити і покаже «Я робот». До того ж в багатопотоковому режимі ви теж не зможете працювати (про моногопоточный режим читайте нижче). Так само в розмові з автором плагіна було з’ясовано, що при маленькому таймауте плагін може давати збої, тому що не буде встигати обробити запити (тут ще залежить і від потужності вашого комп’ютера).

[YAL] Перевіряти посилання старше. Оптимальне значення 35 днів. За 35 днів робот встигне обійти сайт величиною навіть більше 500000 сторінок в індексі, якщо звичайно з навігацією там все в порядку, а нормальний сайт зобов’язаний мати гарну навігацію. З’ясовано значення досвідченим шляхом і підтверджено сервісами, вычисляющими приблизну швидкість обходу всіх сторінок заданого сайту. До того ж в Sape приймаються тільки сторінки з рівнем вкладеності до 3. Так що 35 днів – це 100% відповідне значення.

Так само є можливість використовувати API сайту SeoBudget для перевірки індексації сторінок і посилань, але перевірка платна і при масових перевірках стане в копієчку.

Параметри посилань. Тут можна скрізь поставити галочки. Кешування запитів дуже корисна річ, і якщо при перевірці на індексацію стався збій в роботі, вам не доведеться заново перевіряти майданчики, плагін просто почне перевірку з моменту, де він зупинився. Оптимальне значення – 12 годин.

Переходимо до вкладки «Перевірка в Google»

Можете поставити значення як у мене. Я особливо не користуюся перевіркою в Гуглі, так як всі сайти просуваються в першу чергу в Яндексі. Якщо ж ви просуваєте якісь проекти під Гугл, можна налаштувати за своїми спостереженнями, або відпишіть в коментарях, що до цієї вкладці потрібен докладний огляд, і я доповню, а поки ми не будемо загострювати увагу на цьому.

Вкладка «Параметри сторінки» найважливіша вкладка, яка вимагає ретельного огляду і налаштування для правильного відбору майданчиків перед покупкою.

Кількість сторінок сайту в індексі. Я ставлю для Гугла 1, для Яндекса 11. Поясню чому. Якщо сайт під фільтром в Google у нього зазвичай випадають з індексу сторінки, тому відразу варто прибирати майданчики неиндексируемые в цьому пошуковику. Для Яндекса 11 бо…всім нам відомі АГС-17 і АГС-30, яскравою ознакою яких є выкидывание з пошукового індексу сторінок підозрілих сайтів, зазвичай в таких сайтів в індексі до 10 сторінок. Нам не потрібні підозрілі сайти – їм місце в ГБЛ (глобальний чорний список).

Кількість зовнішніх посилань на куплених сторінках [ВС]. Всім нам відомо, що чим більше на сторінці вихідних, тим меншу вагу передає кожне посилання. Звичайно, добре б, якщо ця кількість була не більше 2, а в ідеалі 1, але в нинішніх умовах це складно. По-перше, таких майданчиків набагато менше, по-друге, це тягне за собою серйозне збільшення бюджету. Цілком оптимально ставити значення 4. Багато, але в режимі економії саме те. Так само я ставлю галочку напроти пункту «відзначати недоступні сторінки». Це те ж саме, що купувати кота в мішку. Краще скасувати покупку, дивись, потім буде доступно і подивимося, що всередині.

Параметри сторінок донора. Мабуть, найбільш спірний пункт настройки, у кожного оптимізатора свій погляд на речі, свій критерій якості майданчика, я теж налаштовував за своїм досвідом і спостереженнями.

Ставимо галочку напроти пункту з обсягом тексту, а в полі пишемо 1800 символів. Чому потрібна ця галочка і чому таке значення? Нам не потрібні майданчики на яких мало тексту, до таких можуть ставитися сторінки контактів, сторінки профілів користувачів, сторінки галерей (самі знаєте як Яндекс до них відноситься) та інші службові і непотрібні сторінки. Нам потрібні сторінки з контентом, і не огризком якимось, а більш чи менш нормальним текстом, для того і ставимо 1800 символів (не забуваємо галочку напроти пункту, не враховувати анкор посилань), це дозволить відбирати сторінки з чистим текстом необхідного розміру.

Я не люблю сторінки, на яких багато внутрішніх посилань, такі сторінки – ознака сателіта, головною метою якого набрати максимум сторінок 2 і 3 рівнів і відповідно продати їх, наплювавши на якість. Це хоч якось вбереже нас від покупки «дірявих сторінок». Ну і на додаток до всього – чим більше посилань на сторінку, тим менше її вагу, навіть якщо посилання внутрішні.

Ще раз про пункті «Не враховувати анкор посилань при розрахунку обсягу тексту». Це невелика підстрахування від покупки сторінок, які є картою сайту і не містять нічого, крім посилань.

Ну от, готово, налаштування ми закінчили. Пора переходити до польових випробувань.

Заходимо в свій аккаунт в Sape. Бачимо, що автофільтр купив нам посилання, натискаємо на перегляд заявок. До РЕЧІ. Коли виставляємо автофільтр на покупку, необхідно включати напівавтоматичний режим, щоб схвалювати або не схвалювати майданчики самим. Натискаємо на «нові заявки» і бачимо перед собою список майданчиків. Не буду лити зайву воду – просто натискаємо на дві кнопки, YP і ВС. Бачимо повідомлення у правому куті, що перевірка розпочата.

Можете слідкувати за процесом, а можете йти робити свої справи – плагін зробить все за нас!

Коли закінчиться перевірка, прокручуємо сторінку в самий низ, у випадаючому списку вибираємо «Скасувати розміщення» і натискаємо ОК. Все сміття відвалився, залишилися тільки майданчики, які відповідають нашим критеріям. Клікаємо на чекбокс близько «виділити все / інвертувати» в випадаючому списку вибираємо «Підтвердити розміщення» і тиснемо ОК. Хороші майданчики куплені. Чекаємо наступного обходу роботом Сапи вашого облікового запису і закупівлі наступної партії.
Основна частина розповіді про виборі та купівлі якісних донорів закінчена. Але це, звичайно, ще не все.

Фішки, тонкощі і секрети роботи з плагіном і Sape від АлаичЪ’а

  • Після перевірки майданчиків на предмет якості залишається занадто мало хороших. За спостереженнями – це 5-10%, іноді менше. Бо на це в першу чергу варто звернути увагу, просто ставимо по фільтрам покупку за формулою N*7, де N – число посилань, яке необхідно придбати. Але знайте міру 😉
  • Sape купує посилання по автофильтру кілька разів в день, залізно купує вранці і ввечері. Іноді може і 4-5 рази на день купити. З огляду на це в попередньому пункті множимо на 7, а не на 10 або 15. Принцип простий: сапа купила вранці 1000 посилань, з них викинули 930, залишили і придбали тільки 70. Значить другий раз в день сапа купить 930 посилань, з них викинули 880, а 50 купили… Принцип, думаю, зрозумілий.
  • Перевірка майданчиків плагіном може йти в багатопотоковому режимі. Тобто, відкриваємо в різних вікнах (не вкладках) браузера майданчика до перевірки і запускаємо перевірку в кожному вікні, в результаті швидкість зростає в n разів 😉 Головне не перестарайтеся, знайдіть для себе оптимальний варіант, в залежності від ширини каналу і продуктивності комп’ютера.
  • Перевірка фільтром ВС жере дуже багато потужності. В результаті при перевірці у вас буде гальмувати браузер порядком навіть на потужній системі. Наприклад, на моєму Acer Aspire 5920G з Core2Duo T7500, 4gb RAM гальмує. Схильний думати, що залежить меншою мірою від компа, а більшою від оптимізації розподілу ресурсів самим браузером. Якщо дивитися навантаження на процесор при перевірці, то видно, що перше ядро процесора завантажене на 100%, а друга відпочиває, завантаження не вище 10-15% при тому, що відкрито ще багато інших додатків. В багатопотоковому режимі звертайте на це увагу.
  • Чим більше майданчиків перевіряється в одному вікні, тим повільніше йде перевірка. Зрозумійте правильно. Це не означає, що якщо перевірка 10 майданчиків займе 10сек, а перевірка 100 займе 100сек. Перевірка 100 майданчиків може зайняти, наприклад, 250сек. (Числа тут наведено для прикладу, на істину не претендують). Так що відкривайте в одному вікні перевірки не більше 500 майданчиків. Оптимальна швидкість і не треба по десять разів вікна заново відкривати.

Ось і все на сьогодні, дуже сподіваюся, що не втомив вас свої розповіддю. Планував цю статтю ще додати опис про те, як стежити за посиланнями після покупки, але це мабуть буде в наступній статті циклу про роботу з біржою Sape.

Чекаю ваших коментарів та відгуків.

Вкрай корисні публікації про Sape:
14 січня 2010. Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
25 січня 2010. Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
30 січня 2010. Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
10 лютого 2010. Sape – акцент на нові можливості автофильтров
5 березня 2010. Sape – про регіони в цифрах
13 травня 2010. Палю свій black list для Sape
19 травня 2010. Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
22 вересня 2010. Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
10 листопада 2010. Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр

З повагою, Олександр Алаєв