Привіт, друзі. Прямо з самого ранку вирішив підвести підсумки минулого дня конференції Optimization 2010, щоб не накладатися на сьогоднішнє продовження.
Ой, вибачте, напевно, варто сказати про те, що за конференція зараз проходить. Хоча це буде дуже дивно, якщо ви ще не в курсі. 11 листопада у Москві розпочалася дев’ята щорічна конференція «Пошукова оптимізація і просування сайтів в інтернеті», організована компанією «Ашманов і партнери» — Optimization 2010. Всі подробиці ви можете прочитати за посиланням, я лише хочу сказати, що це, мабуть, найсерйозніша і глобальна конференція про інтернет-маркетингу! Тут присутні представники найбільших гравців на інтернет ринку, це і представники провідних пошукових систем, і керівники великих seo-компаній, і творці різних сервісів для веб-майстрів і не тільки. Тут завжди гаряче обговорюються найбільш хвилюючі і нагальні проблеми, тенденції та шляхи розвитку.

На жаль, особисто бути присутнім на конференції я не зміг і стежив, як, напевно, багато хто з вас, за розвитком подій через Twitter-стрічку #ruseo2010. В цьому є і свої плюси – можна бути в курсі того, що відбувається одночасно в кількох залах.
У цьому пості я постарався вибрати для вас саму цікаву і корисну інформацію з усього потоку і відсортувати за категоріями, які я сам для себе визначив. Пропоную ознайомитися з цим прямо зараз!

Загальні тези:

  • У цивілізованих сферах заходу справді суцільний комплексний маркетинг.
  • Національні пошукові системи домінують в Китаї, Кореї та Росії.
  • Домінування національних пошукачів пов’язано з особливостями мови.
  • Пошуковики нічого не знають про соцмережі, а соцмережі – не мають успіху в пошуку.
  • Де платні посилання, там якісний сайт, там бізнес і вкладаються гроші. © Ашманов
  • Мистецтво оптимізатора — балансувати на грані між максимальною оптимізацією і накладенням фільтрів

Тези про Google:

  • Свій регіональний пошук повинен мати кожен місто Росії з населенням від 100 тис. жителів.
  • Про инстанте і контексті: до натискання юзером кнопки «пошук» показ оголошення не зараховується, CTR не падає.
  • Рекомендація Google: під кожну країну мати свій сайт.
  • Регіональність сайту визначається посиланнями.
  • Нехай ваш сайт, купує посилання, буде в топі, але не на першому місці.
  • Купуйте посилання з розумом!
  • Необхідність перерахунку Pagerank відпала.

Тези про Rambler:

  • Формула Рамблера змінюється раз на тиждень, щоб заплутати оптимізаторів 🙂
  • 0,1% користувачам Rambler підсовує видачу інших пошуковиків (для порівняння реакції юзерів і якості пошуку).
  • Rambler підвищує якість пошуку, щоб досягти мети — втрачати в місяць не більше 4% частки ринку.
  • Rambler не хоче бути схожим на інші пошуковики, але в той же час хоче рости як на 60% у рік.
  • Rambler покращує не релевантність, а клікабельність.
  • Конкурентні переваги Рамблера — вже давно не пошук.
  • Користувачі Rambler — це користувачі порталу. І вони іноді використовують пошук.
  • Rambler розкрив секрет пессимізації сайтів у видачі. (див. наступний пункт)
  • Rambler купує тисячі посилань і потім пессимизирует посилаються сайти 🙂
  • У мене зносить дах від ваших експериментів. (Ашманов представнику Рамблера)

Тези про Mail.ru:

  • Вертикальний пошук — це виявляється підмішування.
  • Mail.ru відкрито заявляє, що використовує в своєму пошуку подмесы скрізь, де тільки можна.
  • В Mail.ru кілька сотень регіонів (в основному по містах Росії).
  • Для індексації Mail.ru ставте лайки, лічильники і реєструйтеся в каталозі.
  • Реєстрація в каталозі mail.ru дозволяє вивести в сніпет на пошуку лого і руками складений опис.
  • Mail.ru буде розширювати кількість операторів пошуку і обіцяє це задокументувати.

Тези про Яндекс:

  • Наша частка зростає.
  • В Яндексі 1250 регіонів пошуку по Росії.
  • Яндекс зробив зарубіжний пошук, щоб користувач не йшов інші пошуковики.
  • Ключ до перемоги в якості пошуку Яндекса — найглибший аналіз мови.
  • Яндекс допоміг SEO-шників: переробив дзеркальник (він працює максимум 2 тижні), в збереженої копії показується дата.
  • Яндекс краще інших систем знаходить оригінали документів, знаходить більш 70% оригіналів текстів.
  • Тільки СДЛ. Жодних посилальних вибухів. © Садовський
  • Портянкам — ні, порно — ні, попандерам – ні, SEO-посиланнями ми теж говоримо немає. © Садовський
  • За інформаційним запитом внесок посилань низький, а за комерційним — знижується.
  • Якщо хтось намагається побудувати бізнес на SEO-посилання, не робіть цього — він скоро помре. © Садовський
  • У топ-20 факторів тільки 2 засновані на посиланнях. 2 роки тому їх було понад 50%.
  • Яндекс рекомендує творцям сайтів використовувати мікроформати: http://help.yandex.ru/webmaster/?id=1111670.
  • Як боротися з крадіями контенту? Попросіть прибрати статтю в ідеалі, або поставити посилання на ваш сайт. © Садовський
  • Поведінковий фактор, це не тупе кількість кліків. © Садовський
  • Клікабельність враховується пропорційно місцем (CTR).
  • Асессорская вибірка передує обробці результатів MatrixNet.
  • Детальніше про MatrixNet: http://company.yandex.ru/technology/matrixnet/.
  • Точність класифікації за геозависимости 90%.
  • Яндекс обіцяє вбити біржі посилань.
  • Покупні посилання ми як єдиний фактор для пессимізації не використовуємо. © Садовський
  • Продажні посилання скоро працювати не будуть, йде поступове відключення © Садовський
  • Ми караємо майданчики, які продають посилання. Але зовнішніми посиланнями нашкодити сайту не можна. Клієнти, запам’ятайте це!
  • Не менше 5% запитів до Яндексу від загального кол-ва роблять боти.
  • Більшість запитів в Рунеті накручені!
  • Яндекс уклав договори з основними соціальними мережами.

Тези про Юзабіліті

  • Дизайнерські «рюшечки» — це погано і заважає сприйняттю і пошуку потрібної інформації.
  • Якщо два різних користувача поставили один і той же питання, значить на сайті проблеми з юзабіліті.
  • Для оцінки юзабіліті не потрібні експерти, підійдуть будь 5-10 респондентів, але з чітко поставленим завданням.

Тези про Директе:

  • Спецрозміщення в Директе коштує дорожче, але призводить користувачів з більшою в 3 рази конверсією, порівнюючи з гарантією.
  • 1/3 користувачів Яндекса взагалі не клікають по оголошеннях Я. Директ.

Цікаві посилання:
Чого побоюються пошуковики
Живіть складанням семантичних слів
Якість пошуку в Google: завдання й рішення
Ринок пошуку та інтернет-маркетингу
Про стратегії просування в умовах, коли пошукові системи можуть враховувати тисячі факторів для розрахунку ранжирування

Це все, що було цікавого і корисного в перший день конференції. Хоча краще сказати, що це все, чим вирішили поділитися з нами відвідувачі конференції, за що їм величезне спасибі!

Через годину-півтора почнеться програма другого дня, я так само буду за нею стежити і завтра сформую подібний пост. Будьте на зв’язку і не пропустіть найцікавіше. А в коментарях можете залишати свої думки і обговорювати нові тренди.

З повагою, Олександр Алаєв