Пошуковики знаходять ключові слова у різних елементах сторінки і використовують їх для визначення того, чи буде ця сторінка ранжируватися у видачі за цими ключовими словами. Належне використання ключових слів гарантує, що ваша сторінка потрапить в індекс за специфічними запитами, але зовсім не гарантує, що ваша сторінка буде добре ранжируватися у видачі. Популярність чи авторитетність сайту – це важливий момент, який допомагає при ранжируванні.

Кожна сторінка повинна мати хороший і правильний набір ключових слів. Не варто оптимізувати одну сторінку під велику кількість ключових слів, а саме, більше 3-5 слів. Так само ці ключевики повинні бути пов’язані з іншими словами на сторінці.

Необхідно сфокусуватися на хорошому контенті, у першу чергу, а не забивати хороший текст ключовими словами в збиток відвідувачам. Природне використання вкрай важливо, адже пошукові системи бачать всі ключові слова і не обов’язково, що їх бачать відвідувачі. Контент тягне за собою конверсію та продажу…тому пишіть гарні тексти!
І все ж…

Як найбільш ефективно використовувати ключові слова для SEO

  • Домен – домен містить ключове слово – це прекрасно. Якщо ні, то все одно це нормально. Необхідно упевнитися, що домен зареєстровано більше 10 років тому, і Google визнає, що це не спам-сайт, а зроблений для людини. Насправді дата реєстрації домену — це поширений seo-міф!
  • Заголовок/Title головної сторінки – переконайтеся в тому, що на головній сторінці крім назви компанії/сайту є декілька ключових слів, які описують вашу діяльність.
  • Заголовок/Title на інших сторінках – кожна сторінка повинна мати свій унікальний заголовок, який містить ключові слова, на які орієнтовано зміст цієї сторінки.
  • Підзаголовки H1-H6. Це стосується html-розмітки. Існують спеціальні теги h1, h2, h3 … h6, що означають певну важливість виділеного фрагмента тексту. Пошукові системи звертають на це увагу. Важливо не забути цей момент при оформленні сторінки та оптимізації ключових слів на сторінці. Для блогів: використовуйте ключові слова в заголовку поста, і уникайте використання тегів h1, h2, h3 в сайдбарі.
  • Виділення жирним – виділяйте ключові слова на сторінці жирним текстом, щоб на них звертали увагу. Але робіть це так, щоб це не дратувало відвідувачів.
  • Альтернативний текст і опис в зображеннях – теги alt і description. Використання зображень на сторінках сайту дуже важливо і корисно. Але не забувайте ефективно використовувати ці зображення, заповнивши відповідні теги alt і description, включивши туди ключові фрази. Адже ваша CMS це дозволяє?
  • Внутрішні посилання – якщо ви згадуєте у своїх текстах інші сторінки вашого сайту, слід переконатися, що ви робите правильні тексти посилань і прописуєте заголовків (title) для них. Ось, наприклад:
    <a href=“domain.com/myotherpage.html” title=“Ключове слово”>Ще ключові слова</a>

    Ще ключові слова

    Уникайте таких анкорів як: «Далі», «Читати продовження» і т. д.

  • Перші слова в тексті – перші слова на вашій сторінці або пості повинні містити ключові слова, що релевантні змістом сторінки і по яким ви хочете просувати цю сторінку.
  • Початок сторінки – пошуковики дивляться сторінку і аналізують її вміст зверху вниз. І тому верх сторінки найбільш важливий і повинен містити найбільш важливий контент, а низ менш важливий. Якщо у вас колоночное будова сторінки, переконайтеся що html-код побудований так, що основний текст сторінки знаходиться вище, ніж інший вміст, наприклад, сайдбар.
  • Щільність ключових слів – скільки ключових слів повинно бути на сторінці? В першу чергу, в контенті важлива природність використання ключових слів, тому не варто вживати більше 4-5 ключових слів на сторінці, що містить 250+ слів.
  • Якщо ви поставити де-небудь зовнішні посилання на ваш сайт з потрібними ключовими словами, то це чудово! Але цей пост про використання ключових слів всередині і в рамках сайту.

    Джерело: Блог “Marketing Technology” розмірковує про онлайн-маркетингу, соціальних медіа, пошуковому маркетингу, блоггинге, email-маркетингу, Твіттері і аналітиці.
    Джерело: 10 Rules of Usage for Keyword Search Engine Optimization.

    Вітається будь-яка обґрунтована критика в коментарях. Всі ми розуміємо, що алгоритми роботи пошукових систем постійно змінюються, і не варто сприймати піст як істину в усі часи. Тим не менш, використовуючи ці поради, ви ніколи не нашкодите своєму сайту та seo-оптимізації, навпаки, тільки допоможете. Тільки не перестарайтеся, а то отримаєте прямо протилежний результат! Втратите відвідувачів, пропустіть вигоду, знизите конверсію і впадете в очах пошукових систем!

    З повагою, Олександр Алаєв