Веселого дня, друзі! Вітаю з чудовим днем – 1 квітня. Ви вже пораділи тому, що «Я — перший»? Ммм? І я перший, і ти перший, і всі ми перші сьогодні! Позитив нам дарують з усіх боків. А ще сьогодні означає, що закінчився березень, цілий місяць, протягом якого велася робота, ставилися експерименти, що робилися дослідження. Одним із досліджень було вирахувати, а наскільки ефективний дайджест своїх блого-постів на різних ресурсах для вебмайстрів: спільнотах, соц. мережах, форумах. І таки так, я зробив це, і тепер можу розкрити карти перед вами, мої читачі.
Сьогодні я розповім про те, де і як найефективніше розміщувати свої анонси, розповім про нюанси і хитрощі. Буде цікаво.
Всього за березень я написав на блозі 18 постів. Дуже хороша цифра, я вважаю, в середньому це навіть більше ніж один пост в два дні. Велика частина постів отримала анонс в дайджестах. Якщо б я рекламував всі пости, ефект був би більше, але не кожен пост варто висвітлювати широкому загалу, а лише найкращі і корисні, інші нехай залишаються вашим постійним читачам і передплатникам.
Але не буду лити воду, перейдемо відразу до справи. Протягом березня я анонсував пости у всіх відомих мені соц. мережах і форумах. Ось список:
Форуми: talk.maulnet.ru, bgtalk.ru, armadaboard.com, bloggers.su, webmasters.ru, mmgp.ru
Соц. мережі: grabr.ru, webice.ru, community-seo.ru, webdigg.ru, showblogs.ru, www.kohtekct.ru, uzeit.ru, webfairy.ru, seomaster.name
Місця, які мені відомі, але в них не анонсувався з різних причин:
blogistica.ru – дуже хотілося пробитися, але реєстрація закрита, саппорт мовчить.
goldenseo.ru (форум), web20.su/forum (форум), gameover.by (форум), 4seo.biz (форум), make4you.net (форум), seominds.ru (соціалка, реєстрація закрита, саппорт мовчить), korica.info (соціалка, а ще на неї антивірус лається) — ще або вже не актуальні із-за низької відвідуваності та ефективності.
Ще один дуже ефективний спосіб розповісти про своїх постах – публікація в тематичних спільнотах ЖЖ. У цьому місяці я туди нічого не відправляв, так і минулого місяця. Останні публікації були в січні, але досі йде стабільний трафік в 200 чоловік щомісяця.
Twitter – не знаю, відносити до соціалкам чи ні, але трафік з нього у мене не великий на даний момент, 83 людини у березні. Але це в 2 рази більше ніж у лютому, а все попереду!
Давайте все це подивимося на таблиці статистики від LiveInternet

Дуже радує зростання за всіма напрямами. Але так і повинно бути при правильній стратегії розкрутки блогу. До того ж відвідуваність всіх ресурсів збільшується, а значить і трафік теж. Приємно це усвідомлювати, але головне, щоб це усвідомлювали і творці ресурсів і постійно їх поліпшували.
Тепер хочеться окремо зупинитися на кожному об’єкті дослідження
talk.maulnet.ru – лідер хіт-параду. 468 переходів за березень. Чудовий форум, досить доброзичливий народ, є, звичайно, екземпляри, але в цілому дуже гарне враження. З мінусів – закрита реєстрація, але можна без проблем отримати инват. Я отримав свій ще в 2009 році від самого Данила. Дерзайте, воно того варто.
grabr.ru – соціальна мережа, створена відомим Димком. Лідер серед соціальних мереж для вебмайстрів. 360 переходів. Хороший трафік, але і дуже велика плинність, не встигнеш опублікувати анонс, як він тут же виявляється надлишковим на другу сторінку іншими анонсами. Варто грамотно вибирати час постінга. У годину-пік можна отримати максимум трафіку і навіть не буде шкода, що анонс виїхав з першої сторінки. Я роблю саме так. Вибираю час між 12 і 14 годинами по Москві. Так само не зайвим буде вибитися в кращі статті, вони відображаються у правій колонці, ТОП 5.
webice.ru – соціальна мережа, розвивається дуже високими темпами, і, я думаю, в наступний місяць вийде в лідери, обігнавши grabr.ru. Хороший трафік, плинність набагато менше, тому що кожен анонс проходить модерацію і якщо ви оформили його не дуже добре, то можете забути про його публікацію на головній. Картинка, анонс 350-700 символів і 3 ключові фрази – ось що потрібно для успіху.
bgtalk.ru – молодий форум, за словами творця (Сергій Токарєв) призначений спеціально для блогерів. Мирна, доброзичлива обстановка. Раніше я там проявляв активність, але потім набридло, та й часу не вистачає. Гарне місце для анонсування своїх постів.
armadaboard.com – великий серйозний форум, зі своїми заморочками і глюками. Трафік середній і то, ймовірно, з-за хорошій відвідуваності ресурсу. У користувачів імунітет до дайджесту. За словами постійних користувачів, блогерів з їх анонсами там не люблять; дуже хочуть, щоб розділ «Дайджест» видалили.
community-seo.ru – ще одна соціалка для вебмайстрів. Трафік низький. Віддача від анонсів маленька, якщо ваш анонс не потрапив на головну сторінку трафік нульовий. Єдиний спосіб відрізати частину аудиторії – потрапити всіма правдами і неправдами на головну сторінку. А там ваші анонси можуть висіти тижнями і навіть місяцями. Але навіть це не дає бажаного ефекту. Моя думка – проект вмирає.
bloggers.su – Зовсім новий форум. З’явився в кінці лютого – початку березня. Поки набирає обертів. Але відчуття, що далеко не поїде. Аудиторія – блогери-початківці. Коли переростуть з новачків, будуть сидіти на інших ресурсах. Особисто я б зробив так. З мінусів – дитячий дизайн, юзабіліті страждає, багато фішок не реалізовано та інші дрібні недоліки. З плюсів – нестандартний підхід, хоча саме з нього випливає більшість мінусів. Дайджест мало хто читає, всі варяться у власному соку.
webmasters.ru – грандіозний стартап, розробники вище всяких похвал. Красиво, зручно, цікаві фішки. Але дайджест не потрібен нікому взагалі, ефективність мінімальна. Всі, мабуть, зайняті набиванням балів, щоб виграти один з масвоок’и ів та інших призів. І так, цей форум мені не подобається. Чому? Не знаю, просто не подобається і все тут.
webdigg.ru – соціальна мережа від дуже шанованої мною людини AlexPro (або Бомж Без Коліс, як вам більше подобається). Саша зробив багато хороших сервісів, один його блог чого вартий. Хоч і трафік йде невеликий, але я буду користуватися цією соціалкою і в майбутньому. Саша, респект!
mmgp.ru – великий форум – великі проблеми. І дайджест відвідувачів найменше цікавить. Для дайджесту не годиться. Ніхто не спілкується у цьому розділі. Зате посилання добре і швидко індексуються.
showblogs.ru – чергова соціальна мережа, яку знають не так багато людей. Мало відвідувачів = мало трафіку. Зате публікувати простіше простого, справа 10 секунд.
Про все інше міркувати сенсу не бачу, не варто воно того, щоб навіть час на публікацію витрачати. Хоча якщо вам життєво необхідні півтора відвідувача в день, то можете спробувати.
І ще кілька загальних рекомендацій, які треба застосовувати скрізь
Робіть цікаві заголовки.
Пишіть якісне опис, який змусить натиснути на посилання.
Не забувайте про картинки.
Просіть друзів голосувати за ваші анонси, це допоможе вибитися в лідери і отримати більше трафіку.
На формах, залишивши анонс, не забувайте про нього, тих, хто так робить, не люблять. Якщо у когось виникають питання – відповідайте в темі, це дасть додатковий трафік і вас не вважатимуть за робота.
Може бути, у вас є, що додати до цього? Відпишіться в коментарях.
Висновок
Ось я і розкрив карти, тепер і ви знаєте, де і скільки трафіку можна збирати. І це не межа, все залежить тільки від вашої роботи. Оцінку своїй роботі я дав добре (або 4 за 5-бальною шкалою). Я не намагався вичавити максимум трафіку будь-якими шляхами. Але докладе зусиль теж не мало. Працюйте і ще раз працюйте, друзі.
Ну а наостанок моя фірмова фішка — красива діаграма, на якій мені задають багато питань. Якщо і цього разу кілька людей запитають, як вбудувати в WP таку штуку, то я вже точно напишу пост про це. А поки що дивимося:
Чекаю ваших коментарів, побажань і питань. І будь ласка, зробіть ретвіт, і вдячності моїй не буде меж!
З повагою, Олександр Алаєв