Привіт, друзі. Продовжуємо публікацію кейсів, цього разу ви дізнаєтесь, як можна ефективно просувати сайт по доставці квітів, на прикладі нашого клієнта з Краснодара.
Так вийшло, що квіткова тематика найпопулярніша серед наших клієнтів – вже штук 10 магазинів просуваємо з різних міст і навіть країн. Через тиждень я поділюся з вами кейсом по налаштуванню контекстної реклами для квіткового магазину, а сьогодні про SEO!
Олена – вона у нас спец по квітам і веде всіх клієнтів по даній тематиці – заїла даний пост, так що передаю їй слово.
Адреса сайту: https://krasnodarflora.ru/
Тематика: Доставка квітів
Регіон просування: Краснодар
Цілі:
- Збільшення трафіку з пошукових систем
- Максимально широкий семантичний охоплення,
- Зробити сайт максимально зручним для користувачів.
Проблеми сайту та шляхи їх вирішення
Технічна оптимізація
На початок просування на сайті були присутні багато технічних помилок.
Технічний аудит проводився за допомогою програми ComparseR. До речі, у нас є інструкція про те, як зробити SEO аудит сайту самостійно.
Роботи, виконані в рамках технічної оптимізації:
Наприклад: всі посилання з футера були проставлені некоректно і вели на неіснуючі сторінки.
Всі заголовки h1 містили в собі атрибути: color, font-size та ін.
- Усунення дублів h1,
- Усунення дублів title.
- До індексації були відкриті всі цільові сторінки robots.txt,
- Вказана коректна директива Sitemap,
- Закриті від індексації всі системні розділи, форми, параметри, рекламні мітки,
- Закриті від індексації все сортування,
- Відкриті для індексації необхідні для пошукових систем зображення, скрипти та стилі.
- Прибрано дублювання h1 в title,
- Підключення модуля: SEO Розумного фільтра для опрацювання фільтрів,
- Усунення дублюючих текстів категорій на сторінках фільтрів.
Оптимізація заголовків
Оптимізація заголовків title:
Приведення всіх заголовків до виду: Основний просувний ключ + придбати +регіон +назва компанії
Коригування заголовків h1:
Додавання основного просувається ключа
Рекомендуємо до прочитання детальну інструкцію як правильно заповнювати title і оптимізувати його.
Переїзд на https
Переїзд проходив за планом *:
* У зв’язку з тим, що параметр Host більше не актуальний в Яндекс, не стали згадувати його в плані вище, щоб не збивати з пантелику новачків.
Оптимізація сайту під мобільні типи пристроїв
- Меню було винесено в блок що згортається,
- Налаштування коректного відображення товарів:



Опрацювання структури
Робота з фільтрами
- опрацювання мета-тегів,
- наповнення товарами,
- текстова оптимізація (не скрізь і за необхідності),
- перелінковка сторінок seo-фільтрів з розділами.
Результат впровадження фільтрів, кожний з яких був оптимізований під відповідний кластер пошукових запитів по всім товарним групам:
Про те, як робити правильну перелінковку для інтернет-магазинів і каталогів.
Опрацювання юзабіліті і комерційних чинників ранжирування








Майбутні роботи по сайту
- Детальне опрацювання карток товарів,
- Поліпшення юзабіліті і продовження роботи з комерційними факторами,
- Робота над розширенням структури.
Результати робіт
А тепер найприємніше, на мій погляд – результат нашої роботи 🙂
Трафік з пошукових систем:
Порівняння сегментів:
Загальне зростання трафіку в свята, в порівнянні з 2017 роком:
14.02.17. 1 124 відвідування з пошукових систем
14.02.18. 2 038 відвідувань з пошукових систем
08.03.17. 2 053 відвідування з пошукових систем
08.03.18. 3 631 відвідування з пошукових систем
Зовсім трохи статистики з Топвизора:
На цьому все, дорогі друзі!
Якщо у вас з’являться якісь питання, сміливо задавайте їх у коментарях. Якщо вам цікаво дізнатися якусь додаткову інформацію по кейсу або сайту, теж питайте, ми додамо її в пост, якщо це не таємно, звичайно 🙂
А наступний пост у нас буде про контекст для доставки квітів на прикладі відразу двох сайтів – опт і роздріб.
До зв’язку!
З повагою, Олександр Алаєв