Одна з найважливіших проблем SEO полягає в постійному нерозумінні його ролі у збільшенні трафіку вашого веб-сайту. Особливо це стосується великих організацій, у яких вище керівництво не знайоме з SEO і не розуміє, як це працює. Необізнані топ-менеджери легко можуть приймати рішення, катастрофічність з точки зору SEO.

В результаті припускаються такі типові помилки:

1. Початок роботи з затримкою

Навіть організації, які інформовані про важливість SEO, схильні починати роботу в цьому напрямку занадто пізно. Люди, що працюють в цих організаціях, можуть вважати, що SEO – це щось на зразок вибору ключових слів і копірайтингу, але не враховують, що SEO також грає ключову роль в технічній реалізації. Головне, що потрібно запам’ятати в зв’язку з цим: простіше зробити правильно з першого разу, ніж переробляти все потім.

2. Вибір неправильно системи управління контентом (CMS)

На жаль, багато CMS не мають навіть базових характеристик SEO, наприклад, можливість вказівки title, заголовків сторінок і текстів посилань (анкорів). Інші системи управління контентом можуть мати ці характеристики, але можуть бути нелюбовні до пошуковим роботам або ж створювати дубльований контент.

3. Використання недружніх до пошукачів методів при розробці сайту

Іноді керівники з маркетингу наполягають на використанні флеш-файлів на всьому сайті. Пошукові системи просунулися щодо розуміння контенту всередині флеш-файлів, але все ж вони працюють з ними гірше, ніж з традиційними HTML-сторінками. Необдумано можна навіть повністю блокувати роботів пошукових систем, наприклад, якщо використовувати посилань в JavaScript, які не підтримує робот.

4. Дублювання контенту

Існує багато способів створення дубльованого контенту, наприклад, створення сторінок для друку або посилання на сторінки сайту з різними URL (наприклад, www.example.com і www.example.com/index.html)

5. Відсутність постійного редиректа (301 Permanent Redirect)

Багато сайтів дозволяють http://example.com і http://www.example.com існувати без 301 редіректу однієї сторінки до іншої. Фактично, цей приклад належить до проблеми дублювання контенту, але він заслуговує окремого розгляду. Рідше зустрічається ситуація, коли допускається співіснування http://www.example.com і https://www.example.com.

6. Псевдо-дублювання контенту

Одним із прикладів такої ситуації є каталог прдукции, пропонує здійснити замовлення з різними варіантами сортування (наприклад, каталог взуття, що дозволяє сортувати список за ціною, кольором або розміром). Для користувача контент на всіх цих сторінках буде різним, а для пошукової системи – немає, оскільки на сторінці будуть міститися одні і ті ж елементи тексту.

7. Сторінки з малою кількістю контенту

Багато сайтів мають сторінки, в яких міститься дуже мало інформації. Може бути так, що користувач при цьому бачить на сторінці багато контенту, зокрема, якщо на сторінці містяться зображення продукції, а також базова інформація, наприклад, ціна. Тим не менш, якщо єдине, що відрізняє одну сторінку від інших подібних сторінок з продукцією, це назва, заголовки і ціна, то сторінка буде вважатися або низькоякісної, або дубльованої.

8. Неправильна внутрішня оптимізація (перелінковка)

Величезна кількість сайтів досі використовують посилання, типу «натисніть сюди» або «більше інформації» в якості анкора на внутрішні сторінки. Це велике упущення по відношенню до пошукової системи, яка не дає зрозуміти, що ж міститься на сторінці куди веде це посилання.

9. Переоптімізірованниє сторінки

Іноді люди заходять занадто далеко в оптимізації сайту. Вони починають створювати сторінки, перенасичені ключовими словами в спробах підвищити релевантність сайту. Це відразу ж негативно позначається на ставленні користувачів, в результаті чого знижується показник ефективності і стає менше бажаючих розмістити на інших сайтах посилання на ваш сайт.

Інший сигнал тривоги – якщо ви чуєте, що люди говорять про «SEO-копірайтинг». Це знак того, що автор контенту думає про пошукових системах, а не про користувачів, що може вилитися в серйозні проблеми для вас. Практично завжди краще мати копірайтера, налаштованого на створення якісного контенту, але при цьому контролюючого заголовок статті, щоб забезпечити наявність у ньому ключового слова.

10. Відмова від вкладення коштів у просування сайту

Багато організацій вважають, що робота закінчена після запуску сайту. Вони не усвідомлюють, що веб-сайт потребує просування, точно так само, як і інші товари та послуги. Вхідні зовнішні посилання (і в майбутньому інші посилання на ваш веб-сайт, компанію, продукцію в Інтернеті) – це головні важелі, які використовують пошукові системи при визначенні релевантних сайтів за певним пошуковим запитом.

Висновок. Кращий спосіб запобігти такі наслідки – отримати відповідні знання. Допоможіть своєму вищому керівництву зрозуміти, що SEO – дуже значущий для них механізм.

Якщо вам потрібна допомога, найміть фахівця з SEO, який буде робити роботу за вас. Коли вище керівництво зрозуміє наслідки своїх рішень для розвитку бізнесу, воно буде приймати набагато більш ефективні рішення щодо веб-сайтів і SEO.

Джерело: Журнал “Search Engine Watch” публікує поради та інформацію про пошук в інтернеті, аналізує пошукові технології і допомагає вебмайстрам вдосконалювати свої сайти в плані пошукової оптимізації.
Джерело: 10 Common SEO Mistakes.

А ось і коментар від мене особисто.
Спробую адаптувати ці поради під наші блоги:

1. Перш ніж запустити сайт/блог, не протупите з подальшим планом дій, постарайтеся продумати до дрібниць все на етапі розробки на локальному сервері.

2. Вибирайте правильну CMS. Для блогу раджу WordPress, для сайту рекомендую DataLife Engine (DLE).

3. Я взагалі не любитель флеша, не використовую його взагалі. Зайва вага для сторінки — це найменша неприємність.

4. Дублювання контенту, одна з найбільш неприятнейших речей. Краще вже відразу, при створенні сайту підготувати robots.txt так, щоб в індекс потрапляло мінімум сторінок, але цільових. Наприклад, для WP бажано в індексі залишати тільки пости і статичні сторінки. Як правильно налаштувати роботс для WP написано дуже багато статей. На крайній випадок можете подивитися як robots.txt прописаний у мене — http://alaev.info/robots.txt.

5. Для яндекса краще прописати в тому ж роботсе директиву Host:. А взагалі, наскільки я знаю, ця проблема зараз не стоїть гостро в движках, там все за нас вирішили. Але якщо що, завжди можна зробити перманентний через редирект .htaccess

6. Ну цей пункт без коментарів.

7. Хлопці, просто пишіть гарні пости, і тоді ця проблема вас не зачепить ніколи.

8. Я думаю тут теж все зрозуміло. Внутрішня оптимізація вкрай важлива річ, про неї не можна забувати ні в якому разі. Так само для блогів дуже корисний плагін WordPress Related Posts, який виводить пости, релевантні цього, в кінці публікації. Як для пошукачів, так і для ваших відвідувачів буде дуже важливо.

9. Переоптімізація — підступна штука, яку повною мірою всі змогли відчути після впровадження Снєжинська. Так що якщо раптом по якомусь із запитів у видачі релевантної стала не та сторінка, яку ви просуваєте терміново зверніть увагу.

10. Це, мабуть, самий суперечливий пункт. Хоча сперечатися сенсу не бачу — вкладатися треба завжди, якщо хочете отримати віддачу. Звичайно, дещо чого можна домогтися безкоштовними методами, але як швидко це вийде? Так що задумайтеся, чи варто виводити відразу всі гроші, зароблені на блозі, щоб попити пивка з друзями! Краще вкласти їх у просування і рекламу, щоб через місяць отримати в три рази більше!

Ну, ось і все. Дорогі читачі, прошу зробити ретвіт посту, ну і, звичайно, залишити свій коментар. До речі, всіх ретвитнувших запис, я зафоловлю, якщо ще не зафоловил.

PS Це друга стаття в моєму перекладі з TOP50, найближчим часом я викладу отсавшиеся 8 перекладів. Обов’язково підписуйтесь на оновлення через RSS або e-mail, щоб бути в курсі.

PPS А я одружуся, якщо хто ще не в курсі цією радісною для мене новини. Привітання ще приймаються.

З повагою, Олександр Алаєв