Привіт, друзі! Нещодавно я обіцяв вам публікацію кейсів з нашої студії, і виявилося, що публікуватися хочуть не тільки хлопці, які займаються SEO-просування, але й відділ контексту!
Напевно, не всі з вас знають, що ми (я зараз говорю про мою дружню команду «АлаичЪ і Ко») є не тільки самими крутими сеошниками в Краснодарі, але і крутими фахівцями з контексту. Тому сьогодні я представлю вам нехай і жартівливий, але все ж кейс по налаштуванню контекстної реклами для зоомагазину «Кормоглот». Хлопці попросили приурочити його до всесвітнього дня котів – 8 серпня.
От уже ніколи не думав, що буду щось у себе на блозі публікувати про котиків! Але Олеся їх дуже любить, тому передаю їй слово.
Привіт. Мене звуть Олеся, я керівник відділу реклами. Коли я прийшла працювати в «АлаичЪ і Ко» в 2016 році, мені почали показувати, як працювати в CRM-системі, де ведуться всі проекти і клієнти. Послуга з контексту у нас чомусь була записана як «Котекст». Я про це повідомила Саші, на що він сказав: «Котекст — від слова котики». Ну так, все логічно 🙂
Як написано на нашому сайті – контекстна реклама схожа на мрію! Контекст для нас — це не нудний процес, тому що це феечки, котики, Шухард, аналітика.
8 серпня – це всесвітній день кішок
І це привід описати наш досвід ведення рекламної кампанії для інтернет-магазину для тварин «Кормоглот».
Цим проектом займалася моя колега Варвара з жовтня до лютого 2017 2018 року. Не довго, але так буває, коли зібрана вся семантика і підібраний список мінус-слів.
Варвара знає про цієї тематики багато, так як вона сама – цільова аудиторія (часто замовляє корму в інтернет-магазинах для своєї собаки).
Коли до нас приходить клієнт на контекст, ми першою справою проводимо аудит сайту (не технічний, як в seo, а юзабіліті-аудит), щоб постаратися виправити вузькі місця, які можуть знижувати конверсію, ще до запуску рекламної кампанії. В даному випадку у клієнта була складна форма замовлення, тому ми одразу повідомили, що і як потрібно покращити. З сумного варто відзначити, що далеко не всі клієнти і далеко не завжди впроваджують правки повністю або частково зі словами «а, і так зійде, я вас попросив рекламу налаштувати, а не мудрувати, тут все нормально». Так що якщо будете дивитися раптом сайт, майте це на увазі 🙂
Ще порада: після запуску РК має сенс періодично заходити в вебвізор і переглядати поведінку відвідувачів, окремо тих, хто скоїв цільове дію і окремо тих, хто не дійшов до мети. Ми таке практикуємо.
Отже, що ми робили:
- Поліпшили кошик та форму заявки
- Поставили цілі в Яндекс Метриці
- Зібрали семантику за кормів для котиків (ну, зрозуміло!)
- Окрім цього зібрали всю семантику з прямим попитом з фразами: зоомагазин, магазин для тварин, корми для собак, корми для гризунів. По маркам всіх кормів, які малися на сайті. Збирали з частотністю до 1.
- Крім цього були зібрані інтернет-магазини конкурентів.
- Написали тексти для реклами на пошуку під кожен напрямок:
- Створили РМЯ тизери і ретаргет. Під кожен розділ свої тексти і картинки. Ось приклади з котиками:
- І для Google реклами на пошуку:
Реклама запускалася тільки з Краснодару.
З 14.10 до 31.10 ми запустили рекламу в Яндекс Директе на пошуку і РМЯ.
З 27.10 ми запустили рекламу в Google. Створили пошукові кампанії та КМС (медійна мережа). Але надалі КМС відключили.
У другому місяці ми:
- Збільшили семантику за кормів,
- Додали семантику по наповнювачам і аксесуарів для котиків,
- Відключили РМЯ тизери (так як вони не давали заявок),
- Налаштували ретаргет за сегментами. Тут окремо виділили тих, хто вже замовляв на сайті 30 днів. Наша реклама нагадувала, що корм вже закінчується 🙂 Окремо на котиків і собачок.
- Визначили з клієнтом цілі на наступний місяць.
За період роботи отримали таку статистику:
Замовлень всього з реклами | 114 | 119 |
Замовлень з інших джерел | 274 | 336 |
Вартість заявки Яндекс | 338 | 169 |
Вартість заявки Google | 100 | 146 |
Середня вартість заявки | 219 | 157 |
Конверсійні фрази в цій тематиці:
- інтернет зоомагазин краснодар
- зоомагазин офіційний
- купити когтеточку
- переноска для собак краснодар
- корм для собак
- корм для кішок краснодар
- зоотовари
- купити корм для собак
- лежанка для собаки
- грандорф корм
- корм для кішок
- купити корм для кішок
- acana корм для собак
- наша марка для собак
Були й інші фрази, але тут ми вказали самі гарячі, для цієї тематики в нашому регіоні.
Які роботи проводилися щодня:
- Додавали нові мінус-слова. В Adwords перевіряємо вкладку пошукові запити, в Директе звіт про пошукові запити,
- Аналізували конкурентів за запитами (вибирали 10 кращих запитів по показам і конверсії),
- Перевіряли статус оголошень всіх розширень. В цій тематиці рідко щось не проходило модерацію (може тільки якийсь бренд кормів ми вказували в ключі, і його іноді відхиляли),
- Перевіряли посилання на сайті,
- Моніторили динаміку показів, кліків, вартості конверсій,
- Перевіряли наявність грошей на рахунку.
Які роботи проводилися раз в 2-3 дня:
- Проводили коригування ставок на основі вартості конверсій,
- Оцінювали динаміку витрат і конверсії,
- Оцінювали аномалії конверсії, кліки, покази і т. п. Бували дні, коли заявок з реклами не було, і ми перевіряли рекламну видачу або швидкість завантаження сайту, як себе вели користувачі (дивилися вебвізор);
- Оцінювали наявність помилок на сайті
- Перевіряли пройшли модерацію всі оголошення і швидкі посилання;
- Розподіляли бюджету між кампаніями або виставляли стратегії, якщо це було потрібно.
Які роботи проводилися кожен місяць:
- Вимикали слова із занадто високою вартістю конверсії,
- Вимикали слова з низьким показником якості або змінювали посадкову сторінку на іншу (це відноситься тільки до Google AdWords),
- Проводили оцінку з яких позицій приходить більше конверсій (це теж для Google)
- Дивилися поради від AdWords у вкладці «Оптимізація»,
- Підбирали нові мінус-слова в Пошукових запитах (для Google)
- Оцінювали ефективність реклами на різних пристроях;
- Оцінювали швидкість завантаження сайту на різних пристроях;
- Оцінювали ефективність реклами на різних операційних системах;
- Перевіряли динаміку KPI в розрізі декількох тижнів;
- Перевіряли відсоток показів для конверсійних кампаній;
- Перевіряли посилання і дод. посилання сайту з яких ведеться реклама. (Ми вивантажуємо всі посилання з оголошень, в тому числі і швидкі посилання, зберігаємо в эксельке і просимо seo-відділ перевірити їх на помилки програмою checktrust.ru або чим там 🙂
- Оцінювали ефективність реклами в розрізі 24/7;
- Налаштовували коригування ставок 24/7 (але в даному випадку ми просто стежили як користувачі вночі і у вихідні, охоплення не зменшували).
У нас у відділі є чек-листи для Яндекс Діректа і Google AdWords.
Багато проекти можна вести і розширювати дуже довго, а є такі проекти, які налаштуєш і все працює без спеціаліста з контексту. З цієї причини і клієнт пішов, сказавши “У мене все відмінно працює. Навіщо мені ви тепер?”. Довелося йому відповісти, що в наступний раз будемо налаштовувати погано, щоб не пішов 🙂
Ми б із задоволенням взялися ще раз за подібний проект. Залишайте заявку, зробимо аудит, підкажемо, що зроблено добре, а що можна поліпшити.
Спасибі за увагу, дорогі читачі. А це мій кіт Адольф.
Такі ось котики, друзі! Сподіваюся, вам сподобався наш кейс. І я б хотів отримати від вас зворотній зв’язок на цей рахунок.
І принагідно нагадаю, що це перший кейс про контекст на моєму блозі, але взагалі не перший, ось які у нас ще є на сторінка інших видань за тематикою:
Світлодіодні рядки, LED екрани і т. д.: Просуваємо сайт світлодіодної продукції: як ми отримали заявки по 650 ₽
Стоматологія: 17 рад по запуску контекстної реклами для стоматології
Доставка Квітів: Поетапна налаштування Яндекс.Директ на прикладі кампанії за доставку квітів в Краснодарі
А зовсім скоро на нашому блозі буде опублікований кейс з тематики нерухомість.
До зв’язку!
З повагою, Олександр Алаєв