Пропоную вашій увазі чергову (третю) статтю із розділу «ТОП 50 SEO-постів 2009 року». Сьогодні піде мова про дослідження довжини анкора, посилання і заголовка. Приступимо.
Оптимізація анкора
Як то я вирішив дізнатися – а скільки ж слів або символів Google враховує в заголовку посилання? Як краще складати зовнішні і внутрішні посилання? Яка взагалі оптимальна довжина HTML посилання?
Відповіддю на питання «Скільки ж символів або слів повинно бути в анкорі посилання?» виявилося 55 символів, це приблизно 8-10 слів.
Чому це важливо знати?
- Відразу стане зрозуміло, скільки слів Google вважає частиною посилання
- Ви зрозумієте, чому не варто виходити за межі максимуму
- Зрештою, чому треба вибирати коротке доменне ім’я для сайту і використовувати помірні по довжині посилання
- Ви дізнаєтеся, чому варто використовувати ЧПУ
- І це особливо важливо при внутрішній перелінковці на сайті
Давайте дізнаємося, скільки слів Google буде враховувати вихідної посилання на інший сайт. Я провів таке дослідження:
- Залишив посилання з маревних текстом, що складається з більш ніж 50 слів на головну сторінку одного трастового сайту
- Кожне з цих 50 слів складалося з 6 символів
- Я припустив, що це допоможе мені дізнатися, скільки слів з анкора Google буде враховувати при ранжируванні піддослідного сайту.
- Потім я пішов гуглити по всьому словами по черзі. По ідеї, сайт, на який я посилався, повинен бути на першому місці з позначкою «Знайдено за посиланням»
Після такого експерименту з’ясувалося…
- Google вирішив перші 8 слів в анкорі посилання
- Інші слова були проігноровані
- Порахуємо: 8 слів * 6 символів = 48 символів + 7 прогалин = разом красиве число 55 символів!
Звичайно, кількість слів у заголовку може бути й іншим, АЛЕ найголовніше не перевищувати обмеження в 55 символів, тому що все інше буде просто проігноровано!
Про линкбилдинге
Це звичайно хороший привід задуматися, чи варто залишати анкор з повного тексту заголовка сторінки, на яку ви посилаєтеся – признавайтесь в кого немає такої звички? Хоча тут не менш важливо знати, що існує обмеження в 70 символів накладене на заголовок сторінки. Це максимум для Гугла. Я вже проводив експеримент, в якому з’ясувалося, що Google ігнорує символи йдуть після сімдесяти. Але якщо Google враховує тільки перші 55 символів в анкорі посилання, значить це, що не варто розглядати решту 10-20 символів при складанні заголовків сторінок?
Як би те ні було, це вагома причина згадувати важливі ключові слова у самому початку заголовка.
Висновок
Якщо ви захочете послатися на цей пост, використовуючи такий анкор (Дослідження обмеження довжини анкора посилання) – то він дорівнює 45 символів. Все нормально, посилайтеся. Але якщо б ви вирішили посилатися без анкора, а у мене був би адреса цієї сторінки, наприклад, http://www.alaev-alexander-alexandrovich.info/archives/anchor-text-length/, а це 74 символів, то Google проігнорував цю частину «anchor text-length» 🙁
Отже. А що ви думаєте з цього приводу?
Джерело: “Hobo” – це англійська SEO-компанія. Це їх блог, який відвідує біля 50,000 людей кожен місяць і де вони міркують про SEO-оптимізації для пошукової машини Google.
Джерело: SEO – Limit Anchor Text Links To 55 Characters In Length?.
Не можу не додати отсебятинки. Що я думаю з цього приводу? А ніфіга я не думаю!
А якщо без жартів, то завжди варто стежити за довжиною як анкора, так і самої посилання. Не варто робити довгі заголовки постів, хоча, як показали мої дослідження Яндекса, то він враховує дуже довгі заголовки, у всякому разі, всі ключевики, які я там вказував, піднялися у видачі непогано. Може просто збіг?
Те, що варто вказувати просуває ключове слово першим в заголовку – факт! Прийміть як аксіому.
А ще, я, мабуть, проведу такий же експеримент над Яндексом, ми ж не буржуї, і частіше користуємося Яндексом, а не Гуглом.
UPD: Обмеження довжини анкора посилання для Яндекса
Максимальна довжина анкора для Яндекса 16 слів. Але це ще не все…
16 слів для всіх тестових простановок були різними, ось деякі приклади:
16 слів = 310 символів, слова по 17 символів, розділених крапкою.
16 слів = 230 символів, слова з 13 символів без роздільника.
16 слів = 166 символів, словосполучення з 2х слів, одне з яких 7, інше 11 символів з роздільником (точкою) між словосполученнями.
і т. п. з різними значеннями, і іншим. Результат один — 16 слів.
Ось так от, хлопці. Яндекс це вам не Гугл!
І ще, друзі, величезне прохання є. Допоможіть мені з одним експериментом. Про нього я писав у минулому пості. Дивіться відразу абзац в кінці з позначкою UPD. Це дуже важливо. Все віддячу беклинком на ваш блог.
З повагою, Олександр Алаєв