Привіт, друзі. Якщо ви хоча б в підлогу очі слідкуйте за seo-галуззю, то просто не могли пропустити новину від Яндекса: сайти, що продають посилання, будуть знижені в результатах пошуку і отримають фільтр АГС (офіційна інфа на блозі Яндекса).

Спочатку я не надав заяви великого значення, адже це було всього лише попередження. І тільки заради інтересу вирішив-таки перевірити посилальні кампанії декількох проектів в Sape.

Це було не попередження…
Сказати, що я був здивований результатом, це м’яко сказано…

І ось чому:

Скріншот випадкової вибірки сайтів потрапили під АГС по одному з проектів.
Розглядаючи цю вибірку з 30 випадкових сайтів, зауважимо, що 33% сайтів в ЯК, 70% сайтів в DMOZ, всього 3 сайту мають нульовий PR, а дещо навіть з PR=5 і дуже багато четвірок. (Ну так, я пам’ятаю, що PR більше не будуть оновлювати і навряд чи це вже можна об’єктивною характеристикою вважати, але тим не менше). У сайтів немає проблем з індексацією. Всі ці сайти взагалі ніколи б не викликали у мене підозри…

Масштаб трагедії

Візьмемо мій проект, статистику якого ви бачили вище: всього 659 посилань, під АГС потрапили 78 сайтів – це 12%. Притому, що посилання купувалися з мого персонального вайтлиста (взяв базу сапи з 320к донорів і вибрав з них 20к кращих сайтів). Поспілкувався з колегами і товаришами – у них відсоток потрапили під АГС донорів в біржах доходить до 50%! В середньому 20-40%.

Для тих, хто в танку нагадаю, що з 2014 року Яндекс позначає сайти під АГС обнуленням тіц, так само АГС не призводить до випадання сторінок з індексу. Перевірити сайт на наявність АГС фільтра можна запитом https://yaca.yandex.ru/yca/cy/ch/yakutia.info/. Якщо буде написано «Індекс цитування (тіц) ресурсу — не визначено», значить ваш сайт під фільтром.

А ще хочу процитувати свій пост з Фейсбуку:

Так, АГС вдарив що є сили! Я б сказав, космічний масштаб. Перевірив кілька посилальних кампаній в сапі, де закуп йшов по вайтлисту. Навіть при такому розкладі від 10 до 15% донорів срулили під АГС. Закономірності поки не знайшов жодної. Реально дуже багато сайтів якісних зі всіх точок зору. Не сателіти, а СДЛ в загальноприйнятому сенсі.
Це вдарить по ссылокоторговле в особі продавців набагато сильніше, ніж Мінусинськ по покупцям посилань. А ринок-той самий! Важкі часи для бірж.
Вангую, що статистика бірж по сайтам під АГС у відсотковому співвідношенні злетить до неймовірних висот. Чекаємо оновлення глобальної статистики бірж в «Пульсі бірж».

Масштаб справді значний, пришестя фільтра помітили всі! Актуальні дані в цифрах і на графіку вже сьогодні покаже наш Пульс Бірж.

А так як даний пост я почав писати ще минулого тижня, я не міг просто так втрачати час і чекати, я попросив зробити кілька цікавих выгрузок з бази сервісу CheckTrust:

  • Вивантаження всіх сайтів, які беруть участь у біржі Sape
  • Вивантаження всіх сайтів з біржі Sape під АГС
  • Вивантаження всіх сайтів з біржі Sape не під АГС
  • (Насправді выгрузок зробили набагато більше і всяких різних, але коли я почав аналізувати дані, зрозумів наскільки це довго, і вирішив зупинитися на Sape).

    Аналіз сайтів під АГС на базі вивантаження донорів з біржі Sape

    В нашій базі понад 500 тисяч сайтів, позначені належать біржі Sape, але це всі сайти коли-небудь завантажені з Sape за останній приблизно рік. За рік багато чого могло змінитися: якісь сайти перестали існувати, які перестали брати участь в біржі і т. д. Тому я вирішив взяти для аналізу всі сайти, вивантажені з Sape за останні 90 днів. Таких сайтів в базі виявилося 90407 штук.

    Загалом-то, досить репрезентативна вибірка, як в масштабах біржі, так і торгівлі орендними посиланнями в цілому. А враховуючи, що після введення Мінусинська, в Чектраст заходили багато дуже великих сайтів з десятками тисяч сапа-донорів на борту, стає зовсім цікаво.

    На підставі отриманих даних я постарався зробити кілька висновків і спостережень. Поспішаю поділитися з вами.

    Спочатку, звичайно, я перевірив всі найпопулярніші гіпотези. Пузомірки (ЯК, Дмоз, PR, Ahrefs Rank), вік, відвідуваність, соціальні відгуки, а так само свої Траст і Спам.
    Коротка (але при цьому досить велика) таблиця знаходиться під катом.

    Розкрити таблицю

    Дослідження сайтів з біржі Sape.Ru
    Сайти з біржі за останні 90 днів
    Сайтів під АГС:
    Сайтів НЕ під АГС:
    Різниця
    Всього сайтів: 90407 (100%)
    8289 (9,17%)
    82118 (90,83%)
    Присутні в ЯК 1577 19,03% 9424 11,48% 1,66 0,60
    Присутні в DMOZ 1612 19,45% 9033 11,00% 1,77 0,57
    PR=0 2348 28,33% 28315 34,48% 0,82 1,22
    PR не 0 5948 71,76% 53802 65,52% 1,10 0,91
    PR=5 298 3,60% 1830 2,23% 1,61 0,62
    PR=6 50 0,60% 419 0,51% 1,18 0,85
    PR=7 4 0,05% 63 0,08% 0,63 1,59
    PR=8 1 0,01% 8 0,01% 1,24 0,81
    PR=9 0 0,00% 4 0,00% 0,00
    Whois не визначено 824 9,94% 12292 14,97% 0,66 1,51
    Whois 2015 113 1,36% 3552 4,33% 0,32 3,17
    Whois 2014 349 4,21% 5672 6,91% 0,61 1,64
    Whois 2013 723 8,72% 6314 7,69% 1,13 0,88
    Whois 2012 945 11,40% 8384 10,21% 1,12 0,90
    Whois 2011 785 9,47% 7499 9,13% 1,04 0,96
    Whois 2010 847 10,22% 8124 9,89% 1,03 0,97
    Whois 200x 3671 44,29% 29617 36,07% 1,23 0,81
    Whois 199x 37 0,45% 565 0,69% 0,65 1,54
    Ahrefs Rank = 0 152 1,83% 2312 2,82% 0,65 1,54
    1=< AR =<9 49 0,59% 633 0,77% 0,77 1,30
    10=< AR =<19 168 2,03% 1888 2,30% 0,88 1,13
    20=< AR =<29 495 5,97% 6989 8,51% 0,70 1,43
    30=< AR =<39 1931 23,30% 27101 33,00% 0,71 1,42
    40=< AR =<49 3901 47,06% 34149 41,59% 1,13 0,88
    50=< AR =<59 1538 18,55% 6646 8,09% 2,29 0,44
    60=< AR =<69 50 0,60% 1577 1,92% 0,31 3,18
    70=< AR =<79 3 0,04% 819 1,00% 0,04 27,56
    Відвідуваність LI 0 — 10 і без лічильника 5031 60,69% 57306 69,78% 0,87 1,15
    LI 11 — 99 1095 13,21% 15324 18,66% 0,71 1,41
    LI 100 — 999 1475 17,79% 7709 9,39% 1,90 0,53
    LI 100 — 199 446 5,38% 3233 3,94% 1,37 0,73
    LI 200 — 299 291 3,51% 1582 1,93% 1,82 0,55
    LI 300 — 399 186 2,24% 886 1,08% 2,08 0,48
    LI 400 — 499 140 1,69% 617 0,75% 2,25 0,44
    LI 500 — 599 95 1,15% 430 0,52% 2,19 0,46
    LI 600 — 699 98 1,18% 333 0,41% 2,92 0,34
    LI 700 — 799 89 1,07% 252 0,31% 3,50 0,29
    LI 800 — 899 65 0,78% 213 0,26% 3,02 0,33
    LI 900 — 999 64 0,77% 164 0,20% 3,87 0,26
    LI 1000 — 9999 592 7,14% 1599 1,95% 3,67 0,27
    LI 10000 і більше 49 0,59% 179 0,22% 2,71 0,37
    Кількість Твітів на головну = 0 3892 46,95% 49312 60,05% 0,78 1,28
    Твітів 1 — 9 2584 31,17% 22371 27,24% 1,14 0,87
    Твітів 10 — 99 1445 17,43% 8487 10,34% 1,69 0,59
    Твітів 100 — 999 315 3,80% 1639 2,00% 1,90 0,53
    Твітів 1000 — 9999 51 0,62% 285 0,35% 1,77 0,56
    10000 і вище 2 0,02% 23 0,03% 0,86 1,16
    Кількість ВК шарингов на головну = 0 5191 62,63% 65539 79,81% 0,78 1,27
    ВК кулі 1 — 9 1866 22,51% 12159 14,81% 1,52 0,66
    ВК кулі 10 — 99 948 11,44% 3468 4,22% 2,71 0,37
    ВК кулі 100 — 999 251 3,03% 822 1,00% 3,03 0,33
    ВК кулі 1000 — 9999 30 0,36% 119 0,14% 2,50 0,40
    10000 і вище 3 0,04% 11 0,01% 2,70 0,37
    Кількість FB шарингов на головну = 0 4639 55,97% 54608 66,50% 0,84 1,19
    FB кулі 1 — 9 2462 29,70% 19494 23,74% 1,25 0,80
    FB кулі 10 — 99 1016 12,26% 6547 7,97% 1,54 0,65
    FB кулі 100 — 999 161 1,94% 1279 1,56% 1,25 0,80
    FB кулі 1000 — 9999 7 0,08% 128 0,16% 0,54 1,85
    10000 і вище 3 0,04% 35 0,04% 0,85 1,18
    Кількість G+плюсів на головну = 0 5789 69,84% 64610 78,68% 0,89 1,13
    G+плюс 1 — 9 1841 22,21% 13593 16,55% 1,34 0,75
    G+плюс 10 — 99 519 6,26% 2819 3,43% 1,82 0,55
    G+плюс 100 — 999 112 1,35% 799 0,97% 1,39 0,72
    G+плюс 1000 — 9999 29 0,35% 297 0,36% 0,97 1,03
    10000 і вище 0 0,00% 0 0,00%
    CheckTrust Trust не визначено 3 0,04% 97 0,12% 0,31 3,26
    Trust = 0 849 10,24% 13228 16,11% 0,64 1,57
    1=< Trust =<9 2316 27,94% 28072 34,18% 0,82 1,22
    10=< Trust =<19 1631 19,68% 16384 19,95% 0,99 1,01
    20=< Trust =<29 1138 13,73% 11059 13,47% 1,02 0,98
    30=< Trust =<39 789 9,52% 5811 7,08% 1,35 0,74
    40=< Trust =<49 476 5,74% 2834 3,45% 1,66 0,60
    50=< Trust =<59 324 3,91% 1755 2,14% 1,83 0,55
    60=< Trust =<69 241 2,91% 1204 1,47% 1,98 0,50
    70=< Trust =<79 207 2,50% 795 0,97% 2,58 0,39
    80=< Trust =<89 146 1,76% 428 0,52% 3,38 0,30
    90=< Trust =<99 91 1,10% 220 0,27% 4,10 0,24
    Trust = 100 78 0,94% 232 0,28% 3,33 0,30
    CheckTrust Spam не визначено 523 6,31% 11930 14,53% 0,43 2,30
    Spam <10 5061 61,06% 49002 59,67% 1,02 0,98
    10=< Spam =<19 1590 19,18% 12461 15,17% 1,26 0,79
    20=< Spam =<29 468 5,65% 3724 4,53% 1,25 0,80
    30=< Spam =<39 230 2,77% 1692 2,06% 1,35 0,74
    40=< Spam =<49 134 1,62% 959 1,17% 1,38 0,72
    50=< Spam =<59 74 0,89% 600 0,73% 1,22 0,82
    60=< Spam =<69 56 0,68% 397 0,48% 1,40 0,72
    70=< Spam =<79 29 0,35% 276 0,34% 1,04 0,96
    80=< Spam =<89 31 0,37% 181 0,22% 1,70 0,59
    90=< Spam =<99 14 0,17% 136 0,17% 1,02 0,98
    Spam = 100 79 0,95% 760 0,93% 1,03 0,97

    А ось короткі висновки:

    • Сайти з Яндекс Каталогу потрапляють під АГС в 1,7 рази частіше.
    • Сайти з каталогу DMOZ потрапляють під АГС в 1,8 разів частіше.
    • Сайти з високим PR і не нульовим PR потрапляють під АГС частіше.
    • Сайти з датою створення 2015 по Whois потрапляють під АГС 3,2 рази рідше!
    • Сайти з датою створення 2014 по Whois потрапляють під АГС 1,6 рази рідше!
    • Сайти старше двох років (Whois) більше схильні до ризику.
    • Сайти з відвідуваністю за LI від 100 до 700 потрапляють під АГС в 2 рази частіше.
    • Сайти з відвідуваністю за LI від 700 до 10000 потрапляють під АГС в 4 рази частіше.
    • Сайти з відвідуваністю за LI вище 10000 потрапляють під АГС майже в 3 рази частіше.
    • Сайти з високою соціальною активністю потрапляють під фільтр частіше.
    • Сайти з високими показниками якості потрапляють під фільтр частіше.

    В голові не вкладається, чи не так!?
    На який параметр не глянь, складається загальна картина того, що під фільтр потрапили здебільшого старі круті сайти, мають неабиякі пузомірки, ці сайти мають реально високу відвідуваність, соціальні сигнали їх усіх соцмереж. Всі ті параметри, на які більшість з нас, зазвичай, і звертають увагу при виборі донора.

    Але ось тут і лежить відповідь на питання!
    При рівній вартості завжди в першу чергу розкуповуються посилання з сайтів, ЯК і/або DMOZ. Високий PR – відмінно! Відвідуваність – шикарно! Ах, старий сайт, вже 10 років – так точно під фільтр не потрапить ніколи…

    Адже так ми мислимо? Ми завжди віддаємо перевагу більш прокачаним сайтів. Посилання з сайтів в каталогах та високим тіц при середніх цінах розлітаються як пиріжки.

    Це в точності як Мінусинськ, але з іншого боку.
    Згадайте, Мінусинськ покликаний покарати сайти, які купують seo-посилання. В першу чергу були покарані лідери галузі. Вони ж лідери закупівель посилань. Ймовірно, що покарали мінімум сайтів, які закуповують максимум посилань.

    Новий АГС покликаний покарати сайти, які продають seo-посилання. Зараз пройшла перша хвиля санкцій, покарані знову ж лідери галузі, які продають основну масу посилань. Покарали мінімум сайтів, які продають максимум посилань.

    Я впевнений, шукати заплутані закономірності не варто. Критерій до болю проста – кількість. Кількість продажних посилань з сайту. Якщо АГС будуть розгортати хвилями так само, як Мінусинськ, то нижня межа допустимого значення продажних посилань буде поступово знижуватися, і під наступний удар потраплять сайти зі схожими характеристиками.

    Тепер треба перевірити цю гіпотезу.

    Я побудував розподіл трьох груп сайтів по параметру унікальних вихідних посилань з домену. Групи відповідно: сайти під АГС (8289 сайтів, 9,17%), сайти не під АГС (82118 сайтів, 90,83%) і загальна база сайтів (90407 сайтів, 100%).

    БІНГО! Гіпотеза повністю підтвердилася – залежність накладення фільтра від кількості вихідних посилань дуже помітна. Практично п’ятиразова різниця – сайти, що потрапили під АГС, продають в 5 разів більше посилань!
    Сайти, які потрапили під АГС мають від 289 до 1327 вихідних посилань, в той час як непостраждалі сайти від 64 до 240.

    Унік. Вих. посилань
    АГС
    Унік. Вих. посилань
    НЕ АГС
    Унік. Вих. посилань
    Вся база

    Сайтів 8289 82118 90407
    Ср. value 1198,68 336,05 415,14
    Хв. Value 0,00 0,00 0,00
    Q1 46,00 14,00 16,00
    Медіана 288,00 64,00 70,00
    Q3 1327,00 240,00 280,00
    Макс. Value 49691,00 88301,00 88301,00

    Наступним кроком логічно було перевірити індексацію сайтів в Яндексі.
    Як видно з графіка, сайти потрапили під АГС мають і більше сторінок в індексі. Від 5 до 10 разів. Все логічно, щоб продати більше посилань, треба мати більше сторінок.

    Яндекс Індекс
    АГС
    Яндекс Індекс
    НЕ АГС
    Яндекс Індекс
    Вся база

    Сайтів 8227 81544 89771
    Ср. value 41129,14 15889,84 18202,88
    Хв. Value 0,00 0,00 0,00
    Q1 299,50 68,00 75,00
    Медіана 2096,00 418,00 478,00
    Q3 20966,00 2483,00 2995,50
    Макс. Value 7639627,00 88620414,00 88620414,00

    Треба подивитися фактор відносини сторінок сайту до вихідних посилань.
    Явної залежності від кількості вихідних посилань на кількість сторінок в індексі немає. Сайти під АГС мають до 16 сторінок на одну продану посилання, сайти не під АГС мають до 21 сторінки на продану посилання.

    Отнош Стор. в індексі / Вих. посилання
    АГС
    Отнош Стор. в індексі / Вих. посилання
    НЕ АГС
    Отнош Стор. в індексі / Вих. посилання
    Вся база

    Сайтів 7895 73290 81185
    Ср. value 44,37 60,82 59,22
    Хв. Value 0,00 0,00 0,00
    Q1 2,25 2,00 2,02
    Медіана 5,59 5,97 5,92
    Q3 15,95 20,59 20,02
    Макс. Value 30522,00 63296,00 63296,00

    Давайте перевіримо фактор кількості унікальних зовнішніх посилань на сайт.
    Теж нічого кримінального, сайти з великою кількістю сторінок (і вихідних посилань) мають більше вхідних посилань.

    Унік. Вх. посилань
    АГС
    Унік. Вх. посилань
    НЕ АГС
    Унік. Вх. посилань
    Вся база

    Сайтів 8289 82118 90407
    Ср. value 332,79 152,53 169,05
    Хв. Value 0,00 0,00 0,00
    Q1 40,00 12,00 14,00
    Медіана 134,00 43,00 47,00
    Q3 376,00 124,00 141,00
    Макс. Value 16025,00 67705,00 67705,00

    Для повноти картини подивимося розподіл відношення кількості вихідних посилань до вхідних. Є невелика залежність – відношення вихідних посилань до вхідним для сайтів під АГС декілька вище. Але ця залежність не така очевидна, як могло б бути.
    Відношення кількості посилань для сайтів під АГС від 2,4 до 6,4, а для сайтів не під АГС від 1,6 до 4,6.

    Отнош Вихід / Вхід
    АГС
    Отнош Вихід / Вхід
    НЕ АГС
    Отнош Вихід / Вхід
    Вся база

    Сайтів 8176 79224 87400
    Ср. value 6,71 6,11 6,16
    Хв. Value 0,00 0,00 0,00
    Q1 0,72 0,43 0,45
    Медіана 2,44 1,59 1,66
    Q3 6,36 4,59 4,75
    Макс. Value 955,60 27302,00 27302,00

    Що ж ми отримуємо в результаті. Новий фільтр АГС– залежить від кількості продажних посилань на сайті. При цьому залежно від відношення до кількості сторінок сайту немає. Сайти, що мають багато вихідних посилань, мають пропорційно більше сторінок і вхідних посилань. Тобто основний критерій накладення санкцій – абсолютна кількість seo-посилань.

    SEO Conference 2015 — Відеозапис мого доповіді про оновлений АГС з конференції з Казані

    Через два тижні після публікації цього поста мені довелося виступити на відомій сеошной конференції в Казані — SEO Conference 2015, де я розповідав практично теж саме, що ви прочитали в даному пості. Але в рамках підготовки доповіді я провів додаткову аналітику, побудував наочні графіки та зробив відповідні висновки (до речі, трохи відрізняються від висновків в кінці посту, так що рекомендую подивитися відео).

    Нижче моя презентація з якою я виступав:

    Відмінність нового АГС від попереднього фільтра АГС-40

    Мабуть, простіше сказати, що спільного між новим АГС і попередньою версією АГС-40. Загальний момент тільки один – обнулення тіц. У всьому іншому все перевернулося з ніг на голову.

    Давайте подивимося минулорічні результати. Візьмемо дослідження Діми Севальнєва (посилання на презентацію).

    • Яндекс.Каталог знижує ймовірність фільтра в 2.5 рази.
      • Серед сайтів під АГС в YACA — 10%
      • Серед сайтів без АГС в YACA — 25%
    • Наявність в каталозі DMOZ знижує ймовірність фільтра 5.4 разів
      • Серед сайтів під АГС в DMOZ — 3,5%
      • Серед сайтів без АГС в DMOZ — 19%
    • Наявність в каталогах ЯК і DMOZ одночасно знижують ймовірність в 40 разів!
      • Серед сайтів під АГС в YACA+DMOZ — менш як 0,25%
      • Серед сайтів без АГС в YACA+DMOZ — 10% YACA+DMOZ
    • Вік домену – чим молодше сайт, тим вище ймовірність попадання під фільтр.
    • тіц – чим вище тіц, чим нижча ймовірність фільтра, найбільше піддалися фільтру сайти з тИЦ менше 50, сайти з тИЦ вище 300 потрапляли в 6 разів рідше!
    • Відвідуваність санкцій зазнали сайти з відвідуваністю до 150 чол на добу. При відвідуваності від 300 відвідувачів на добу ймовірність фільтра знижувалася в 10 разів.

    Як ви вже могли помітити, на цей раз прямо протилежні висновки:

    • Яндекс.Каталог:
      • Серед сайтів під АГС в YACA — 19%
      • Серед сайтів без АГС в YACA — 11,5%
    • DMOZ:
      • Серед сайтів під АГС в DMOZ — 19,5%
      • Серед сайтів без АГС в DMOZ — 11%
    • Вік домену – чим молодше сайт, тим нижче вірогідність накладення фільтра. Але справа тут не у віці, а в тому, що молодий сайт просто не встиг набрати критичну масу продажних посилань. Сайти старше 2-х років рівноймовірно потрапляють під фільтр.
    • Відвідуваність санкцій зазнали сайти з відвідуваністю до 100 чол на добу. Сайти з відвідуваністю 100-1000 осіб потрапляють під фільтр в 2 рази частіше. Сайти з відвідуваністю від 700 до 10000 осіб на добу потрапляють під фільтр майже в 4 рази частіше!
    • Соціальні фактори так само не дають захисту від санкцій.

    Це не означає, що треба побоюватися сайтів з каталогів, з відвідуваністю і всіма принадами. Дослідження всіх основних показників сайтів, пузомерок, відвідуваності, соціальної активності, в тому числі даних сторонніх сервісів, говорить про те, що ні один параметр не дає імунітету перед новим фільтром АГС. Критерій тільки один – зовнішні посилання, по-перше, по-друге ставлення вихідних посилань до вхідних.

    Як вивести сайт з-під нового АГС? Просто!

    «Для зняття обмежень у ранжуванні досить відмовитися від розміщення SEO-посилань». © цитата, Яндекс про новий АГС.

    «Відмова від використання SEO-посилань усуне ризик обмежень у ранжуванні». © цитата, Яндекс про Мінусинськ АГС.

    Нічого спільного не знаходите? 🙂

    Я провів вже досить аналогій нового АГС і Мінусинська, нікого не здивую, якщо скажу, що і рецепт лікування точно такий же – відмовитися від продажу посилань. Якщо ви вебмайстер і продаєте посилання, не турбуйтеся, турботливі ведмедики оптимізатори самі в найближчі тижні познімають посилання з сайтів під АГС.

    Тим не менш, якщо звернути увагу на статистику, кількість вихідних краще тримати в межі 250 посилань (при такій кількості, до речі, чи не простіше взагалі відмовитися від продажу посилань і спати спокійно?). Ще однією рекомендацією буде дотримання пропорцій вхідних/вихідних посилань – ставлення до вихідних входять не повинно перевищувати 1,5 рази.

    Враховуючи можливість повторних хвиль нового АГС фільтра, я б порекомендував всім, хто продає посилання, дотримуватися відносини вихідних до вхідних тримати в межах 1.

    Знімаємо посилання і чекаємо оновлення алгоритму. Ваш сайт автоматично вийде з-під фільтра.

    А що робити оптимізаторам з купленими посиланнями?

    Особисто я вважаю, що вам варто знімати свої посилання з сайтів під АГС.
    Якщо ви закуповується орендними посилання в сапі або агрегаторах, то все дуже просто – достатньо імпортувати спеціально підготовлені блек-листи донорів. Списки поганих донорів були оновлені тільки сьогодні вранці і є найактуальнішими. Можете викачувати їх в «Пульсі Бірж» і не забувайте, що в особистому кабінеті є функція автоматичного експорту блек-листу на біржу.

    Якщо ж серед куплених вами посилань під АГС потрапили від 35% і вище, то краще позбавлятися від таких беклинков в кілька ітерацій. Сьогодні зніміть 50-60% посилань, а через 2 тижні знімайте залишилися. Так буде і безпечніше в першу чергу для ваших позицій в Google.

    Впевнений, купуючи посилання в майбутньому, хотілося б мінімізувати ризик покупки посилань з АГС сайтів. Я можу вам дати кілька порад:

    • Зверніть увагу на молоді сайти (2014-2015 року випуску).
    • Ставлення вихідних посилань до вхідних не повинна перевищувати 1-1,5 рази.
    • Сайти, що мають понад 250 вихідних посилань, які знаходяться в зоні сильного ризику. Розумію, що знайти донорів, що продають менше 250 посилань особливо орендних, не реально. Тому просто намагайтеся шукати сайти з мінімумом вихідних посилань з домену.
    • На одну вихідну посилання від 20 і вище сторінок в індексі.

    Досить суворі критерії, але я їх вивів з урахуванням потенційно можливих майбутніх хвиль санкцій.

    Ідея в тому, що має сенс звернути увагу на найменш популярні сайти. Тобто, якщо при однаковій вартості ви можете купити посилання з сайту з ЯК і з сайту не ЯК, віддайте перевагу сайт в каталозі. Якщо при інших рівних можна купити посилання з сайту з високими пузомеркамі, віддайте перевагу з пузомеркамі нижче.

    Але ще краще, якщо ви зверніть увагу на сайти з цінами розміщення сильно вище середньої ціни. На таких сайтах посилання купують менше всього. А в цьому і полягає наш інтерес.

    Промо-код на 1000 безкоштовних перевірок на ваш баланс в CheckTrust.ru для роботи з проектами з бірж!
    Просто перейдіть за посиланням — https://checktrust.ru/cabinet/gift/CTBE025C59.html
    Якщо ви зареєстровані і авторизовані, то одразу отримаєте +1000 CL лімітів. Якщо ви ще не зареєстровані, то реєструйтеся і потім клацніть тут, у вас на балансі вже буде 1500 перевірок!

    Промо-код на знижку 25% на основну тарифну лінійку CheckTrust.ru
    Ввести промокод CT1A878C35 у відповідному полі при оплаті будь-якого з тарифів: Веб-майстер, Фрілансер, SEO-студія

    ВердиктЪ

    Давайте згадаємо один факт. Я на самому початку говорив про те, що у мене під АГС потрапили від 10-15% донорів, в інших аж до 50% доходить (в середньому 30-40%).

    Так чому ж на моїй великій вибірці з 90к сайтів лише трохи більше 9% сайтів розмічені АГС? Не в’яжеться статистика?

    Ні, все вірно! Є пул сайтів, відповідних популярним фільтрам, на яких закуповуються і в цьому сегменті найбільший відсоток сайтів під АГС (як раз ті самі 50% і вище).

    І є пул сайтів, які, або молоді, або цінник неадекватний, яких не зачепило. Нові сайти біржі під АГС майже не потрапили, тому що на них не так багато вихідних. Або вони ще не розмічені, як сайти, які продають посилання.

    Такі от справи, друзі!

    Дякую за увагу. До зв’язку!

    З повагою, Олександр Алаєв