Сьогодні в коментарях одного з минулих постів «Sape – акцент на нові можливості автофильтров» виникли обговорення на тему розподілу регіональних донорів у відсотках від загального числа. Я вирішив проаналізувати цю ситуацію. І навіть не просто проаналізувати, а побудувати на підставі отриманих даних гарний графік.
Давайте подивимося, що я отримав і як я це зробив.
Насправді все простіше простого. Я зайшов у свій обліковий запис Sape, відкрив проект і перейшов до пункту «Пошук майданчиків». Нічого не став змінювати в налаштуваннях, просто залишив абсолютно всі поля порожніми. Єдине поле, з яким я працював – Регіони. Спочатку я не вибрав там нічого і натиснув «Знайти», потім по черзі став вибирати регіони і збирати отримані цифри. Ось що у мене вийшло:
Всього майданчиків в системі — 146864
Москва і область — 26693
Росія — 78470
Далекий Схід — 492
Поволжі — 2938
Північно-Захід — 3986
Сибір — 1576
Урал — 1442
Центр — 27975
Південь — 1477
Санкт-Петербург і область — 3453
Країни СНД — 21559
Україна — 18263
Білорусь — 1091
Казахстан – 1721
Набагато більше часу пішло на побудову діаграми, вибір скрипта, тестування, впровадження його в WP, налагодження, вбивання даних. Але я це зробив. Дивіться:
Правда красиво? Так, я старався! Можете потикати по діаграмі, «пиріг» рухається. Так само найзручніше побачити відсотки певного регіону натиснувши на його назву в легенді внизу графіка.
Проте щодо цих даних є купа нюансів, які ви повинні знати.
- Дані збиралися абсолютно по всіх майданчиків без обмежень за ціною, індексації ПС, тИЦ, PR і т. д.
- Росія включає в себе всі пункти, крім країн СНД. Країни СНД включає в себе Україну, Білорусь, Казахстан та інші дрібні країни.
- Центр включає в себе, як мінімум, Москву, Пітер і їх області. Підкажіть в коментарях, якщо до складу Центру входить ще щось зі списку.
- Багато сайтів мають кілька присвоєних регіонів, я думаю, ви самі це бачите. Якщо скласти всі цифри ми ніяк не отримаємо загальне число майданчиків в системі, навіть виключивши деякі пункти зі списку.
- Але ж є ще сайти без регіону, ті які «не мають вираженої регіональної приналежності».
Які висновки можна зробити з отриманої інформації?
- Найбільше пощастило Москві. У Москві просуваються більше сайтів, в Москві, банально, більше сайтів. Отже, більше вебмайстрів намагаються привласнити свого сайту цей регіон, щоб посилання краще розкуповувалися.
- Непогано почуває себе Україна. Приблизно така ж ситуація, як і з Москвою.
- Регіональним сайтів доводиться туго з добуванням посилань з регіональних донорів. Враховуючи, що при застосуванні фільтра кількість донорів зменшиться в кілька разів, ситуація не радісна. Напевно, доведеться купувати посилання по регіону Росія.
- Так само мною не вивчена технологія присвоєння регіону сайтів в біржі. Хто-небудь знає, як це робиться? Хто тут продає посилання?
Ось який дивний пост вийшов. З одного боку багато відповідей. Але ще більше питань і неясностей. Давайте розбиратися разом. Отписывайтесь, будь ласка, в коментарях, мені просто дуже потрібні ваші думки, думки і пропозиції.
Вкрай корисні публікації про Sape:
14 січня 2010. Покупка посилань в Sape. Або як це роблю я
25 січня 2010. Як відбирати тільки якісні майданчики в Sape
30 січня 2010. Що робити з купленими посилання в Sape. Остаточна перевірка на міцність
10 лютого 2010. Sape – акцент на нові можливості автофильтров
5 березня 2010. Sape – про регіони в цифрах
13 травня 2010. Палю свій black list для Sape
19 травня 2010. Як треба продавати посилання в Sape. Погляд оптимізатора
22 вересня 2010. Антикапча – sape-оптимізаторам на замітку
10 листопада 2010. Просунутий відбір донорів в Sape. Плагін Вебмастер Sape і LF фільтр
З повагою, Олександр Алаєв