Методи просування сайту

12-13-2020

Методи просування сайту прийнято ділити на чорні, сірі і білі.

До чорних методів оптимізації відносяться (варто пам’ятати, що цей список, може поповнитися і іншими, що використовуються сьогодні, так як алгоритми роботи пошукових систем практично непередбачувані):

  • розміщення на сторінках сайту прихованого тексту. Текст може бути прихований різними способами-вибір для нього кольору, що збігається з кольором фону, використання занадто дрібного шрифту, який неможливо помітити, розміщення тексту в полях, які не відображаються і т. Д.;
  • використання на сторінках текстового контенту, що не несе смислового навантаження і є, по суті, простим набором фраз, підігнаним під певні запити;
  • заспамленность тексту. Багато хто думає, що успішне просування сайту безпосередньо залежить від кількості ключів, вписаних в текст – чим більше, тим краще. Але це не так. Не потрібно «пхати» ключові слова куди попало, навіть якщо в підсумку текст виходить читабельним і несе певну інформацію;
  • використання технології клоакінгу. В цьому випадку веб-майстер пошуковому роботу видає зміст однієї сторінки, а користувачеві – зовсім інший. Забезпечити це можна, дізнавшись ip-адреси, з яких заходять пошукові роботи, і перенаправляючи їх на певні сторінки;
  • використання послуг автоматичних сервісів обміну статтями або посиланнями. Хочемо порекомендувати почитати про  https://webmate.kz/kontekstnaya-reklama  , тут тільки найкращі спеціалісти.

До сірим на даний момент відносяться наступні способи просування сайту в інтернеті:

    • розміщення на сайті нетематичних статей, а також використання в якості посилального донора сайту, тематика якого відмінна від проекту, що просувається;
    • занадто часте використання тегів, що забезпечують виділення тексту (наприклад,);
  • купівля посилань. Так, як це не здається дивним, але до покупки посилань пошукові системи ставляться не дуже добре. Google заявив про те, що покупні посилання «поза законом», вже досить давно. Слідом за ним і “яндекс” почав “щемити” покупні посилання.

З огляду на те, що останнім часом представники пошукових систем буквально «кричать» про те, що важливий дизайн, лякають власників всякими там юзабіліті та іншими розумними термінами, знаходження такого сайту в топі найбільшого пошукача, принаймні, дивно. А якщо враховувати горезвісні і оспівувані пошуковими системами поведінкові фактори – цей сайт, ніякого бажання, крім як скоріше закрити його, не викликає. Але, як то кажуть»і на стару буває проруха”.

Вдаримо білим по чорному, або легальні технології успішного просування сайту

Ті способи просування сайтів, які пошуковими системами розглядаються як легальні, прийнято називати білими. Їх не так багато, але якщо як слід «налягти» на них, то навіть не виникне бажання дивитися в бік чорних або сірих методів, після того, як ви оціните всі «принади» їх використання.

Білі способи просування-це:

  • використання якісного унікального контенту. Який контент є якісним? на це питання можна однозначно відповісти, що таким є контент, який подобається і людям, і пошуковим системам;
  • розміщення посилань і статей на інших ресурсах, але не покупних (можна, звичайно і покупних, але щоб пс про це не знали). Як це зробити? легко-звертаєтеся до власника будь-якого авторитетного сайту, і просите його розмістити, наприклад, прес-реліз про вашу компанію з посиланням на свій сайт. Варто відзначити, що, незважаючи на те, що все зараз продається і купується, якщо постаратися, можна знайти власника сайту, який погодиться розмістити ваш матеріал у себе на ресурсі безоплатно;
  • сайт повинен бути «живим». На нього регулярно потрібно додавати нову цікаву та актуальну інформацію, яка буде приваблива для користувачів;
  • залучення на сайт відвідувачів без допомоги будь-яких автоматичних сервісів. В даному контексті дієві методи просування-використання в цих цілях соціальних мереж. У них можна знайти просто величезна кількість користувачів, які з великим бажанням стануть постійними відвідувачами вашого сайту, що піде йому на користь;
  • використання інтернет-реклами. Контекстна, банерна реклама, реклама в соціальних мережах-потужні та ефективні технології просування сайту, ефект від яких просто»вбивчий”. Якщо грамотно організувати рекламну кампанію, то ефект від використання реклами гарантований.

Ще один важливий момент-будь-яка методика просування сайту повинна передбачати постійний розвиток ресурсу. Якщо фахівець говорить, що потрібно зробити це і це, і сайт назавжди «зависне» в топі, варто відмовитися від його послуг. Для того щоб він дійсно там «завис», ресурс потрібно постійно розвивати і підтримувати. І при замовленні послуг з просування seo-фахівець обов’язково повинен на це вказувати.

Чи існує універсальна технологія (методика) просування сайту?

Схожі сервіси є в мережі, але універсальними їх ніяк не назвеш. Максимум, що вони дають – це поліпшення 1-2 показників, але ніяк не поліпшення в комплексі.

До кожного сайту потрібен свій підхід і своя методика просування сайту. Якщо сео-фахівець мислить шаблонно і працює так само шаблонно, чекати успіхів при зверненні до його послуг марно. Довіряти свій ресурс, не боячись потрапляння під всілякі фільтри, можна тільки тому, хто забезпечить (як це не банально звучить) індивідуальний підхід до кожного сайту. Спеціаліст з просування, постійно шукає нові методи, проводить експерименти і учень на власному досвіді – це «гроза пошуковиків», яка переможе всі алгоритми і виведе сайт в топ.