Залучення клієнтів за допомогою реклами — один із найефективніших способів збільшити прибуток інтернет-проекту. Форматів реклами сайту в інтернеті дуже багато: контекстна, медійна, таргетована та інші — і можна вибрати той, який найбільш ефективний для досягнення ваших цілей і завдань.
Як контекстна реклама поможе вашому бізнесу?
допоможе вашому бізнесу контекстна реклама київ
Розміщення оголошень можливо в різних місцях: гарантовані покази, динамічні покази, спец-розміщення. Щоб не заплутатися в цьому і ефективно використати даний канал продажів, ми можемо підібрати персональний набір інструментів для вирішення ваших бізнес-задач.
Завдання, які вирішує контекстна реклама
- Отримувати більше дзвінків, замовлень, запитів
- Підвищити впізнаваність бренду
- Привернути увагу до акції, або заходу
- Збільшити обсяг продажів і прибуток
Основні плюси контекстної реклами
- Швидкий запуск (1-2 дні при наявності готових матеріалів)
- Зростання продажів і впізнаваності бренду
- Можливість виведення на ринок нового продукту
- Залучення уваги ЦА за допомогою яскравих і наочних банерів
- Широке охоплення (в пошукових системах, в соцмережах, на сайтах партнерської мережі)
- Установка лічильників та налаштування цілей
- Прогноз воронки продажів
- Аудит минулих рекламних кампаній
- Збір докладного семантичного ядра
- Аналіз сезонності
- Визначення портрета цільової аудиторії
- Установка коду коллтрекинга на сайті
- Установка коду інструментів посилення продажів
- Тестування форм замовлення
- Пост-клік аналіз рекламних кампаній
- Рекомендації по поліпшенню сторінок
- Налаштування Google.merchant
- Digital-карта лояльності
- Щомісячний технічний аудит сайту
- Бібліотека для керівників
- 1001 посмішка
Як ми досягаємо успіху,працюючи над проектом?
працюючи над проектом?
- Занурення в бізнес клієнта Виявлення цілей рекламної кампанії; Аналіз сфери бізнесу, конкурентного середовища, сайту клієнта;Розробка стратегії просування.
- Розробка медіа плану, складу і етапів робот Виявлення параметрів цільової аудиторії;Визначення критеріїв націлювання;Підбір оптимальних інструментів, сервісів, каналів і майданчиків.
- Аналіз історичних даних і налаштування систем аналітики Настройка доступів до лічильників веб-аналітики; Аудит налаштованих цілей проекту та їх коригування.
- Підготовка і старт рекламних кампаній Вивчення сегментів бізнесу клієнта та підбір ключових запитів; Групування і групування отриманих запитів; Розробка та погодження рекламних креативів (тексти, зображення, анімація); Створення та настроювання облікових записів Google.ADS, «Яндекс.Дірект» та інших рекламних мережах; Налаштування сценаріїв ремаркетингу, ретаргетинга, Look-alike, «Яндекс.Аудиторії» та ін технологій; Перевірка рекламної кампанії фахівцем з якості.
- Інформація надана з сайту компанії Uaateam