Що таке Контекстна реклама

7-15-2020
Що таке контекстна реклама? | Питання та відповіді
 
 

Залучення клієнтів за допомогою реклами — один із найефективніших способів збільшити прибуток інтернет-проекту. Форматів реклами сайту в інтернеті дуже багато: контекстна, медійна, таргетована та інші — і можна вибрати той, який найбільш ефективний для досягнення ваших цілей і завдань.

Як контекстна реклама поможе вашому бізнесу?

допоможе вашому бізнесу контекстна реклама київ

Розміщення оголошень можливо в різних місцях: гарантовані покази, динамічні покази, спец-розміщення. Щоб не заплутатися в цьому і ефективно використати даний канал продажів, ми можемо підібрати персональний набір інструментів для вирішення ваших бізнес-задач.

Завдання, які вирішує контекстна реклама

  • Отримувати більше дзвінків, замовлень, запитів
  • Підвищити впізнаваність бренду
  • Привернути увагу до акції, або заходу
  • Збільшити обсяг продажів і прибуток

Основні плюси контекстної реклами

  • Швидкий запуск (1-2 дні при наявності готових матеріалів)
  • Зростання продажів і впізнаваності бренду
  • Можливість виведення на ринок нового продукту
  • Залучення уваги ЦА за допомогою яскравих і наочних банерів
  • Широке охоплення (в пошукових системах, в соцмережах, на сайтах партнерської мережі)
  •  
  •  
  • Установка лічильників та налаштування цілей
  • Прогноз воронки продажів
  • Аудит минулих рекламних кампаній
  • Збір докладного семантичного ядра
  • Аналіз сезонності
  • Визначення портрета цільової аудиторії
  • Установка коду коллтрекинга на сайті
  • Установка коду інструментів посилення продажів
  • Тестування форм замовлення
  • Пост-клік аналіз рекламних кампаній
  • Рекомендації по поліпшенню сторінок
  • Налаштування Google.merchant
  • Digital-карта лояльності
  • Щомісячний технічний аудит сайту
  • Бібліотека для керівників
  • 1001 посмішка

Як ми досягаємо успіху,працюючи над проектом?

працюючи над проектом?

  • Занурення в бізнес клієнта Виявлення цілей рекламної кампанії; Аналіз сфери бізнесу, конкурентного середовища, сайту клієнта;Розробка стратегії просування.
  • Розробка медіа плану, складу і етапів робот Виявлення параметрів цільової аудиторії;Визначення критеріїв націлювання;Підбір оптимальних інструментів, сервісів, каналів і майданчиків.
  • Аналіз історичних даних і налаштування систем аналітики Настройка доступів до лічильників веб-аналітики; Аудит налаштованих цілей проекту та їх коригування.
  • Підготовка і старт рекламних кампаній Вивчення сегментів бізнесу клієнта та підбір ключових запитів; Групування і групування отриманих запитів; Розробка та погодження рекламних креативів (тексти, зображення, анімація); Створення та настроювання облікових записів Google.ADS, «Яндекс.Дірект» та інших рекламних мережах; Налаштування сценаріїв ремаркетингу, ретаргетинга, Look-alike, «Яндекс.Аудиторії» та ін технологій; Перевірка рекламної кампанії фахівцем з якості.
  • Інформація надана з сайту компанії Uaateam